ved dagens pressemøde gjorde thomasberg meget opmærksom på,
at der bestemt intet ondt blod var mellem ham og nielsen.
at det var hvad der kunne ske i den branche,
og at han bestemt var glad for at have nielsen i truppen,
og at nielsen virkeligt var en kapacitet.
desuden lagde nielsen vægt på,
at han glædede sig meget til at arbejde sammen med det dygtige trænerteam,
og at det var deres tro på ham som menneske og fodboldspiller,
der gjorde at han ingen bekymringer havde med at skrive under med fcm.
det lader til at tavlen forlængst er visket ren mellem dem.
håber på at vi som fans viser samme menneskelige respekt overfor vores nye spiller
og viser tiltro til vores trænerteams og klubledelses dispositioner.
slutteligt er det jo så lidt sjovt,
at nielsen faktisk blev præsenteret i thomasbergs gamle trøje:
nr 8.
besek #1783
nr 8 til Nielsen
-
Ravnen
Re: nr 8 til Nielsen
Jeg kan ikke lade være... sjovt som FCM altid skal rodde rundt i spillernumrene, David Nielsen eller Frank burde have nummer 9, som er det traditionelle bomber-nummer. Istedet har vi en back med det nummer. Og nu får en angriber så et traditionelt midtbane-nummer. Det kan godt være det er mig der er en nummer-nørd, men man skulle tro de gør det bare for at være anderledes (-;
Og ja så har vi faktisk en ægte 10´er i truppen, kunne vi ikke lokke FCM til at give Michael Hansen den, men det er da altid noget han har nummer 20 og ikke nummer 2 eller 4 ((-:
Og ja så har vi faktisk en ægte 10´er i truppen, kunne vi ikke lokke FCM til at give Michael Hansen den, men det er da altid noget han har nummer 20 og ikke nummer 2 eller 4 ((-:
-
Claus J
Det med spillenumrene til specielle pladser, var hvis noget der hørte oldtiden til. Idag rener der mange spillere rundt med numre over 11 på trods af at de starter inde de fleste gange.
Her i nutiden tror jeg mere det er de numre der bliver ledige, eller en spilers overtro der bestemmer hvilket nummer der kommer på trøjen.
Her i nutiden tror jeg mere det er de numre der bliver ledige, eller en spilers overtro der bestemmer hvilket nummer der kommer på trøjen.
-
icebox
Gad vide om når vi skal spille mod Aab næste gang om giraffen får nogle slemme taklingere?? hehe, nej det er nok også lagt bag sig
Men elles vil jeg da bare lige sige velkommen til david. Håber vi får mange mål fra hans støvler af se + hans gode fighter indstilling. Tror faktisk der er nogle spiller i FCM, som sagtens kunne lærer lidt.
Men elles vil jeg da bare lige sige velkommen til david. Håber vi får mange mål fra hans støvler af se + hans gode fighter indstilling. Tror faktisk der er nogle spiller i FCM, som sagtens kunne lærer lidt.
-
Allan B.
På en måde også det mest retfærdige, at man bare tildeler numrene efterhånden som de bliver ledige. Hvem kan også vide, hvad en ung spiller udvikler sig til.
Der kan være grunde til, at en spiller ønsker et bestemt nummer, f.eks. hvis hans idol spillede i den trøje. Det kan godt være man tager lidt hensyn til det, selv om det egentlig er forkert efter min mening.
Allan B.
Der kan være grunde til, at en spiller ønsker et bestemt nummer, f.eks. hvis hans idol spillede i den trøje. Det kan godt være man tager lidt hensyn til det, selv om det egentlig er forkert efter min mening.
Allan B.
-
Fc-Arne
Jeg er enig, den fighter indstilling han plejer at have er helt klart noget flere af stamspillerne der kunne bruge. Synes faktisk at det generelt kun er Claus Madsen, Ulrik Lindkvist og Thomas Frandsen der har en fighter indstilling i stil med David Nielsens.