Viborg sender indirekte sølvet til Herning??
-
Lissau
Viborg sender indirekte sølvet til Herning??
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=133613
I bund og grund er det jo det rette at klage og der er jo penge og præstishe i at få 2. fremfor 3. pladsen.
Det bliver spændende at se hvad det ender med...
I bund og grund er det jo det rette at klage og der er jo penge og præstishe i at få 2. fremfor 3. pladsen.
Det bliver spændende at se hvad det ender med...
Senest rettet af Lissau 24. jul 2005, 12:20, rettet i alt 1 gang.
-
Chap - FCM4EVER
Re: Viborg sender indirekte sølvet til Herning??
Q være fedt hvis det endte med at fcm og fck lige sq bytte medaljer 
-
YahooSeeker [Bot]
Det vil godt være ringe hvis DBU tager sagen op når Klagefristen i sagen er udløbet.
-
Lars
Re: Viborg sender indirekte s鴏vet til Herning??
Det er jo så et spørgsmål om DBU vil bruge det at Morales ulovlige deltagelse i de par kampe først blev kendt i Torsdags til at åbne sagen. Det bliver interesent at se hvad der sker. Man kommer bare til at tænke på om DBU vil behandle denne sag på samme måde som de ville hvis det havde været FCK der havde en 1-1 kamp mod VFF med en ulovlig Morales og en lidt dårligere målscore end FCM på 2.pladsen.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Viborg sender indirekte s鴏vet til Herning??
tror ikke DBU vil behandle sagen da sæsonen er afsluttet og det ikke er hverken BIF eller FCK som kan få gavn af det, og specielt da det kan ramme FCK
-
tgjensen
Selv om jeg ikke tror (eller håber - jeg skulle skamme mig!) at FCM får hverken point eller medaljer ud af det, så synes jeg nok at det er i orden at klage på trods af at fristen er udløbet, når man nu engang først nu er blevet klar over det ulovlige.
Men som sagt håber jeg ikke der kommer noget ud af det. Sæsonen er ovre, og det ville trods alt være kedeligt at vinde sølvet på skrivebordsarbejde.
Men som sagt håber jeg ikke der kommer noget ud af det. Sæsonen er ovre, og det ville trods alt være kedeligt at vinde sølvet på skrivebordsarbejde.
-
YahooSeeker [Bot]
Oraklet aka. Mini Ross, fortalte at det netop var denne ulovlige spiller der stod i vejen så målmanden ikke kunne komme ud ved Viborgmålet, så det er jo ret direkte han har været involveret.
Det kan godt være at medaljerne ikke omfordeles, også fordi Uefaturneringerne allerede er igang, osv. men TV pengene er altså ret vigtige.
Iøvrigt så er der også spørgsmålet om Viborg bliver straffet i en eller anden form, hvilket appelere til min sadistiske side
Det kan godt være at medaljerne ikke omfordeles, også fordi Uefaturneringerne allerede er igang, osv. men TV pengene er altså ret vigtige.
Iøvrigt så er der også spørgsmålet om Viborg bliver straffet i en eller anden form, hvilket appelere til min sadistiske side
-
Glen
tgjensen skrev:
-------------------------------------------------------
> Selv om jeg ikke tror (eller håber - jeg skulle
> skamme mig!) at FCM får hverken point eller
> medaljer ud af det, så synes jeg nok at det er i
> orden at klage på trods af at fristen er udløbet,
> når man nu engang først nu er blevet klar over det
> ulovlige.
>
> Men som sagt håber jeg ikke der kommer noget ud af
> det. Sæsonen er ovre, og det ville trods alt være
> kedeligt at vinde sølvet på skrivebordsarbejde.
Ja og hvor skulle man stoppe, det er jo ikke kun FCM der er blevet berørt at denne sag. Hvis VFF får frakendt alle 34 poing som de har fået i indeværende sæson med den ulovlige spiller, det vil siden 17-10-2004 vil VFF slutte med 14 poing hvilket sender Herfølge tilbage i superliganen og VFF i viasat divisionen.
Bare en tanke
)
> Selv om jeg ikke tror (eller håber - jeg skulle
> skamme mig!) at FCM får hverken point eller
> medaljer ud af det, så synes jeg nok at det er i
> orden at klage på trods af at fristen er udløbet,
> når man nu engang først nu er blevet klar over det
> ulovlige.
>
> Men som sagt håber jeg ikke der kommer noget ud af
> det. Sæsonen er ovre, og det ville trods alt være
> kedeligt at vinde sølvet på skrivebordsarbejde.
Ja og hvor skulle man stoppe, det er jo ikke kun FCM der er blevet berørt at denne sag. Hvis VFF får frakendt alle 34 poing som de har fået i indeværende sæson med den ulovlige spiller, det vil siden 17-10-2004 vil VFF slutte med 14 poing hvilket sender Herfølge tilbage i superliganen og VFF i viasat divisionen.
Bare en tanke
-
Holger
Han har vist kun deltaget i to kampe, så det er vel højest pointene fra disse kampe, Viborg kan miste.
Holger
Holger
-
Bregendahl
Det kan slet ikke lade sig gøre!
Hekler skrev:
> Oraklet aka. Mini Ross, fortalte at det netop var
> denne ulovlige spiller der stod i vejen så
> målmanden ikke kunne komme ud ved Viborgmålet, så
> det er jo ret direkte han har været involveret.
Direkte involveret ja... Men orakkel nej.... Det var morales der kom fri på højrekanten, og slog et godt indlæg til Michael Gravgaard. Så hvis Morales skulle kunne stå i vejen for PSJ skulle han nok ha' løbet pænt stærkt ;o)
Spørgsmålet er ikke om VFF har brugt ulovlig arbejdskraft (Meget tyder på at det er tilfældet) men om Morten Jensen og Co. handlede i god tro. Den nu fyrede medarbejder ved Udlændingestyrelsen, skulle jo efter sigende ha' fortalt VFF at det var i orden at bruge ham.
Når det så er sagt kommer det jo aldrig til at få konsekvenser for sidste års danmarksturnering. Det er jo en sag mellem VFF og udlændingestyrelsen, som DBU INTET har at gøre med. VFF havde jo Yuri Morales' spillercertifikat, og da det er tilfældet kan DBU jo ikke straffe VFF på bagrund af et påstået krimminelt forhold. Ligeså vel som at FC Midjyland ikke fik frataget point, pga at man havde brugt en spiller der havde et varmt ur!
> Oraklet aka. Mini Ross, fortalte at det netop var
> denne ulovlige spiller der stod i vejen så
> målmanden ikke kunne komme ud ved Viborgmålet, så
> det er jo ret direkte han har været involveret.
Direkte involveret ja... Men orakkel nej.... Det var morales der kom fri på højrekanten, og slog et godt indlæg til Michael Gravgaard. Så hvis Morales skulle kunne stå i vejen for PSJ skulle han nok ha' løbet pænt stærkt ;o)
Spørgsmålet er ikke om VFF har brugt ulovlig arbejdskraft (Meget tyder på at det er tilfældet) men om Morten Jensen og Co. handlede i god tro. Den nu fyrede medarbejder ved Udlændingestyrelsen, skulle jo efter sigende ha' fortalt VFF at det var i orden at bruge ham.
Når det så er sagt kommer det jo aldrig til at få konsekvenser for sidste års danmarksturnering. Det er jo en sag mellem VFF og udlændingestyrelsen, som DBU INTET har at gøre med. VFF havde jo Yuri Morales' spillercertifikat, og da det er tilfældet kan DBU jo ikke straffe VFF på bagrund af et påstået krimminelt forhold. Ligeså vel som at FC Midjyland ikke fik frataget point, pga at man havde brugt en spiller der havde et varmt ur!
-
Ravnen
Re: Det kan slet ikke lade sig gøre!
Bregendahl skrev:
> Når det så er sagt kommer det jo aldrig til at få
> konsekvenser for sidste års danmarksturnering. Det
> er jo en sag mellem VFF og udlændingestyrelsen,
> som DBU INTET har at gøre med. VFF havde jo Yuri
> Morales' spillercertifikat, og da det er tilfældet
> kan DBU jo ikke straffe VFF på bagrund af et
> påstået krimminelt forhold. Ligeså vel som at FC
> Midjyland ikke fik frataget point, pga at man
> havde brugt en spiller der havde et varmt ur!
Åndsvag sammenligning.
Gad vide om der ikke står et sted i DBUs regler at udenlandske spillere skal have arbejdstilladelse for at være spilleberettigede? Ellers bruger vi da også bare Baba Collins næste gang vi skal møde VFF..
> Når det så er sagt kommer det jo aldrig til at få
> konsekvenser for sidste års danmarksturnering. Det
> er jo en sag mellem VFF og udlændingestyrelsen,
> som DBU INTET har at gøre med. VFF havde jo Yuri
> Morales' spillercertifikat, og da det er tilfældet
> kan DBU jo ikke straffe VFF på bagrund af et
> påstået krimminelt forhold. Ligeså vel som at FC
> Midjyland ikke fik frataget point, pga at man
> havde brugt en spiller der havde et varmt ur!
Åndsvag sammenligning.
Gad vide om der ikke står et sted i DBUs regler at udenlandske spillere skal have arbejdstilladelse for at være spilleberettigede? Ellers bruger vi da også bare Baba Collins næste gang vi skal møde VFF..