Officielt: Pimpong til FCK
-
Kim
Officielt: Pimpong til FCK
Ja, så smutter han, og nu er det officielt... FCk.dk skriver idag at de har tegnet ham på en tre-års, imens fcm.dk holder "ferie".. ?!?!
http://www.fck.dk/update/update.asp?id=4885
BW #456
PS: Det samme gør jeg - vi ses i uge 30!
http://www.fck.dk/update/update.asp?id=4885
BW #456
PS: Det samme gør jeg - vi ses i uge 30!
Senest rettet af Kim 22. jul 2005, 22:33, rettet i alt 1 gang.
-
jj
Re: Officielt: Pimpong til FCK
Lad ham bare skifte til fuckerne med det samme, så vi i det mindste får lidt for ham.
Men er personligt ret skuffet over, at han vælger at skifte til FCK, jeg mener han burde blive i FCM eller tage til en udenlandsk klub. Han får formentlig en større løn i FCK, men chancerne for at han bliver solgt er mindre end i FCM.
Men er personligt ret skuffet over, at han vælger at skifte til FCK, jeg mener han burde blive i FCM eller tage til en udenlandsk klub. Han får formentlig en større løn i FCK, men chancerne for at han bliver solgt er mindre end i FCM.
-
Giuseppe Signori
jj skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Men er personligt ret skuffet over, at han vælger
> at skifte til FCK, jeg mener han burde blive i
> FCM eller tage til en udenlandsk klub. Han får
> formentlig en større løn i FCK, men chancerne for
> at han bliver solgt er mindre end i FCM.
>
>
Mener ikke vi skal slippe ham, nu hvor vi skal igang med UEFA samt "ROYAL. De par håndøre vi kan få for ham fra FCK, kan ikke sammenlignes med det vi kan tjene ekstra i enten UEFACuppen eller Royalleage. Det gælder altså om at stille med stærkeste holdopstilling ikke!. Tænk bare hvad Vi
kan tjene af millioner, ved at gå videre fra de indledende runder af Uefaen.
I øvrigt må Pimpong jo selv bestemme hvor han spiller!!. Dog fatter jeg ikke Pimpong - hvergang har har haft en optur i sit spil de sidste par år, har han sagt, at han ville til udlandet (det kunne nærmest ikke gå hurtigt nok), og nu hvor han havde chancen ville han ikke!!! Tror bestemt ikke FCK vil slippe ham efter en enkelt sæson.
I øvrigt mener jeg at pimpong vil få svært ved at slå igennem i FCK - han mangler stadig stabilitet i hans spil over en hel/halvsæson.
Mener også pimpong har udtalt til en avis, at han ikke ville vælge nogle andre danske klubber end FCM mht. kontraktforlængelsen - HAN VÆLGER ALTSÅ FCK PGA. PENGENE.
Dog ønsker jeg alligevel pimpong held og lykke, men først efter den 01.01.06.
>
> Men er personligt ret skuffet over, at han vælger
> at skifte til FCK, jeg mener han burde blive i
> FCM eller tage til en udenlandsk klub. Han får
> formentlig en større løn i FCK, men chancerne for
> at han bliver solgt er mindre end i FCM.
>
>
Mener ikke vi skal slippe ham, nu hvor vi skal igang med UEFA samt "ROYAL. De par håndøre vi kan få for ham fra FCK, kan ikke sammenlignes med det vi kan tjene ekstra i enten UEFACuppen eller Royalleage. Det gælder altså om at stille med stærkeste holdopstilling ikke!. Tænk bare hvad Vi
kan tjene af millioner, ved at gå videre fra de indledende runder af Uefaen.
I øvrigt må Pimpong jo selv bestemme hvor han spiller!!. Dog fatter jeg ikke Pimpong - hvergang har har haft en optur i sit spil de sidste par år, har han sagt, at han ville til udlandet (det kunne nærmest ikke gå hurtigt nok), og nu hvor han havde chancen ville han ikke!!! Tror bestemt ikke FCK vil slippe ham efter en enkelt sæson.
I øvrigt mener jeg at pimpong vil få svært ved at slå igennem i FCK - han mangler stadig stabilitet i hans spil over en hel/halvsæson.
Mener også pimpong har udtalt til en avis, at han ikke ville vælge nogle andre danske klubber end FCM mht. kontraktforlængelsen - HAN VÆLGER ALTSÅ FCK PGA. PENGENE.
Dog ønsker jeg alligevel pimpong held og lykke, men først efter den 01.01.06.
-
Lars EC
Jeg gider slet ikke se ham mere. Han er en forræder. Det her var det værste han kunne gøre. Jeg har ingen respekt for den mand. FCK er jo overhovedet ikke et skrid op af randstigen. Det her svarer til dengang Figo skiftede til Real Madrid. Han gør det kun for pengene. Sådan en mand kan jeg slet ikke respektere. Jeg vil buuhe af ham på stadion.
Vi har gjort alt for den mand. Håber han kommer tilbage på sit gamle niveau. Eller det tror jeg faktisk.
Giv ham en fri transfer, så vi er fri for at se på ham.
Vi har gjort alt for den mand. Håber han kommer tilbage på sit gamle niveau. Eller det tror jeg faktisk.
Giv ham en fri transfer, så vi er fri for at se på ham.
-
Amby
Lars EC skrev:
> Jeg gider slet ikke se ham mere. Han er en
> forræder. Det her var det værste han kunne gøre.
> Jeg har ingen respekt for den mand. FCK er jo
> overhovedet ikke et skrid op af randstigen. Det
> her svarer til dengang Figo skiftede til Real
> Madrid. Han gør det kun for pengene. Sådan en mand
> kan jeg slet ikke respektere. Jeg vil buuhe af ham
> på stadion.
>
> Vi har gjort alt for den mand. Håber han kommer
> tilbage på sit gamle niveau. Eller det tror jeg
> faktisk.
>
> Giv ham en fri transfer, så vi er fri for at se på
> ham.
Mage til indebrændt idioti skal man da lede længe efter! Pimpong er lige nu klart vores bedste mand på venstrekanten, så derfor skal han selvfølgelig spille.
Vi står foran en sæson med Royal, UEFA og gode muligheder for medaljer igen. Der kan ikke være tvivl om, at det vil være klart bedst for holdets præstationer at beholde ham i det sidste halve år, så forstår simpelthen ikke jer, som sætter jeres bitterhed over klubbens resultater...
> på stadion.
>
> faktisk.
>
> ham.
Mage til indebrændt idioti skal man da lede længe efter! Pimpong er lige nu klart vores bedste mand på venstrekanten, så derfor skal han selvfølgelig spille.
Vi står foran en sæson med Royal, UEFA og gode muligheder for medaljer igen. Der kan ikke være tvivl om, at det vil være klart bedst for holdets præstationer at beholde ham i det sidste halve år, så forstår simpelthen ikke jer, som sætter jeres bitterhed over klubbens resultater...
-
Brian
Pim har været en go´spiller for FCM, og gør nu som han fik besked på for 1 år siden. Han fik besked på, at finde en ny klub, og det har han så gjort.
Og det er nu egentligt fair nok. Bare lidt surt, nå vi gerne ville beholde ham. Men det er nu engang spillereglerne......
Og at sammenlige han skifte med Figo, er sgu da barnligt. Ligesom resten af Lars EC´indlæg.
Jeg kan sagtens have respekt for en spiller, som følger egne ambitioner, sportslige som økonomiske.
Men jeg kan sgu ikke ha´respekt for en person, som vil møde op på SAS-Arena og buuhe af egne spillere......Fjols......
Og det er nu egentligt fair nok. Bare lidt surt, nå vi gerne ville beholde ham. Men det er nu engang spillereglerne......
Og at sammenlige han skifte med Figo, er sgu da barnligt. Ligesom resten af Lars EC´indlæg.
Jeg kan sagtens have respekt for en spiller, som følger egne ambitioner, sportslige som økonomiske.
Men jeg kan sgu ikke ha´respekt for en person, som vil møde op på SAS-Arena og buuhe af egne spillere......Fjols......
-
Altoriso
Så kan du jo bare dukke op på stadion til foråret, for den slags fans tror jeg ikke FCM har brug for !!!
-
Gamle Hoffmann64
Lars EC skrev:
> på stadion.
>
> faktisk.
>
> ham.
Ved du hvad Lars EC, jeg tvivler på du overhovedet har været på SAS Arena, for mage til "MundVÅS" (læs ÆVL) skal man da lede længe efter!!!! Pim har da givet sig 125% i alle kampe, så klap lige hesten makker.
Iøvrigt, hvis ikke Don Ørgård kan/vil honorere Pim`s lønkrav, som er helt berettigede, jamen så skal han da bare finde en ny arbejdsgiver, det ville jeg da også gøre, det kan da ikke være så svært at fatte?
> på stadion.
>
> faktisk.
>
> ham.
Ved du hvad Lars EC, jeg tvivler på du overhovedet har været på SAS Arena, for mage til "MundVÅS" (læs ÆVL) skal man da lede længe efter!!!! Pim har da givet sig 125% i alle kampe, så klap lige hesten makker.
Iøvrigt, hvis ikke Don Ørgård kan/vil honorere Pim`s lønkrav, som er helt berettigede, jamen så skal han da bare finde en ny arbejdsgiver, det ville jeg da også gøre, det kan da ikke være så svært at fatte?
-
Henrik Christensen
Jamen....
Jeg synes også at det er smadder ærgerligt, atbimpong smutter og tillige til en konkurrent.
Men vi må så også sige, at holder de tal vi har set i pressen, synes jeg det er urealistisk højt for en spiller som ham.
Nuvel han har henrykt os i dette forår, men det er først nu at han er sblomstret...
Når dette så er sagt, synes jeg at vi skal skippe ham med det samme, vi får nogle få spåner i kassen og vi har ikke en spiller der går på banen med et halvt hjerte.
Tak Pimpong for din tid i FCM, bare ærgerligt du vælger en klub hvor du måske skal sidde mere p¨å bænken end du næsten har gjort her i FCM.
Jeg synes også at det er smadder ærgerligt, atbimpong smutter og tillige til en konkurrent.
Men vi må så også sige, at holder de tal vi har set i pressen, synes jeg det er urealistisk højt for en spiller som ham.
Nuvel han har henrykt os i dette forår, men det er først nu at han er sblomstret...
Når dette så er sagt, synes jeg at vi skal skippe ham med det samme, vi får nogle få spåner i kassen og vi har ikke en spiller der går på banen med et halvt hjerte.
Tak Pimpong for din tid i FCM, bare ærgerligt du vælger en klub hvor du måske skal sidde mere p¨å bænken end du næsten har gjort her i FCM.
-
Jean / BW# 1238
Re: Officielt: Pimpong til FCK [OT]
Kim skrev:
> FCk.dk skriver idag at de har tegnet ham på en
> tre-års, imens fcm.dk holder "ferie".. ?!?!
Holder FCM.dk ikke altid ferie?
Det er da vist kun et feriejob for dem der står for opdateringen af den side. Fejlen under kampprogram (2004/2005) er stadigvæk ikke rettet:
01/01/00 00:00 FCM - FC København????
Tilskueretallene mangler på nogle af kampene. De kan findes på netsuperligaen.dk. Det tar 5 minutter... hvor svært kan det være...
Blev vi ikke lovet en ny side for et stykke tid siden. Utroligt så længe det kan ta'...
> FCk.dk skriver idag at de har tegnet ham på en
> tre-års, imens fcm.dk holder "ferie".. ?!?!
Holder FCM.dk ikke altid ferie?
Det er da vist kun et feriejob for dem der står for opdateringen af den side. Fejlen under kampprogram (2004/2005) er stadigvæk ikke rettet:
01/01/00 00:00 FCM - FC København????
Tilskueretallene mangler på nogle af kampene. De kan findes på netsuperligaen.dk. Det tar 5 minutter... hvor svært kan det være...
Blev vi ikke lovet en ny side for et stykke tid siden. Utroligt så længe det kan ta'...
-
E!
Re: Officielt: Pimpong til FCK [OT]
Jean / BW# 1238 skrev:
> Kim skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > FCk.dk skriver idag at de har tegnet ham på
> en
> > tre-års, imens fcm.dk holder "ferie".. ?!?!
>
>
> Holder FCM.dk ikke altid ferie?
>
> Det er da vist kun et feriejob for dem der står
> for opdateringen af den side. Fejlen under
> kampprogram (2004/2005) er stadigvæk ikke rettet:
>
> 01/01/00 00:00 FCM - FC København????
> Tilskueretallene mangler på nogle af kampene. De
> kan findes på netsuperligaen.dk. Det tar 5
> minutter... hvor svært kan det være...
>
> Blev vi ikke lovet en ny side for et stykke tid
> siden. Utroligt så længe det kan ta'...
>
> -----------------------------------------
> Red is for the Blood in me, Black is for
> Eternity!
> Mvh Jean / BW# 1238
Jeg er sikker på du godt kan få tjansen, når nu det er så nemt....
Vi er ikke en klub der bare kan smide xx kr efter alting som vi fans lige kunne tænke os var superopdateret. Måske om nogle år, men indtil da beror en hel del på frivillig arbejdskraft, og medarbejderne i administrationen sidder sgu ikke bare og drikker kaffe og lægger kabale, og venter på det bli´r fyraften hver dag.
- Hvis det var vigtigt for sponsorer og andre der smider en masse kr i klubben, var det prioriteret højere, men da det ikke er noget der vurderes til at have en afsmittende effekt på indtægterne, er det altså noget af det der kommer i anden række.
- Jeg kunne da også godt tænke mig at vi fik alt vores info om klubben fra FCM.dk, men jeg er sgu træt af næsten dagligt at skulle læse indlæg om hvor dårligt det er, at der ikke bliver opdateret noget mere, så derfor: MELD DIG til at gøre det når nu det er så nemt
> Kim skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > FCk.dk skriver idag at de har tegnet ham på
> en
> > tre-års, imens fcm.dk holder "ferie".. ?!?!
>
>
> Holder FCM.dk ikke altid ferie?
>
> Det er da vist kun et feriejob for dem der står
> for opdateringen af den side. Fejlen under
> kampprogram (2004/2005) er stadigvæk ikke rettet:
>
> 01/01/00 00:00 FCM - FC København????
> Tilskueretallene mangler på nogle af kampene. De
> kan findes på netsuperligaen.dk. Det tar 5
> minutter... hvor svært kan det være...
>
> Blev vi ikke lovet en ny side for et stykke tid
> siden. Utroligt så længe det kan ta'...
>
> -----------------------------------------
> Red is for the Blood in me, Black is for
> Eternity!
> Mvh Jean / BW# 1238
Jeg er sikker på du godt kan få tjansen, når nu det er så nemt....
Vi er ikke en klub der bare kan smide xx kr efter alting som vi fans lige kunne tænke os var superopdateret. Måske om nogle år, men indtil da beror en hel del på frivillig arbejdskraft, og medarbejderne i administrationen sidder sgu ikke bare og drikker kaffe og lægger kabale, og venter på det bli´r fyraften hver dag.
- Hvis det var vigtigt for sponsorer og andre der smider en masse kr i klubben, var det prioriteret højere, men da det ikke er noget der vurderes til at have en afsmittende effekt på indtægterne, er det altså noget af det der kommer i anden række.
- Jeg kunne da også godt tænke mig at vi fik alt vores info om klubben fra FCM.dk, men jeg er sgu træt af næsten dagligt at skulle læse indlæg om hvor dårligt det er, at der ikke bliver opdateret noget mere, så derfor: MELD DIG til at gøre det når nu det er så nemt
-
Lars EC
Prøv lige at styr dig. Jeg fortæller bare mine følelser. Det er der i øvrigt mange andre, der også gør. Hvorfor skal man ikke have lov til det uden at blive svinet til?
Vi skal alle have lov til at have vores meninger. Det skal der være plads til i vores klub. Alt andet er da totalt latterligt. Jeg lytter gerne til andre, der har andre meninger. Det syntes jeg vi skylder hinanden.
Pimpong har været her i efterhånden mange år. Jeg kan stadigvæk huske, da han havde valpefedt og var langt fra holdet. Dengang gav vi ham en chance. Men ok sådan er vilkårene i professionel fodbold.
Fodbold er en passion. Det ved alle dedikerede fans.
Vi skal alle have lov til at have vores meninger. Det skal der være plads til i vores klub. Alt andet er da totalt latterligt. Jeg lytter gerne til andre, der har andre meninger. Det syntes jeg vi skylder hinanden.
Pimpong har været her i efterhånden mange år. Jeg kan stadigvæk huske, da han havde valpefedt og var langt fra holdet. Dengang gav vi ham en chance. Men ok sådan er vilkårene i professionel fodbold.
Fodbold er en passion. Det ved alle dedikerede fans.
-
Lars EC
Jeg syntes da også han har været god for os. Alt respekt for det. Sådan skal mit indlæg slet ikke forståes. At han vil finde en ny klub er da også fint nok med mig. Men mit indlæg bærer helt sikkert også præg af frustation over, at han skifter til FCK af alle andre klubber. Jeg er da stadigvæk glad for alle de år, som han har tilbragt i klubben. At jeg vil buuhe af ham var måske lidt overdrevet fra min side stærkt påvirket af choket over at læse, at han skal til FCK. Det tror jeg dog ikke jeg vil gøre. Men glad for ham er jeg ikke.
Jeg er meget ked af, at mit indlæg er blevet opfattet, som det er. Det var slet ikke meningen, og det er jeg ked af.
Jeg er meget ked af, at mit indlæg er blevet opfattet, som det er. Det var slet ikke meningen, og det er jeg ked af.
-
Altoriso
Der er jo noget med at Pimpong er på såkaldte playersponsorater, hvilket måske betyder at klubben ikke får en krone ud af at sælge ham før tid...
Men mon ikke igen at det er noget som kan aftales med de implicerede parter
Jeg ser ham gerne blive i klubben året ud, men har da også fuld forståelse for at han allerede nu kommer afsted - det er vel ganske fornuftigt for alle, trods alt
Men mon ikke igen at det er noget som kan aftales med de implicerede parter
Jeg ser ham gerne blive i klubben året ud, men har da også fuld forståelse for at han allerede nu kommer afsted - det er vel ganske fornuftigt for alle, trods alt
-
kenny
Altoriso skrev:
> Der er jo noget med at Pimpong er på såkaldte
> playersponsorater, hvilket måske betyder at
> klubben ikke får en krone ud af at sælge ham før
> tid...
>
> Men mon ikke igen at det er noget som kan aftales
> med de implicerede parter
>
> Jeg ser ham gerne blive i klubben året ud, men har
> da også fuld forståelse for at han allerede nu
> kommer afsted - det er vel ganske fornuftigt for
> alle, trods alt
Jeg tror ikke Ørgaard lader ham gå nu med mindre,at han har en ny spiller i hatten...dertil vil vores trup bliver alt for smal.
> Der er jo noget med at Pimpong er på såkaldte
> playersponsorater, hvilket måske betyder at
> klubben ikke får en krone ud af at sælge ham før
> tid...
>
> Men mon ikke igen at det er noget som kan aftales
> med de implicerede parter
>
> Jeg ser ham gerne blive i klubben året ud, men har
> da også fuld forståelse for at han allerede nu
> kommer afsted - det er vel ganske fornuftigt for
> alle, trods alt
Jeg tror ikke Ørgaard lader ham gå nu med mindre,at han har en ny spiller i hatten...dertil vil vores trup bliver alt for smal.