Nye slagsange?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Wolfanatic

Nye slagsange?

Indlæg af Wolfanatic »

- Der er for alvor ved at være fyret godt op under ulvene både på banen og på tribunerne, men mangler der ikke lidt kraft engang imellem?

- Jeg savner personligt nye slagsange og kender en del andre "ulve", der har det på samme måde, dette er dog ikke ment som en kritik af det arbejde BW (inklusive mig selv) leverer med stemmerne allerede, men en mindre fornyelse og større opfindsomhed fra vores allesammens side ville gi' det sidste pift til den ultimative oplevelse når vi samles på SAS Arena...

- Ku' det tænkes at man gennem BW's hjemmeside kunne gøre det muligt at indsende forslag til nye slagsange både som lyd- og tekstfiler? Så kan man jo sortere i forslagene og vælge de bedste ud...

- Sangene skal jo også læres det' klart, men tænkte i den forbindelse på om man ikke et par gange under warm-up'en ku' "lufte" de nye slagsange så de langsomt læres, for en go' slagsang fremført af BW på Nordea-tribunen vil lynhurtigt blive opfanget og lært af det resterende publikum og SÅ bli'r folk engagerede i opbakningen af spillerne, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om...

- Indrømmet har jeg PT ikke selv nogle forslag til nye sange, men af samme grund skriver jeg dette indlæg for at få nogle tilbagemeldinger på om det ku' være en go' idé...

- Det kan jo være svært at få startet selv, men SAMMEN kan vi med garanti udrette en hel del...
Senest rettet af Wolfanatic 3. jul 2005, 12:49, rettet i alt 1 gang.

bruno

Re: Nye slagsange?

Indlæg af bruno »

Jeg har gået og tængt lidt på to melodier: Den der med DJ Odsti den i ved nok og Nik og jay/Dan Lynge Kan hører Viborg synge lalalaae eller hvad menner i ?

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Hej Wolfanatic,

Jep, mener også at kunne spore en klar fremgang vokalmæssigt på Nordea, omend det skal siges at de sidste kampe jo unægteligt var "store" kampe, med masser af fans på tribunen. Men vi kan blive bedre, meget bedre. Vi skal osse have alle dem med korslagte arme til at gribe stemningen og skråle med.

Vedr. nye slagsange forsøgte vi at dele nogle prøver ud til Randers-kampen, jeg synes det gik nogenlunde, de blev så gentaget mod AAB, hvor det kørte sådan lidt Lala. Faktum er at det er enormt svært at introducere nye slagsange, det tager laaaang tid før folk lærer og accepterer, men hvis vi ikke prøver kommer vi heller ingen veje.

Så alle forslag er velkommen, jeg synes da bare de skal postes her på ulvegraven så alle kan læse med og komme med ideer til forbedringer og kommentarer, postive såvel som negative.

På Drunk Wolves' hjemmeside har vi samlet en række af de (ifølge os) bedste sange... Der er plads til mange flere. Se mere på www.drunkwolves.webbyen.dk

Keep the faith
Smørtyven - Synger højest fordi han har den største vom.

HauG

Indlæg af HauG »

Jeg har tidligere skrevet denne sang, men ikke fået noget respons. Jeg syntes også godt der når det nye forum kommer (er dette ikke et midlertidigt?) man kunne have et forum omhandlende sange og tifos, så alle kunne give forslag, og på den måde måske hjælpe lidt selvom man ikke hjælper aktivt til de forskellige tifos.

En sang som er hugget lidt fra twente. Men der er et link hvor melodien kan høres og så kunne vi evt synge dette istedet:

Welcome to the hell in midtjylland
Welcome to the hell *klap klap* Welcome to the hell *klap klap'

Melodien er her:

http://www.twentefans.nl/downloads_stadionsongs.php

sangen hedder 'Welkom in de hel van Enschede' på siden...

DamZe

Indlæg af DamZe »

En anden sang til f.eks når vi har slået brøndby(selvom det er svært). kan evt. synges som en canon mellem 2 grupper af fans på nordea(eller med FAXE, når vi engang får dem med ;))

-meldoi: mester jakob...

Brøndby I F
Brøndby I F
sover i?
sover i?
hører i ej fløjten?
hører i ej fløjten?
god tur hjem
god tur hjem

al kritik - kom bare!

Besvar