Ifølge onside og Bold.dk er FCM ved at skrive kontrakt med Chrsitian Traore fra FCK.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=131188
http://www.bold.dk
En allround spiller, som har været fast mand på FCK førstehold. Ikke nogen dårlig mand!!! Her er en spiller som kan være fast mand på fx. højre back og samtidig være garant for andre pladser på holdet. Fantastisk fast mand og backup spiller!
Godt gået Ørgaard...........skriv under hurtigst muligt!
Det bedre emne end Thomas Røll
-
YahooSeeker [Bot]
Det bedre emne end Thomas Røll
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 27. jun 2005, 13:13, rettet i alt 1 gang.
-
fadlaa
Re: Det bedre emne end Thomas Røll
ja helt enig. Hvis det handler om flesibilitet mht pladser så er traore helt sikkert en kanon spiller. Men vi har så tilgengæld mistet de 2 største publikums magneter vi har haft "pim og zidan". Meget godt kan man sig om CT men nogen boldkunster bliver han aldrig
-
bobar
hej alle
fedt hvis traore kommer til fcm - har ønsket ham i lang tid. rigtig god på midtbanen og i forsvaret... hit med ham nu! -
fedt hvis traore kommer til fcm - har ønsket ham i lang tid. rigtig god på midtbanen og i forsvaret... hit med ham nu! -
-
Mackay
Nok ikke lige min ønskemand. Synes ikke han er bedre end TF. Han er langsom, og hans teknik er heller ikke det store. Kan huske når vi har spillet mod dem, og han har været i forsvaret - ved godt det er er hans favoret plads - så er der blevet drevet gæk med ham mange gange.
Jeg håber ikke vi bare bytter lige over med FCK. Vil sige, at der også skal et par millioner på bordet.
Den eneste spiller vi har købt, som jeg tror har en chance for at komme på holdet, er Simon Poulsen.
Mvh Mackay
Jeg håber ikke vi bare bytter lige over med FCK. Vil sige, at der også skal et par millioner på bordet.
Den eneste spiller vi har købt, som jeg tror har en chance for at komme på holdet, er Simon Poulsen.
Mvh Mackay
-
YahooSeeker [Bot]
Kender en der er på Herning Sygehus i dag, og han har lige set Christian Traore og Jens Ørgaard der ude.....