Hej alle sammen.
Måske lidt sent at fortælle dette, men gør det nu alligevel.
Da vi mødte Fck hjemme på Sas-Arena i søndags var jeg bolddreng på stadion. Stod nede ved Fck´s fans og synes egentlig Fck sang både højt og meget, men det var som om det hurtigt fik ende:)
Efter målet synes jeg stemningen på Nordea blev højere og højere.
En kamp hvor jeg synes alle på stadion havde forstået at FCM skulle have støtte. Det var simpelthen fantastisk den stemning der var, langsiderne stod op meget af tiden og klappede og var imod dommeren når der var frispark til Fck, og også enden hvor jeg stod som var Stef-Houlberg. Har aldrig hørt noget lignende.
Lod også mærke til at der var 10-15 drenge i alderen 10-13 som stod i den ende som Fck´s fans stod altså på Faxe-kondi tribunen, som stod og råbte ned mod Fck´s fans, de sang slagsange og sange som simpelthen var trælse for Fck. Så til sidst stod alle Fck´s fans bar og råbte op mod dem. Det var simpelthen sjovt:)
Har også tit spekuleret over om man kunne høre Nordea ret meget, men i Søndags var der ingen tvivl, hele stadion var totalt råbt op af en fantastisk Nordea tribune.
Også TILLYKKE til drengene eller hvad man nu skal sige:)
God stemning på Nordea!
-
YahooSeeker [Bot]
God stemning på Nordea!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. jun 2005, 02:08, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: God stemning på Nordea!
Tak for opmærksonheden 
Det var rart at høre fra en der oplevede det næsten helt nede fra banen af...
Har tit tænkt lidt over hvordan det måtte lyde nede på banen
Lagde godt mærke til at der var nogle FCK ´ere der "rasede" lidt over mod Faxe i søndags
Det var rart at høre fra en der oplevede det næsten helt nede fra banen af...
Har tit tænkt lidt over hvordan det måtte lyde nede på banen
Lagde godt mærke til at der var nogle FCK ´ere der "rasede" lidt over mod Faxe i søndags
-
Kranker
Re: God stemning på Nordea!
Jeg bor ca 500 meter i nord vestlig retning fra Herning sygehus og der var ingen problemer i at høre da jeg stod i haven hvem der kom foran, da vi sidst spillede mod Brøndby....Det var fedt!!
jeg vil ik opfordre til at tjekke - blot give support de 3 sidste kampe, den skal køres i hus.
jeg vil ik opfordre til at tjekke - blot give support de 3 sidste kampe, den skal køres i hus.