DenStolteJyde skrev: ↑16. jul 2017, 23:22
FCM2000 skrev: ↑16. jul 2017, 20:11
En ting er at man spiller dårlig, det kan ramme alle, men bundniveauet idag er skræmmende, et forsvar med Riis og NK er ikke godt nok, når man udsættes for et pres. Men de skal være med for at opfylde dna kvoten, problemet er bare at det bliver svært at komme i gruppespil og i top 2 med det setup
75 pct af tiden spillede Brøndby op igennem FCMs højre side og det viser hvor modstanderen ved hvor det ømme punkt er ved FCM.
Kære FCM2000.
Jeg tror de fleste er ved at have forstået at du mener at vores væsentligste problem er NK.
Men efter et 4-0 nederlag mener jeg at det er forkert at give skylden til én spiller, selvom det selvfølgelig kunne være bekvemt idet vi jo så bare kan stille med Rømer i næste kamp.
Hvis man taber 4-0 så er der imo 11 spillere(+indskiftede spillere) som ikke har gjort det godt nok.
Din påstand om at Brøndby spiller på NK 75% af gangene bliver i øvrigt ikke hverken mere eller mindre korrekt af at du gentager det 5-6 gange i denne tråd alene.
Fakta er, at du kan kikke kampen igennem 10 gange i træk og du vil se det tydeligt, de spiller konsekvent mod FCMs højre side.
Jeg siger ikke, at NK er den eneste prik, i den her kamp lå Riis og NK til højre, i andre kampe har det være NK og Hansen, (sidste sæson), og Hansen har ikke spillet godt defensivt meget længe.
Jeg synes du burde se fakta som det er, FCMs defensiv sejler og har gjort det længe, man kan ikke skylde vdv skylden for det

, for han har ikke været med.
Og pas du nu dit eget bord, jeg har ikke bedt dig læse mine indlæg, passer de dig ikke så lad være med at læse dem.