SL R1: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT

Re: SL R1: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Stoffer skrev:
16. jul 2017, 21:15
Tja. Skuffende men ikke så overraskende imo.

Hvem skal man kritisere mest? Spillerne der er fuldstændig uden tænding eller evne, eller Thorup som stiller et hold uforberedt på et koncept som bør være kendt efterhånden og heller ikke selv besidder et koncept.

FCM er åbenbart ikke bedre end kampen om 3 pladsen. Mine forhåbninger om en kamp om 2. pladsen har i al fald fået et skud for boven.
3. Pladsen? Den må du længere ud på heden med.

Vi ender et sted i nederste halvdel af top 6.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Er der nogen der har overblik over hvor vi pt ligger i table of justice....??

Kalder os førsteudofordrer..... det er simpelthen den ypperste joke!! Medmindre der menes GF førsteudfordrer....

Tro mig...Helsingørs amatører tar ikke til BIF og lader sig tage bagfra på den her måde....

Det er en ren skændsel!!! Tænker bak/Thorup dreamduo er en skændsel!! Vi har efter to års træning stadig ingen defensiv....

JBT

Indlæg af JBT »

Enig - det er sgu lige før Helsingør er bedre spillende pt.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det mest åbenlyse og bekymrende for mig er, at man spiller med to midtbane folk, som ikke vinder dueller. Ude mod Brøndby er det da en eklatant taktisk brøler at spille med Jakob Poulsen og Mikkel Duelund på samme tid, når man ved at BIF vil gøre alt for at vinde midtbanen. Ikke nok med at man fjerner duelstyrken på midten, så sætter man også en noget grøn Kristian Riis ind. Dvs man svækker forsvaret og derefter det første der skal beskytte forsvaret, nemlig midtbanen. Det er vores centrale midterakse der markant svækkes på duelstyrke.
Det er virkelig taktisk naivitet.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Lupus1999 skrev:
16. jul 2017, 21:48
Det mest åbenlyse og bekymrende for mig er, at man spiller med to midtbane folk, som ikke vinder dueller. Ude mod Brøndby er det da en eklatant taktisk brøler at spille med Jakob Poulsen og Mikkel Duelund på samme tid, når man ved at BIF vil gøre alt for at vinde midtbanen. Ikke nok med at man fjerner duelstyrken på midten, så sætter man også en noget grøn Kristian Riis ind. Dvs man svækker forsvaret og derefter det første der skal beskytte forsvaret, nemlig midtbanen. Det er vores centrale midterakse der markant svækkes på duelstyrke.
Det er virkelig taktisk naivitet.
Tror at både Kian og Sparv skulle spares til på torsdag. Men det ændrer ikke ved at de resterende fejler på indstilling.

/Cortez

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg er heller ikke fan af Thorup og har ønsker ham fyret i længe.

Men det et meget naivt at tro han bliver fyret nu. Det skal gå helt helt galt, hvis man afskibber ham inden vinterpausen. Ellers var han allerede blevet udskiftet over sommeren.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

FCM2000 skrev:
16. jul 2017, 20:11
En ting er at man spiller dårlig, det kan ramme alle, men bundniveauet idag er skræmmende, et forsvar med Riis og NK er ikke godt nok, når man udsættes for et pres. Men de skal være med for at opfylde dna kvoten, problemet er bare at det bliver svært at komme i gruppespil og i top 2 med det setup

75 pct af tiden spillede Brøndby op igennem FCMs højre side og det viser hvor modstanderen ved hvor det ømme punkt er ved FCM.
Kære FCM2000.
Jeg tror de fleste er ved at have forstået at du mener at vores væsentligste problem er NK.
Men efter et 4-0 nederlag mener jeg at det er forkert at give skylden til én spiller, selvom det selvfølgelig kunne være bekvemt idet vi jo så bare kan stille med Rømer i næste kamp.
Hvis man taber 4-0 så er der imo 11 spillere(+indskiftede spillere) som ikke har gjort det godt nok.

Din påstand om at Brøndby spiller på NK 75% af gangene bliver i øvrigt ikke hverken mere eller mindre korrekt af at du gentager det 5-6 gange i denne tråd alene.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

DenStolteJyde skrev:
16. jul 2017, 23:22
FCM2000 skrev:
En ting er at man spiller dårlig, det kan ramme alle, men bundniveauet idag er skræmmende, et forsvar med Riis og NK er ikke godt nok, når man udsættes for et pres. Men de skal være med for at opfylde dna kvoten, problemet er bare at det bliver svært at komme i gruppespil og i top 2 med det setup

75 pct af tiden spillede Brøndby op igennem FCMs højre side og det viser hvor modstanderen ved hvor det ømme punkt er ved FCM.
Kære FCM2000.
Jeg tror de fleste er ved at have forstået at du mener at vores væsentligste problem er NK.
Men efter et 4-0 nederlag mener jeg at det er forkert at give skylden til én spiller, selvom det selvfølgelig kunne være bekvemt idet vi jo så bare kan stille med Rømer i næste kamp.
Hvis man taber 4-0 så er der imo 11 spillere(+indskiftede spillere) som ikke har gjort det godt nok.

Din påstand om at Brøndby spiller på NK 75% af gangene bliver i øvrigt ikke hverken mere eller mindre korrekt af at du gentager det 5-6 gange i denne tråd alene.
Fakta er, at du kan kikke kampen igennem 10 gange i træk og du vil se det tydeligt, de spiller konsekvent mod FCMs højre side.

Jeg siger ikke, at NK er den eneste prik, i den her kamp lå Riis og NK til højre, i andre kampe har det være NK og Hansen, (sidste sæson), og Hansen har ikke spillet godt defensivt meget længe.

Jeg synes du burde se fakta som det er, FCMs defensiv sejler og har gjort det længe, man kan ikke skylde vdv skylden for det :lol: , for han har ikke været med.

Og pas du nu dit eget bord, jeg har ikke bedt dig læse mine indlæg, passer de dig ikke så lad være med at læse dem.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Densestar7430 skrev:
16. jul 2017, 23:18
Jeg er heller ikke fan af Thorup og har ønsker ham fyret i længe.

Men det et meget naivt at tro han bliver fyret nu. Det skal gå helt helt galt, hvis man afskibber ham inden vinterpausen. Ellers var han allerede blevet udskiftet over sommeren.
Det er meget muligt, men det ændre ikke på at vi pt. har en uprofessionel ledelse! Man burde have fyret ham sidste sæson. Thorup har været en af de største årsager til, at der hersker dårlig stemning hos fans (og muligvis også spillere). Hvis man venter til vinter kan vi ende i et scenarie, hvor vores image er endnu mere ødelagt og chancen for Europa væk.

Jeg vil endnu engang smide RA egne ord om hvordan vi skal spille. "FCM skal spille fremadrettet, direkte og offensivt fodbold, og det må I gerne holde os op på" Det harmonere ikke med den spillestil Thorup har og det får egentlig bare RA til, at se uprofessionelt ud.
Senest rettet af Sahl 16. jul 2017, 23:53, rettet i alt 1 gang.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

HKP skrev:
16. jul 2017, 21:34
Er der nogen der har overblik over hvor vi pt ligger i table of justice....??

Kalder os førsteudofordrer..... det er simpelthen den ypperste joke!! Medmindre der menes GF førsteudfordrer....

Tro mig...Helsingørs amatører tar ikke til BIF og lader sig tage bagfra på den her måde....

Det er en ren skændsel!!! Tænker bak/Thorup dreamduo er en skændsel!! Vi har efter to års træning stadig ingen defensiv....
Det er faktisk Bak der er ansvarlig for defensiven :?

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

FCM2000 skrev:
16. jul 2017, 23:50
DenStolteJyde skrev:
FCM2000 skrev:

Kære FCM2000.

Fakta er, at du kan kikke kampen igennem 10 gange i træk og du vil se det tydeligt, de spiller konsekvent mod FCMs højre side.

Jeg siger ikke, at NK er den eneste prik, i den her kamp lå Riis og NK til højre, i andre kampe har det være NK og Hansen, (sidste sæson), og Hansen har ikke spillet godt defensivt meget længe.

Jeg synes du burde se fakta som det er, FCMs defensiv sejler og har gjort det længe, man kan ikke skylde vdv skylden for det :lol: , for han har ikke været med.

Og pas du nu dit eget bord, jeg har ikke bedt dig læse mine indlæg, passer de dig ikke så lad være med at læse dem.
Jeg har aldrig sagt at det var VdV der var skyld i at vi taber i dag, jeg er heller ikke uenig i at NK har nogle mangler rent defensivt, jeg siger absolut heller ikke at du ikke må skrive indlæg herinde. Jeg siger bare at det måske ikke er strengt nødvendigt at have 4-5 næsten enslydende indlæg, og så siger jeg at i denne kamp der er det alle de spillere der er på banen der ikke gør det godt nok, og det er altså ikke NK der er skyld i at resten af holdet ikke spiller bedre.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan det passe B.S. sad ved sden af Steinlein til dagens kamp?

Troede han var i AGF?

Sahl

Indlæg af Sahl »

DenStolteJyde skrev:
17. jul 2017, 00:40
FCM2000 skrev:
16. jul 2017, 23:50
DenStolteJyde skrev:

Kære FCM2000.

Jeg har aldrig sagt at det var VdV der var skyld i at vi taber i dag, jeg er heller ikke uenig i at NK har nogle mangler rent defensivt, jeg siger absolut heller ikke at du ikke må skrive indlæg herinde. Jeg siger bare at det måske ikke er strengt nødvendigt at have 4-5 næsten enslydende indlæg, og så siger jeg at i denne kamp der er det alle de spillere der er på banen der ikke gør det godt nok, og det er altså ikke NK der er skyld i at resten af holdet ikke spiller bedre.
Det er faktisk trist, at så mange skylder skylden på Riis og NK. Ja de laver fejl og ja nogle vil give point tab. Men det er tydeligt, at det er hele holdet der ikke kan præsterer under Thorup og det er også tydeligt, at det nærmere er Thorups spil filosofi og taktiske forhold der er med til, at vi ligner et hold i bunden. Tænk på Lyngby man kan ikke sige deres spillere er bedre end NK og Riis!!!!!! men de klarer sig fint og det er der en god grund til.

Sagen er den at Thorup ikke passer til hverken spillere eller klubben. Skal man udskifte Riis/NK så skal de på lejeophold og så skal vi nedprioritere talenter og det er jeg ikke tilhænger af.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Steffen am skrev:
17. jul 2017, 00:49

Troede han var i AGF?
Ja det gjorde han. Han er i AGF, men han har udtalt han savner FCM, så måske var han der pga relationer.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Sahl skrev:
17. jul 2017, 00:51
Steffen am skrev:
17. jul 2017, 00:49

Troede han var i AGF?
Ja det gjorde han. Han er i AGF, men han har udtalt han savner FCM, så måske var han der pga relationer.
Modtaget :)

Besvar