ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Hvis vi skal finde et eneste lyspunkt, så er det at vores kamp mod FCK er den 13. marts, imens de to næste kampe i Europa skal spilles hhv. 10. og 17. marts.
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Første del af kampen var mindre heldig og Bambi (ja, den Bambi, den lille søde fra den gode gamle Disney klassiker) ville kunne få hver og en af gutterne til at se vakkelvorne ud.
Anden del af kampen var til gengæld forrygende og særligt her er jeg begejstret for Max Meyer. Høegh gjorde også god figur (dog knap så sexet, som et tidligere FM-wonderkid, i sin bedste alder). Hvor om alting er, så kan vi nu koncentrere os 100% om den hjemlige liga og så er jeg desværre bekymret for, om vores nuværende taktiske setup er til meget mere.
Anden del af kampen var til gengæld forrygende og særligt her er jeg begejstret for Max Meyer. Høegh gjorde også god figur (dog knap så sexet, som et tidligere FM-wonderkid, i sin bedste alder). Hvor om alting er, så kan vi nu koncentrere os 100% om den hjemlige liga og så er jeg desværre bekymret for, om vores nuværende taktiske setup er til meget mere.
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
I stand corrected, tak.MFKM skrev: ↑25. feb 2022, 00:01Nej. Du tager fejl.
Fra Fodboldloven 20/21 side 49-50.
Før straffesparkskonkurrencens begyndelse
• Medmindre der er andre hensyn at tage (f.eks. baneforhold, sikkerhed e.l.) trækker dommeren lod ved at kaste en mønt i vejret for at afgøre, ved hvilket mål sparkene skal tages. Dette kan kun ændres af sikkerhedsgrunde, eller hvis målet eller banen bliver uanvendelige.
• Dommeren trækker igen lod ved at kaste en mønt i vejret, og holdet, der vinder lodtrækningen, vælger, om det vil sparke først eller sidst.
Jeg håber det var Sistos sidste kamp fra start i denne omgang. Det samme med Paulinho.
Paulinho skal igang, han er niveauer over Dyhr. Sisto skal have resten af foråret på bænken. Han er jo faktisk blevet et problem for holdet efterhånden, det er aldrig sundt at den med afstand dyreste spiller, er en af de ringeste over en længere periode.
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Vi bliver nødt til at starte uden Sisto, han bringer alt for lidt. Max gjorde det godt. Brumado skal på midten hvis han overhovedet skal have en plads. Trods alt en opløftende 2 halvleg hvor vi skulle have afgjort kampen. Slet ikke trænet et par straffe?? Enig med Junker. Man bliver bedre af at træne...
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Bo har på alle måder vist, at han er et blålys der brænder alt for hurtigt ud.
Han siger efter kampen, at han manglede at se “mod” hos spillerne i 1. halvleg - det startede med ham selv. Startopstillingen manglede “mod” - hans udgangspunkt til fodbold er alt for defensivt og kompakt..
Han siger efter kampen, at han manglede at se “mod” hos spillerne i 1. halvleg - det startede med ham selv. Startopstillingen manglede “mod” - hans udgangspunkt til fodbold er alt for defensivt og kompakt..
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Det er skuffende vi ikke går videre, i sær fordi vi stod med et ok resultat.
Men synes faktisk anden halvleg var godkendt. Straffesparks konkurrence er bare ren held, det er sådan det er.
Med det sagt, så forstår jeg ikke man vælger at spille 3-5-2 og ikke 4-2-3-1 eller 4-3-3.. Men forhåbentlig sker der en positiv udvikling i spillet.
Nu må der fokuseres på de 2 hjemlige turneringer!
Men synes faktisk anden halvleg var godkendt. Straffesparks konkurrence er bare ren held, det er sådan det er.
Med det sagt, så forstår jeg ikke man vælger at spille 3-5-2 og ikke 4-2-3-1 eller 4-3-3.. Men forhåbentlig sker der en positiv udvikling i spillet.
Nu må der fokuseres på de 2 hjemlige turneringer!