ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

UEFA European Conference League
(2nd) Play-off (stadig et dumt navn)

Andet opgør.

Og igen uden VAR.

Det Praktiske:
Tid: Torsdag 24/02 kl. 21.00
Sted: Toumba Stadium (Thessaloniki)
Dommer: Visser L. (Bel)
Medie: TV2 Sport X og TV2 Play

Karantæner:
PAOK: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
PAOK: Oliveira N. og Murg T. skadet eller tvivlsomme
Midtjylland: Heiselberg og Birksø skadet

Bud på start XI'er
Elias
Dalsgaard, Erik, Juninho
Joel, Meyer, Evander, Paulinho
Isaksen, Brumado, Sisto

Bænk: Thompson, Beetson, Høegh, Thycosen, Dyhr, Rapha, Charles, Fraulo, Sørensen, Lind, Simsir, Love


Seneste opgør:
17.02.22 ECL FC Midtjylland 1 : 0 PAOK



Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

MFKM
Indlæg: 628
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Akpom deres normale angriber er formenligt ude med en skade, jf. græske medier udgik han fra træningen i dag.

Dalsgaard er formenligt ikke med for os, da han er blevet far. Er ikke rejst med truppen og skal evt med et fly selv i morgen. Spændene om Høegh eller Tychosen tager den for ham.

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Jeg tror, at Paulinho får Venstre stopper og Dyhr får genvalg på backen. Juninho har været langt under niveau hidtil, alt imens Dyhr har spillet godt - Paulinho er bedre end dem begge.

Jeg ville elske at se noget andet, men tror du ellers rammer den.

MFKM
Indlæg: 628
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Dalsgaard definitivt ude af truppen.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan Erik har det. Hans fars hjemby, Kharkiv, bliver potentielt erobret af Rusland. Kan sgu ikke være nemt at holde fokus på fodbold lige nu.

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Enig, Acebone. Selv for mig der ingen ukrainske relationer har, så er kampen i aften for mig relativt ligegyldig. Det føles åndssvagt at sætte sig op til en fodboldkamp, når venner i Europa sætter sig op til krig...

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af ABT »

Mon ikke Døhr'en får startpladsen i stedet for Henrik D. Interessant om han kan tåle mosten.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af JBT »

Lund7400 skrev:
24. feb 2022, 16:05
Enig, Acebone. Selv for mig der ingen ukrainske relationer har, så er kampen i aften for mig relativt ligegyldig. Det føles åndssvagt at sætte sig op til en fodboldkamp, når venner i Europa sætter sig op til krig...
Fodbold er fodbold, og fodbold skal spilles. Det gik fint for både spillere og fans, i går aftes i Madrid.

At russiske klubber så skal kyles ud af alle internationale turneringer, og chl finale flyttes fra Petersborg - og hvad der ellers sker, det er en anden snak.

I aften gælder det fcm (og BO Henriksens + stab overlevelse som træner i form af videre deltagelse i denne turnering)

Good luck wolves

Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg vælger at være optimist for i aften, jeg tror vi ser en trods reaktion fra spillerne og vinder 2-0
Alt i alt er jeg tilfreds, bare vi går videre.
Lund7400 skrev:
24. feb 2022, 16:05
Enig, Acebone. Selv for mig der ingen ukrainske relationer har, så er kampen i aften for mig relativt ligegyldig. Det føles åndssvagt at sætte sig op til en fodboldkamp, når venner i Europa sætter sig op til krig...
Nogle gange er man nødt til, at dele politik og sport (kan virke umuligt) hvis vi skulle sætte alt på standby, hver gang der skete noget forfærdelig i verden, så kunne vi ligeså godt aflyse alt sport, også selvom det er en forfærdelig situation i Ukraine.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Sahl skrev:
24. feb 2022, 19:02
Jeg vælger at være optimist for i aften, jeg tror vi ser en trods reaktion fra spillerne og vinder 2-0
Alt i alt er jeg tilfreds, bare vi går videre.
Lund7400 skrev:
24. feb 2022, 16:05
Enig, Acebone. Selv for mig der ingen ukrainske relationer har, så er kampen i aften for mig relativt ligegyldig. Det føles åndssvagt at sætte sig op til en fodboldkamp, når venner i Europa sætter sig op til krig...
Nogle gange er man nødt til, at dele politik og sport (kan virke umuligt) hvis vi skulle sætte alt på standby, hver gang der skete noget forfærdelig i verden, så kunne vi ligeså godt aflyse alt sport, også selvom det er en forfærdelig situation i Ukraine.
Altså igen, er det jo svært at skelne sport er politik hele tiden.
Gazprom er jo ikke stor sponsorer i fodbold for at få flere kunder, men for Rusland at udøve indflydelse, få CL finale osv. Stærkt af Schalke at hive dem af trøjen og afstå fra virkelig mange millioner. Så er det næste bare at UEFA og FIFA, og ja, gerne flere forbud følger trop.

Men nej, vi kan ikke stoppe med alt i vores liv, når der sker noget forfærdeligt et sted i verden.
Så selvfølgelig skal kampen spilles, selvom den unægtelig virker mindre vigtig i dag, end den gjorde i går.

Bare for at vende den skøre verden. Jeg overvejede om klubben kunne finde på, på en måde at lave en markering for hændelserne. Men det kan UEFA/FIFA jo selvfølgelig også finde på at slå ned på. Kan forstå der er blevet åbnet en sag, efter en ukrainsk spiller scorede og viste en trøje med Ukraines våbenskjold.

Håbløst. Og når magthavere siger at man ikke vil blande sport og politik, virker det til at det oftest er når det netop er blandet, men ikke vil have folk til at snakke om det.

Danand123
Indlæg: 978
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

ABT skrev:
24. feb 2022, 18:03
Mon ikke Døhr'en får startpladsen i stedet for Henrik D. Interessant om han kan tåle mosten.
Døhr starter inde..og ja han kan tåle mosten og levere en god indsats.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 864
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Startopstillingen ude.
3-4-3. Havde håbet på en 4-back kæde med Dalle væk, men i det mindste blev det ikke en 3-5-2.
Paulinho og Døhr starter inde, resten giver sig selv.
Høvdingen af Herning

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Sahl skrev:
24. feb 2022, 19:02
Jeg vælger at være optimist for i aften, jeg tror vi ser en trods reaktion fra spillerne og vinder 2-0
Alt i alt er jeg tilfreds, bare vi går videre.
Lund7400 skrev:
24. feb 2022, 16:05
Enig, Acebone. Selv for mig der ingen ukrainske relationer har, så er kampen i aften for mig relativt ligegyldig. Det føles åndssvagt at sætte sig op til en fodboldkamp, når venner i Europa sætter sig op til krig...
Nogle gange er man nødt til, at dele politik og sport (kan virke umuligt) hvis vi skulle sætte alt på standby, hver gang der skete noget forfærdelig i verden, så kunne vi ligeså godt aflyse alt sport, også selvom det er en forfærdelig situation i Ukraine.
Jeg advokerer ikke for ikke at spille kampen og sætte livet på standby, jeg konstaterer blot, at fodbold endnu engang bliver lidt ligegylidgt, fordi nogle meget vigtige positioner bestrides af sindssyge mennesker.

Og tag ikke fejl, jeg skal selvfølgelig se kampen og håbe på en sejr, men den helt store begejstring og iver kan jeg ikke finde frem.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af ABT »

Hold kæft en tossebutik…
/ ABT

Billede

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Juninho fortsætter desværre med at lave fejl - en fit Høgh havde været bedre derinde..

Besvar