Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af pr0j3ct »

Noerum skrev:Fair nok. Men synes du ikke, at han har været god for Aab? Jeg synes han er langt bedre offensivt, end Lauridtsen er.
Jeg syntes at han har været ok for Aab, men ikke mere end det. Han har haft kampe hvor han er faldet helt ud og har vist et lavt bund niveau.

Enig i at han er bedre offensivt end Lauridtsen, men nu skal en Wingbacks egenskaber ikke kun være offensivt. Folk råber også på Juelsgaard og han var fremragende for os offensivt, men havde mangler defensivt og var skyld/medskyldig i en del mål, grundet hans manglende defensiv, men det ser folk ud til at glemme. Lauridtsen er rigtig stabil og en ok wingback og Rømer en en god fighter og i mine øjne en ok gardering for Bak. Deres topniveau er ikke så højt og de mangler en del fremadrettet, men gør det ok defensivt og er rimeligt stabile, så jeg syntes nu ikke at de er så ringe som folk gør dem til og så er de unge og kan udvikle sig positivt. Problemet i min verden er Bak´s kroniske skader og en manglende konkurrent/breddespiller til Lauridtsen.
Men du ikke, at Ludwig Augustinsson er bedre end Lauridsen? Eller Durmisi?
Jow det gør jeg. Men syntes nu heller ikke at jeg har nævnt de to som værende dårligere? Men selv om Ludwig tog ligaen med storm, startede ud som lyn og torden og er rigtig god, syntes jeg, er også han "faldet på plads". De andre hold er begyndt at kende ham og er blevet bedre til at lukke ham lidt ned. Durmisi er rigtig spændende og tror han går en stor fremtid i møde så jow, men også han har dårlige dage og en imellem et lavt bund niveau. Begge dog bedre offensivt.

Jeg syntes bare at hvor vi selvfølgeligt altid kan forstærke os på back pladserne og måske også skal have en, ihvertfald en konkurrent til Lauridtsen (bredden/rotation) så er jeg personligt mere bekymret for vores generelle offensiv. Hvor vi har rigtig gode offensive spillere (måske på nær wingbacks) men har alvorlige problemer med at skabe en bare fornuftig offensiv, med åbne tilspillede chancer.

Defensivt syntes jeg er at vi begynder at se rigtig godt ud, inklusiv vores backs.

Offensivt har vi problemer og har haft i et stykke tid efterhånden, inklusiv vores backs.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

hvis man skal se paa det ud fra 10 pct. op

sly, izu, haugaard ud

Hansen og royer ind.

Andersson langt fra topformen, samme med Hassan og Larsen. Hedinsson langt vaek.

En venstre back der overhovedet ikke bidrager noget offentsivt.
Tilsvarende hojre back naar Bak et vaek.

hvis man skal 10 pct. op, skal man have en defensive midt, en venstre back og en kant.

det vil vaer et scoup at hente juelsgaard og Albaek hjem, de har begge DNA I orden.

Og Sekou jabateh Oliseh hjem til kanten.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCM2000 skrev:det vil vaer et scoup at hente juelsgaard og Albaek hjem, de har begge DNA I orden.

Hvorfor er det at du vil hente spillere hjem igen? Og nu skal man også passe på med for meget DNA og at det ikke bliver for lukket og indavlet det hele.
Vi begynder snart at lyde ligesom Brøndby. DNA mig her og DNA mig der, ligeledes gamle dyder dit og gamle dyder dat. Hvad er der galt i at udvikle sig og nytænke?

Vi skal jo ikke bare hente spillere fordi vi kan. Der skal også tænkes på en økonomi og mulighed for at tjene nogle penge på udvikling af spillere, uanset om de kommer fra akademiet eller de hentes ind til at videre udvikle sig inden de sendes ud. Så hjælper det ikke, bare at hente alle de "gamle" hjem igen.

Der skal også forestille at være 300 scouts, samt et Benham system, så mon ikke der kan findes andet end alle de "gamle".

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

pr0j3ct skrev:
FCM2000 skrev:det vil vaer et scoup at hente juelsgaard og Albaek hjem, de har begge DNA I orden.

Hvorfor er det at du vil hente spillere hjem igen? Og nu skal man også passe på med for meget DNA og at det ikke bliver for lukket og indavlet det hele.
Vi begynder snart at lyde ligesom Brøndby. DNA mig her og DNA mig der, ligeledes gamle dyder dit og gamle dyder dat. Hvad er der galt i at udvikle sig og nytænke?

Vi skal jo ikke bare hente spillere fordi vi kan. Der skal også tænkes på en økonomi og mulighed for at tjene nogle penge på udvikling af spillere, uanset om de kommer fra akademiet eller de hentes ind til at videre udvikle sig inden de sendes ud. Så hjælper det ikke, bare at hente alle de "gamle" hjem igen.

Der skal også forestille at være 300 scouts, samt et Benham system, så mon ikke der kan findes andet end alle de "gamle".
Det er skrevet med en ironi, enig med dig stort set, dog synes jeg at en juelsgaard og Oliseh kunne vaere spaendende forstaerkninger.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Australsk-kenyansk kant på vej.
http://mobil.bold.dk/nyt/fcm-koeber-australsk-kant
Kender intet til ham

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Her er lidt.

Spændende spiller, der kunne minde om Sisto.
http://youtu.be/lwCeAo_UJTs

Ajax har angiveligt været ude efter spilleren.

http://www.bt.dk/superligaen/trods-enge ... r-i-austra

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Med mindre i vil argumentere seriøst for at vi spiller 2-3-4-1, vil i så ikke godt lade være med at kalde det wingbacks?

Vi spiller med backs i FCM

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Selv med alle forbehold, så kan jeg ikke undgå at være vildt positiv over denne signing. Fart, angribsivrig og udfordrende. Han ligner en rigtig spændende spiller, og en type som vi tidligere har haft stor succes med (Igboun, Sisto). Glæder mig allerede vildt til at se ham i aktion.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Han virker som en god blanding mellem sisto og igboun

God dribler- Massere a power

Virker som en god signing af hvad jeg har set på youtube

Glæder mig til at se ham :D

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Mazter81 skrev:Med mindre i vil argumentere seriøst for at vi spiller 2-3-4-1, vil i så ikke godt lade være med at kalde det wingbacks?

Vi spiller med backs i FCM
Jeg er heller ikke helt sikker på folk er klar over hvad opgaverne er for vores Backs.
Jeg er oven ud tilfreds med dem vi har og hvis jeg skulle hente ville det være en backup til højre side hvis vi ikke selv kan opfinde en. Udelukkende fordi Bak er et så stort spørgsmålstegn. og en skade til Røber derfor vil sætte os i en situation hvor Lauridtsen eller Møller skal skifte side.

Som det ser ud nu er det i min optik kun FCK som har mere kvalitet på de pladser.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Noe

Indlæg af Noe »

Sydsudan igen, ligefrem? Jeg tror vi kan anbefale ham en sindssygt god plejefamilie...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:Sydsudan igen, ligefrem? Jeg tror vi kan anbefale ham en sindssygt god plejefamilie...
Ja, det er vel det, som man kalder en Pione-klon. Må håbe han ikke kommer fra nabo-stammen de lå i krig med ;-)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Sikke en signing, hvis han altså består læge checket. I mine øjne er Awer Mabil umiddelbart den bedste signing Fcm har lavet. Nok takket være Benham's 300 Scotts. Det har måske også hjulpet, at vi fået en spiller som Winston Ried solgt til West Ham. Glæder jeg mig til at se Awer Mabil på Mch Arena.

Noe

Indlæg af Noe »

Far Sisto virker til at have en del hjerterum, men jeg er - indrømmet - lidt rusten på lokalforholdene. ;)

Vi kender ikke niveauet, men det ligner en Benham-signing: ung, ikke-EU, og i kamp med gode takentudviklere. Lovende.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

tatoo skrev:
Kent skrev:Synes det er fantastisk, at halvdelen af det hold, der blev suveræne mestre i sidste sæson åbenbart ikke er gode nok til at spille med i toppen i år.
Hvis der havde været 3 kampe mere i sidste sæson var vi ikke blevet mestre, og så var superligaen jo ikke den bedste sidste sæson. I slutningen af sæsonen synes jeg de fleste hold havde læst os. Vi levede på dødbolde, lange bolde til vore angribere, og så vundne andenbolde. Vi blev i nogle af de sidste kampe presset med vores egen medicin nemlig presspillet, og der havde vi det svært bl. a i kampene mod OB og Brøndby.

Grunden til at vi råber efter efter forstærkninger på forskellige positioner er jo fordi ledelsen har meldt ud at vi skal i gruppespil jeg ved ikke hvor tit, og det kan den nuværende trup ikke klare.
Det er muligt at vi tabte kampe efter mesterskabet var sikret. Men at sige vi ikke ville have vundet en superliga med 36 kampe er formålsløst. Eksempelvis nederlaget hjemme til Brøndby var ikke kommet hvis motivationen var i top og vi skulle bruge de 3 point. Spillerne var mættet med oplevelser og formåede ikke at holde fokus efter guldet var sikret. Desværre! For hvem ville ikke gerne at de blev ved med at vinde alle kampe?

Vi er lidt ude i den samme diskussion som kørte sidste sæson med at hvis en superliga kamp kun varede omkring 80 minutter ville fcm ikke dengang ligge på førstepladsen fordi de scorede så mange mål til sidst i kampene.

I tour de France kigger rytterne sig også over skulderne til sidst for at se hvor modstanderen er når de når målstregen. Det er kun hvis det er meget tæt at de spurter helt igennem, eller de mgl. Sekunder til klassementet
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Låst