Jeg syntes at han har været ok for Aab, men ikke mere end det. Han har haft kampe hvor han er faldet helt ud og har vist et lavt bund niveau.Noerum skrev:Fair nok. Men synes du ikke, at han har været god for Aab? Jeg synes han er langt bedre offensivt, end Lauridtsen er.
Enig i at han er bedre offensivt end Lauridtsen, men nu skal en Wingbacks egenskaber ikke kun være offensivt. Folk råber også på Juelsgaard og han var fremragende for os offensivt, men havde mangler defensivt og var skyld/medskyldig i en del mål, grundet hans manglende defensiv, men det ser folk ud til at glemme. Lauridtsen er rigtig stabil og en ok wingback og Rømer en en god fighter og i mine øjne en ok gardering for Bak. Deres topniveau er ikke så højt og de mangler en del fremadrettet, men gør det ok defensivt og er rimeligt stabile, så jeg syntes nu ikke at de er så ringe som folk gør dem til og så er de unge og kan udvikle sig positivt. Problemet i min verden er Bak´s kroniske skader og en manglende konkurrent/breddespiller til Lauridtsen.
Jow det gør jeg. Men syntes nu heller ikke at jeg har nævnt de to som værende dårligere? Men selv om Ludwig tog ligaen med storm, startede ud som lyn og torden og er rigtig god, syntes jeg, er også han "faldet på plads". De andre hold er begyndt at kende ham og er blevet bedre til at lukke ham lidt ned. Durmisi er rigtig spændende og tror han går en stor fremtid i møde så jow, men også han har dårlige dage og en imellem et lavt bund niveau. Begge dog bedre offensivt.Men du ikke, at Ludwig Augustinsson er bedre end Lauridsen? Eller Durmisi?
Jeg syntes bare at hvor vi selvfølgeligt altid kan forstærke os på back pladserne og måske også skal have en, ihvertfald en konkurrent til Lauridtsen (bredden/rotation) så er jeg personligt mere bekymret for vores generelle offensiv. Hvor vi har rigtig gode offensive spillere (måske på nær wingbacks) men har alvorlige problemer med at skabe en bare fornuftig offensiv, med åbne tilspillede chancer.
Defensivt syntes jeg er at vi begynder at se rigtig godt ud, inklusiv vores backs.
Offensivt har vi problemer og har haft i et stykke tid efterhånden, inklusiv vores backs.