Startopstilling i aften
-
HauG
Re: dårlig disponering!!!
tror helt sikkert du har ret der. Det skal fungere socialt for at han bliver. Men ærgeligt da han med sikkerhed kunne blive en meget vigtig brik for os. Minder thyge ikke lidt om hjalte bo nørregaard? Hmm..... det var da med en central midtbane med hjalte og theo som spillede fck til DM for næsten to sæsoner siden.....
-
YahooSeeker [Bot]
3-1 Muligheden er der!
Der er bestemt muligheder med der resultat, en 2-0 sejer hjemme og så er der finale hjemme i Herning.
Jeg vil sige, jeg synes det er frisk gjort at stille op sådan som vi gjorde idag, dog synes jeg det var dumt at sætte CT der på venste back.
kommentar til spillere:
Anders stod en virkelig en god kamp, og kunne ikke gøre noget ved målne. Han havde nogle gode redninger.
Reid spillede en flot kamp, var ikke bange for at få nogle slag engang imellem. Kronede sin indsats med et mål.
Nick Ragnus, flot flot kamp af ham synes jeg, især anden halvleg. Ham forventer jeg mig meget af.
Sivebæk, han viste der er noget i ham, bla. satte han jacobsen af på et tidspunkt (dog tabte bolden lige efter)
Thyge, der er ikke så meget at sige, spillede en rigtigt flot kamp, måske den bedste spiller idag?
Thomasberg, jeg havde sat mig op efter noget mere men var skuffet over ham, men man kan nok heller ikke forvente så meget efter 2 år uden sas fodbold. Han viste dig nogle enkel gange styrke.
Vil ikke bedømme alle spiller, men ville lige nævne dem jeg så mest til, kunne også nævne en KBN.
Ialt dårlige kamp af FCM, men blev redet op på en flot anden halvleg og jeg tror på finalen.
Ettrup
BW#2210
Sjælland
Jeg vil sige, jeg synes det er frisk gjort at stille op sådan som vi gjorde idag, dog synes jeg det var dumt at sætte CT der på venste back.
kommentar til spillere:
Anders stod en virkelig en god kamp, og kunne ikke gøre noget ved målne. Han havde nogle gode redninger.
Reid spillede en flot kamp, var ikke bange for at få nogle slag engang imellem. Kronede sin indsats med et mål.
Nick Ragnus, flot flot kamp af ham synes jeg, især anden halvleg. Ham forventer jeg mig meget af.
Sivebæk, han viste der er noget i ham, bla. satte han jacobsen af på et tidspunkt (dog tabte bolden lige efter)
Thyge, der er ikke så meget at sige, spillede en rigtigt flot kamp, måske den bedste spiller idag?
Thomasberg, jeg havde sat mig op efter noget mere men var skuffet over ham, men man kan nok heller ikke forvente så meget efter 2 år uden sas fodbold. Han viste dig nogle enkel gange styrke.
Vil ikke bedømme alle spiller, men ville lige nævne dem jeg så mest til, kunne også nævne en KBN.
Ialt dårlige kamp af FCM, men blev redet op på en flot anden halvleg og jeg tror på finalen.
Ettrup
BW#2210
Sjælland
-
HauG
Re: Vi lever endnu
Hehe.... du har så evigt ret.... ham nordjyden er ikke for heldig at hører på som kommentator, selvom han siger nogle kloge sager... man okay det skal han vel næsten også som træner burde han have en indsigt i spillets facetter...
-
fadlaa
Ja helt sikkert kunne vi godt have fået scoret, MEN fck kunne osse sagtens have scoret mindst 2 kasser mere i 1 halveg
-
Ravnen
fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Ja helt sikkert kunne vi godt have fået scoret,
> MEN fck kunne osse sagtens have scoret mindst 2
> kasser mere i 1 halveg
Ja hvis de havde fået to dødbolde mere udenfor feltet, men ser man bort fra det så var det da ikke meget de præsterede mod et så tamt FCM-mandskab i første halvleg?
> >
> Ja helt sikkert kunne vi godt have fået scoret,
> MEN fck kunne osse sagtens have scoret mindst 2
> kasser mere i 1 halveg
Ja hvis de havde fået to dødbolde mere udenfor feltet, men ser man bort fra det så var det da ikke meget de præsterede mod et så tamt FCM-mandskab i første halvleg?
-
fadlaa
Synes nu de var dødsensfarlige på de 10-12 dødbolde de havde i 1 halveg
-
Ravnen
fadlaa skrev:
> >
> Synes nu de var dødsensfarlige på de 10-12
> dødbolde de havde i 1 halveg
Ja netop, på dødboldene. Det er godtnok noget Erik må arbejde med til returen, at få dækket ordentligt op ved dødbolde.
> >
> Synes nu de var dødsensfarlige på de 10-12
> dødbolde de havde i 1 halveg
Ja netop, på dødboldene. Det er godtnok noget Erik må arbejde med til returen, at få dækket ordentligt op ved dødbolde.
-
Altoriso
Spillerne ( de unge især )
( OT ) Surt at kikse sit "forfatternavn" hva Martin
Ettup = Ettrup
Mht spillerne så er der vel ikke den store tvivl om, at det for de flestes vedkommende var en dårlig 1. halvleg !
Men hvor var det lækkert at se den gejst og vilje de kom ind med til 2. halvleg !
Jeg var faktisk sikker på at Ragus ville ryge ud i pausen, da han i mine øjne havde spillet ret skidt i 1.
Ej heller Sivebæk fik vist et godt indtryk
MEN jeg må nok sige, at de begge tog revanche i 2. halvleg !
For pokker nogle raids Sivebæk fik lavet et par gange, og Ragus var også med i mange gode ting !
Winston Reid er for mig en outstanding forsvarspiller, og jeg vil næsten sige, at det er den spiller jeg føler mig mest tryg ved i forsvaret ( altså specielt i denne kamp, men også fremover )
Glæder mig til at han udvikler sig lidt mere fremadrettet og får lidt mere mod på at feks at skyde bolden op ad linien under pres
Men generelt synes jeg han var fantastisk iaften !
Jeg vil faktisk også gerne have lov til at fremhæve Daugaard for endnu en meget stabil indsats - ham er jeg sgu også meget tryg ved
Til aller aller sidst vil jeg gerne fremhæve alle spillerne for at tage turen over til os få fans der var der - fedt at de ikke glemmer det
Mht spillerne så er der vel ikke den store tvivl om, at det for de flestes vedkommende var en dårlig 1. halvleg !
Men hvor var det lækkert at se den gejst og vilje de kom ind med til 2. halvleg !
Jeg var faktisk sikker på at Ragus ville ryge ud i pausen, da han i mine øjne havde spillet ret skidt i 1.
Ej heller Sivebæk fik vist et godt indtryk
MEN jeg må nok sige, at de begge tog revanche i 2. halvleg !
For pokker nogle raids Sivebæk fik lavet et par gange, og Ragus var også med i mange gode ting !
Winston Reid er for mig en outstanding forsvarspiller, og jeg vil næsten sige, at det er den spiller jeg føler mig mest tryg ved i forsvaret ( altså specielt i denne kamp, men også fremover )
Glæder mig til at han udvikler sig lidt mere fremadrettet og får lidt mere mod på at feks at skyde bolden op ad linien under pres
Men generelt synes jeg han var fantastisk iaften !
Jeg vil faktisk også gerne have lov til at fremhæve Daugaard for endnu en meget stabil indsats - ham er jeg sgu også meget tryg ved
Til aller aller sidst vil jeg gerne fremhæve alle spillerne for at tage turen over til os få fans der var der - fedt at de ikke glemmer det
-
Sunds
Re: 3-1 Muligheden er der!
Jeg synes helt klart ER bærer ansvaret for dette nederlag. Hvad ligner det at lade Thomasberg starte inde fremfor at lade Theo tage midtbanen og Mikkelsen på venstreback. Thomasberg træner måske nok med holdet og spiller lidt på DS men tror alle kunne se at han ikke er til SAS liga mere - lad ham passe assistentjobbet for fremtiden. Desuden må det være demotiverende for de unge folk i truppen at ER vælger at satse på Thomasberg fremfor fremtidens folk. Thomasberg har haft sin tid og han gjorde det godt MEN nu er tiden forbi og det må ER også kunne se nu.
Jeg synes hele efterårssæonen viste at vi i den grad mangler en defensiv midtbane nu hvor fra vi desværre ikke har Thomas Frandsen. Mener personligt at det spillemæssigt har været en kæmpefejl at sælge Frandsen. At vi så heller ikke lader vores nye mand Theo spille denne plads, ja det er næsten til at tude over.
Desuden så jeg gerne at ER begynder at træne den defensive facet af spillet for det sejler og har sejlet længe UDEN at der sker nogen forbedring (RL til tider en undtagelse). Offentsivt skal vi nok komme igang men først når vi får styr på defensiven...det må og skal have første prioritet i vores nuværende situation.
Forhåbentlig giver 2 x AGF 6 point og vi kan få stregen lidt på afstand.....MEN risikoen for det modsatte lurer i baghovedet og hvad gør vi så....?
Jeg synes hele efterårssæonen viste at vi i den grad mangler en defensiv midtbane nu hvor fra vi desværre ikke har Thomas Frandsen. Mener personligt at det spillemæssigt har været en kæmpefejl at sælge Frandsen. At vi så heller ikke lader vores nye mand Theo spille denne plads, ja det er næsten til at tude over.
Desuden så jeg gerne at ER begynder at træne den defensive facet af spillet for det sejler og har sejlet længe UDEN at der sker nogen forbedring (RL til tider en undtagelse). Offentsivt skal vi nok komme igang men først når vi får styr på defensiven...det må og skal have første prioritet i vores nuværende situation.
Forhåbentlig giver 2 x AGF 6 point og vi kan få stregen lidt på afstand.....MEN risikoen for det modsatte lurer i baghovedet og hvad gør vi så....?
-
Kent
Re: mulighederne i aften (OT)
Det kan vel ikke overraske nogen 
- i hvert fald var jeg klog nok til at gennemskue at odds 1.50 på en FCK-sejr mod vores reserver var ren foræring af betandwin.
Kent
/der normalt ellers ikke spiller mod FCM
- i hvert fald var jeg klog nok til at gennemskue at odds 1.50 på en FCK-sejr mod vores reserver var ren foræring af betandwin.
Kent
/der normalt ellers ikke spiller mod FCM
-
Kent
Sunds skrev:
> Jeg synes helt klart ER bærer ansvaret for dette
> nederlag. Hvad ligner det at lade Thomasberg
> starte inde fremfor at lade Theo tage midtbanen og
> Mikkelsen på venstreback.
Det ligner vel at man ønsker at spare Mikkelsen til søndagens kamp.
>Thomasberg træner måske
> nok med holdet og spiller lidt på DS men tror alle
> kunne se at han ikke er til SAS liga mere - lad
> ham passe assistentjobbet for fremtiden. Desuden
> må det være demotiverende for de unge folk i
> truppen at ER vælger at satse på Thomasberg
> fremfor fremtidens folk.
Ja, især når der nu KUN var 3 ynglingespillere på banen. MERE ungdom tak De unge får aldrig chancen - hvor var juniorspillerne henne (ironi er måske anvendt).
> Jeg synes hele efterårssæonen viste at vi i den
> grad mangler en defensiv midtbane nu hvor fra vi
> desværre ikke har Thomas Frandsen. Mener
> personligt at det spillemæssigt har været en
> kæmpefejl at sælge Frandsen. At vi så heller ikke
> lader vores nye mand Theo spille denne plads, ja
> det er næsten til at tude over.
Jeg synes efterårssæsonen viste, at Femi er den bedste spiller vi har til at spille defensiv midt. Bedre end Traore, og også bedre end Frandsen (der - hvis du nu lige husker efter - altså IKKE var fast mand længere, så han var allerede valgt fra).
> Desuden så jeg gerne at ER begynder at træne den
> defensive facet af spillet for det sejler og har
> sejlet længe UDEN at der sker nogen forbedring (RL
> til tider en undtagelse).
Så ingen forbedringer på nær når der var undtagelser?
Kent
> Jeg synes helt klart ER bærer ansvaret for dette
> nederlag. Hvad ligner det at lade Thomasberg
> starte inde fremfor at lade Theo tage midtbanen og
> Mikkelsen på venstreback.
Det ligner vel at man ønsker at spare Mikkelsen til søndagens kamp.
>Thomasberg træner måske
> nok med holdet og spiller lidt på DS men tror alle
> kunne se at han ikke er til SAS liga mere - lad
> ham passe assistentjobbet for fremtiden. Desuden
> må det være demotiverende for de unge folk i
> truppen at ER vælger at satse på Thomasberg
> fremfor fremtidens folk.
Ja, især når der nu KUN var 3 ynglingespillere på banen. MERE ungdom tak De unge får aldrig chancen - hvor var juniorspillerne henne (ironi er måske anvendt).
> Jeg synes hele efterårssæonen viste at vi i den
> grad mangler en defensiv midtbane nu hvor fra vi
> desværre ikke har Thomas Frandsen. Mener
> personligt at det spillemæssigt har været en
> kæmpefejl at sælge Frandsen. At vi så heller ikke
> lader vores nye mand Theo spille denne plads, ja
> det er næsten til at tude over.
Jeg synes efterårssæsonen viste, at Femi er den bedste spiller vi har til at spille defensiv midt. Bedre end Traore, og også bedre end Frandsen (der - hvis du nu lige husker efter - altså IKKE var fast mand længere, så han var allerede valgt fra).
> Desuden så jeg gerne at ER begynder at træne den
> defensive facet af spillet for det sejler og har
> sejlet længe UDEN at der sker nogen forbedring (RL
> til tider en undtagelse).
Så ingen forbedringer på nær når der var undtagelser?
Kent
-
Sunds
Hej Kent,
ja måske Mikkelsen skulle spares men så kunne Leon tage backen og Theo på defensiv midtbane. Synes vi får alt for lidt ud af ham. Han bliver brugt som lappeløsning på div. pladser ligesom i FuCK og dette synes jeg er en skam for han er en god spiller.
Omkring Frandsen - ja han var skadet og havde efterfølgende svært at komme tilbage (4-5 kampe før slut) men synes han inden spillede godt på den defensive og det er netop der vi mangler en dygtig spiller. ALLE hold har brug for en "oprydder" her BIF har Lantz, FCK har Linderoth etc etc.
Ramus Hansen var på bænken og kunne ligeså godt spille istedet for Thomasberg. Eller evt tage backen (han er venstrebenet). Femi er dygtig MEN han er langtfra udviklet og jeg mener Theo er langt bedre MEN det er naturligvius forskelligt fra hvem som ser det
. I efteråret fik FEMI meget lang snor (tror næppe jeg er den eneste med denne mening)
Defensiven
Hvis du ikke kan se der er mange mangler ja så forstår jeg ingenting
Selv BAK så ikke særlig god ud i første halvleg. Det var nærmest ren overlevelse sådan som vi forsvarede os. Synes vores defensive organisation er direkte "ikke-eksisterende. Se blot på hvor mange mål vi har lukket ind siden sæsonstart.
MEN med 6 point mod AGF er det måske mig som må sluge min ord igen....gør jeg meget gerne
ja måske Mikkelsen skulle spares men så kunne Leon tage backen og Theo på defensiv midtbane. Synes vi får alt for lidt ud af ham. Han bliver brugt som lappeløsning på div. pladser ligesom i FuCK og dette synes jeg er en skam for han er en god spiller.
Omkring Frandsen - ja han var skadet og havde efterfølgende svært at komme tilbage (4-5 kampe før slut) men synes han inden spillede godt på den defensive og det er netop der vi mangler en dygtig spiller. ALLE hold har brug for en "oprydder" her BIF har Lantz, FCK har Linderoth etc etc.
Ramus Hansen var på bænken og kunne ligeså godt spille istedet for Thomasberg. Eller evt tage backen (han er venstrebenet). Femi er dygtig MEN han er langtfra udviklet og jeg mener Theo er langt bedre MEN det er naturligvius forskelligt fra hvem som ser det
Defensiven
Hvis du ikke kan se der er mange mangler ja så forstår jeg ingenting
Selv BAK så ikke særlig god ud i første halvleg. Det var nærmest ren overlevelse sådan som vi forsvarede os. Synes vores defensive organisation er direkte "ikke-eksisterende. Se blot på hvor mange mål vi har lukket ind siden sæsonstart.
MEN med 6 point mod AGF er det måske mig som må sluge min ord igen....gør jeg meget gerne
-
Kent
Sunds skrev:
> ja måske Mikkelsen skulle spares men så kunne Leon
> tage backen og Theo på defensiv midtbane.
Leon, der vel i øjeblikket må betragtes som førstevalg til backen, skulle også spares.
>Synes vi
> får alt for lidt ud af ham. Han bliver brugt som
> lappeløsning på div. pladser ligesom i FuCK og
> dette synes jeg er en skam for han er en god
> spiller.
Det er jeg helt enig i - men indtil videre har han altså ikke vist noget, der berettiger ham til at spille på bekostning af Femi.
> Omkring Frandsen - ja han var skadet og havde
> efterfølgende svært at komme tilbage (4-5 kampe
> før slut) men synes han inden spillede godt på den
> defensive
Han slog vel aldrig rigtig igennem for os - han nåede aldrig det niveau han har vist før og efter i Viborg. Desværre.
>og det er netop der vi mangler en dygtig
> spiller. ALLE hold har brug for en "oprydder" her
> BIF har Lantz, FCK har Linderoth etc etc.
Og vi har Femi.
> Ramus Hansen var på bænken og kunne ligeså godt
> spille istedet for Thomasberg. Eller evt tage
> backen (han er venstrebenet).
Kender ikke RH så godt, så ved ikke hvilke pladser han alternativt kunne dække. Men jeg synes altså det er ekstremt tyndt at kritisere ER for at de unge ikke får chancen, når vi igår stillede med 3 ynglingespillere. Det kunne jo tænkes at man ønskede TT på banen for at der også var en smule rutine på det hold, der i nationalarenaen skulle møde et af DK's allerbedste hold. Måske var det rart nok for de unge at have en rutineret mand til at dirigere dem rundt.
>Femi er dygtig MEN
> han er langtfra udviklet og jeg mener Theo er
> langt bedre MEN det er naturligvius forskelligt
> fra hvem som ser det
. I efteråret fik FEMI
> meget lang snor (tror næppe jeg er den eneste med
> denne mening)
Jeg tror heller ikke jeg er den eneste, der mener at Femi var vores bedste mand set over hele efteråret.
> Defensiven
> Hvis du ikke kan se der er mange mangler ja så
> forstår jeg ingenting
Selvfølgelig er der mangler, men generelt har det set bedre ud i dette kalenderår end i slutningen af det sidste.
> ja måske Mikkelsen skulle spares men så kunne Leon
> tage backen og Theo på defensiv midtbane.
Leon, der vel i øjeblikket må betragtes som førstevalg til backen, skulle også spares.
>Synes vi
> får alt for lidt ud af ham. Han bliver brugt som
> lappeløsning på div. pladser ligesom i FuCK og
> dette synes jeg er en skam for han er en god
> spiller.
Det er jeg helt enig i - men indtil videre har han altså ikke vist noget, der berettiger ham til at spille på bekostning af Femi.
> Omkring Frandsen - ja han var skadet og havde
> efterfølgende svært at komme tilbage (4-5 kampe
> før slut) men synes han inden spillede godt på den
> defensive
Han slog vel aldrig rigtig igennem for os - han nåede aldrig det niveau han har vist før og efter i Viborg. Desværre.
>og det er netop der vi mangler en dygtig
> spiller. ALLE hold har brug for en "oprydder" her
> BIF har Lantz, FCK har Linderoth etc etc.
Og vi har Femi.
> Ramus Hansen var på bænken og kunne ligeså godt
> spille istedet for Thomasberg. Eller evt tage
> backen (han er venstrebenet).
Kender ikke RH så godt, så ved ikke hvilke pladser han alternativt kunne dække. Men jeg synes altså det er ekstremt tyndt at kritisere ER for at de unge ikke får chancen, når vi igår stillede med 3 ynglingespillere. Det kunne jo tænkes at man ønskede TT på banen for at der også var en smule rutine på det hold, der i nationalarenaen skulle møde et af DK's allerbedste hold. Måske var det rart nok for de unge at have en rutineret mand til at dirigere dem rundt.
>Femi er dygtig MEN
> han er langtfra udviklet og jeg mener Theo er
> langt bedre MEN det er naturligvius forskelligt
> fra hvem som ser det
> meget lang snor (tror næppe jeg er den eneste med
> denne mening)
Jeg tror heller ikke jeg er den eneste, der mener at Femi var vores bedste mand set over hele efteråret.
> Defensiven
> Hvis du ikke kan se der er mange mangler ja så
> forstår jeg ingenting
Selvfølgelig er der mangler, men generelt har det set bedre ud i dette kalenderår end i slutningen af det sidste.
-
caspersm
Re: Startopstilling i aften
hvad var ideen i at kalde os fc midt hele tiden, det lød da grimt :p