FCM - FCK
-
Jydepower
Re: Synes det er mest pinligt af BW
Danny kæmpede for det, om end at det ikke lykkes.
Men for en gangs skyld synes jeg Kim C. han viste noget vildskab. Jeg så ikke vejle-kampen, men synes han var MOM.
Men for en gangs skyld synes jeg Kim C. han viste noget vildskab. Jeg så ikke vejle-kampen, men synes han var MOM.
-
dalle
danny viste det han skulle for at vi skulle tage danny tilbage men det er åbenba
rt blevet en tradition nu at buhe af danny. kan man ikke lave en tifo hvor der står rigtige fans buher ikke??
rt blevet en tradition nu at buhe af danny. kan man ikke lave en tifo hvor der står rigtige fans buher ikke??
-
Hausser
FC Midterhold, evaluering & karakterer
Rundbarberet og udspillet på egen bane, kulminationen på en meget lang periode hvor spillet bare ikke har fungeret og spillerne gang på gang er slået op i banen og givet op. I dag mødte vi så et hold som bare var klasser over os og den logiske konsekvens var da også det tyndskid vi var vidner til idag. Vi kan vel være tilfredse med de sidste 20 minutter af første halvleg og ellers var FCK i total kontrol og det virkede som om de kunne have spillet bolden rundt i egne rækker i hele anden halvleg, uden vi kunne tage bolden fra dem.
Status er 8 point op og med næste uges udekamp in mente, mon ikke så det hedder 10-11 point i næste uge og et definitivt farvel til kampen om medaljer af den bedste karat og måske bare medaljer i det hele taget. Generelt er det ikke beroligende at tænke på at vi trods alt har haft 8 hjemmekampe og 6 udekampe, vi kan jo trods alt ikke forvente 3 point nogen steder på udebane efterhånden.
Nu er der nok nogle af gravens brugere som igen bliver helt hysteriske når jeg retter kritik mod FCM, men jeg stiller mig igen skeptisk overfor trænerteamets kompetencer og det gør jeg fordi jeg ser ikke nogen som helt fremgang i vores krise, det er intet der bliver forbedret . A) Vi har stadigvæk ikke et koncept som fungerer, at give bolden til en fløj og så håbe på en solopræstationn er fandme ikke et koncept B) Spillerne tror stadig ikke på det noget af det vi laver, C) Vores dødbolde stinker stadigvæk end varm kattepis, D) Presspillet fungerer heller ikke og har ikke gjort det i meget lang tid. At man ikke ser fremgang overhovedet, er altså dybt problematisk og det indikerer for mig, at der er nogle personer som der ikke er opgaven voksen..
Ydermere kan Ørgaard lige få en afsluttende salve. De indkøb han har foretaget sig igenmem det sidste lange stykke tid, har bare ikke været godt nok og der har været alt for mange nitter imellem, nitter som vel at mærke har været nogle dyre drenge. At styrke holdet når man kan bruge 20 millioner på en enkelt spiller, er sgu ikke ingen kunst, men en nærmest amatøragtig ageren i Østeuropa og flere andre svipserne, er en kraftigt medvirkende årsag til hvorfor tingene går som nu. Det virker til at vi samlet set er kunnet ud af transfervinduet i minus, mens alle vores nærmeste modstandere har taget syvmileskidt fremad og det må være Ørgaards ansvar.
Karakterer og jeg er vist endda i det gavmilde hjørne.
Heinze -6- Passeret 5 gange hvor han dog kun dropper på en af dem hvor der var offside, heldigt for ham. Husker ikke umiddelbart nogle store redninger fra ham.
Reid -00- Helt igennem pinlig indsats hvor han er skyld i 2½ mål og nærmest ene mand, formåede at tabe kampen for os. Den første fejl efter 2 minutter er amatøragtig i flere omgange, men dog intet at regne for hvad han laver ved nummer to, hvor han bare lunter nonchalant tilbage, hvilket giver Ailton en friløber. Ved det tredje mål ser han heller ikke fantastisk ud, da han ikke holder linien og ophæver offsiden. Er faldet voldsomt i niveau hen over efteråret og hvis det ikkevar fordi vi kun har upsa på bænken, så burde han være på vej derud.
Califf -6- Tung og klodset som slet ikke kunne følge med de bevægelige FCKere. Er også en hæmsko af dimensioner for vores eget spil, med sit elendige og forudsigelige losseri som intet fører med sig.
Kolja -7- Som jeg så det var han udemærket defensivt og havde fint styr på Atiba. Kommer dog overhovedet ikke med fremad banen.
C.P -7- Kommer heller ikke med frem og dødboldene er stadig til at lukke op og skide i.
Salami -6- Syntes han var god i vores bedste periode, men ellers blev han totalt overmatchet.
Florescu -6- Fight er ikke nok, når man i den grad mangler kvalitet med bolden, alt for mange afleveringsfejl og en klasse under FCKs centrale midt. Jeg syntes det er problematisk der ikke kommer noget som helst offensivt og konstruktivt fra hans side, spiller bliver simpelthen alt for forudsigeligt og letlæseligt når han ikke kan bidrage med mere den vej.
Danny -5- Igen bidrager Danny med absolut ingenting fremad banen og intet lykkedes for ham. Når vi ikke har flere måder at spille på, så dur det bare ikke at halvdelen af vores offensiv melder sig ud, det har han gjort i alt for lang tid nu.
Borring -8- En af de få spillere med noget drive i sit spil uden det dog for alvor var godt.
Kim C. -7- Fightede egentlig godt for tingene og var med i flere gode aktioner, men er bare ikke målfarlig.
Thyge -7- Syntes han var helt væk i det meste af første halvleg, hvor han dog burde have scoret efter 5 minutter. Trådte lidt i karakterer da holdet nok engang kollapsede.
Frank -5- Rørte han overhovedet bolden? Kim C. var klart bedre end Frank i den tid han vaer på banen.
Madsen -6- Så næsten intet til ham
Jude -UB-
Status er 8 point op og med næste uges udekamp in mente, mon ikke så det hedder 10-11 point i næste uge og et definitivt farvel til kampen om medaljer af den bedste karat og måske bare medaljer i det hele taget. Generelt er det ikke beroligende at tænke på at vi trods alt har haft 8 hjemmekampe og 6 udekampe, vi kan jo trods alt ikke forvente 3 point nogen steder på udebane efterhånden.
Nu er der nok nogle af gravens brugere som igen bliver helt hysteriske når jeg retter kritik mod FCM, men jeg stiller mig igen skeptisk overfor trænerteamets kompetencer og det gør jeg fordi jeg ser ikke nogen som helt fremgang i vores krise, det er intet der bliver forbedret . A) Vi har stadigvæk ikke et koncept som fungerer, at give bolden til en fløj og så håbe på en solopræstationn er fandme ikke et koncept B) Spillerne tror stadig ikke på det noget af det vi laver, C) Vores dødbolde stinker stadigvæk end varm kattepis, D) Presspillet fungerer heller ikke og har ikke gjort det i meget lang tid. At man ikke ser fremgang overhovedet, er altså dybt problematisk og det indikerer for mig, at der er nogle personer som der ikke er opgaven voksen..
Ydermere kan Ørgaard lige få en afsluttende salve. De indkøb han har foretaget sig igenmem det sidste lange stykke tid, har bare ikke været godt nok og der har været alt for mange nitter imellem, nitter som vel at mærke har været nogle dyre drenge. At styrke holdet når man kan bruge 20 millioner på en enkelt spiller, er sgu ikke ingen kunst, men en nærmest amatøragtig ageren i Østeuropa og flere andre svipserne, er en kraftigt medvirkende årsag til hvorfor tingene går som nu. Det virker til at vi samlet set er kunnet ud af transfervinduet i minus, mens alle vores nærmeste modstandere har taget syvmileskidt fremad og det må være Ørgaards ansvar.
Karakterer og jeg er vist endda i det gavmilde hjørne.
Heinze -6- Passeret 5 gange hvor han dog kun dropper på en af dem hvor der var offside, heldigt for ham. Husker ikke umiddelbart nogle store redninger fra ham.
Reid -00- Helt igennem pinlig indsats hvor han er skyld i 2½ mål og nærmest ene mand, formåede at tabe kampen for os. Den første fejl efter 2 minutter er amatøragtig i flere omgange, men dog intet at regne for hvad han laver ved nummer to, hvor han bare lunter nonchalant tilbage, hvilket giver Ailton en friløber. Ved det tredje mål ser han heller ikke fantastisk ud, da han ikke holder linien og ophæver offsiden. Er faldet voldsomt i niveau hen over efteråret og hvis det ikkevar fordi vi kun har upsa på bænken, så burde han være på vej derud.
Califf -6- Tung og klodset som slet ikke kunne følge med de bevægelige FCKere. Er også en hæmsko af dimensioner for vores eget spil, med sit elendige og forudsigelige losseri som intet fører med sig.
Kolja -7- Som jeg så det var han udemærket defensivt og havde fint styr på Atiba. Kommer dog overhovedet ikke med fremad banen.
C.P -7- Kommer heller ikke med frem og dødboldene er stadig til at lukke op og skide i.
Salami -6- Syntes han var god i vores bedste periode, men ellers blev han totalt overmatchet.
Florescu -6- Fight er ikke nok, når man i den grad mangler kvalitet med bolden, alt for mange afleveringsfejl og en klasse under FCKs centrale midt. Jeg syntes det er problematisk der ikke kommer noget som helst offensivt og konstruktivt fra hans side, spiller bliver simpelthen alt for forudsigeligt og letlæseligt når han ikke kan bidrage med mere den vej.
Danny -5- Igen bidrager Danny med absolut ingenting fremad banen og intet lykkedes for ham. Når vi ikke har flere måder at spille på, så dur det bare ikke at halvdelen af vores offensiv melder sig ud, det har han gjort i alt for lang tid nu.
Borring -8- En af de få spillere med noget drive i sit spil uden det dog for alvor var godt.
Kim C. -7- Fightede egentlig godt for tingene og var med i flere gode aktioner, men er bare ikke målfarlig.
Thyge -7- Syntes han var helt væk i det meste af første halvleg, hvor han dog burde have scoret efter 5 minutter. Trådte lidt i karakterer da holdet nok engang kollapsede.
Frank -5- Rørte han overhovedet bolden? Kim C. var klart bedre end Frank i den tid han vaer på banen.
Madsen -6- Så næsten intet til ham
Jude -UB-
-
5666
Jeg vil gerne undskylde til spillerne især Danny over de uintilligente fans som kan finde på at buhe over en spillers præstation. Husk det er i medgang og modgang man holder med ellers er man jo bare en medløber som synes det er sjovt når det går godt. Hvis man er så utildfreds at man ligefrem for lyst til at ytre sine meninger på denne latterlige måde, synes jeg man skal tage at gå hjem og se kampen foran tvét. Bare min mening.
-
Davoos
er der nogle der vil forklare mig hvorfor Danny er udvalgt som syndebuk? udefra er han en af de fcmere jeg har mest respekt for når de møder mit hold
-
Hausser
Re: Ubetinget? Aldrig!
Jeg er helt enig i det her indlæg og min støtte er heller ikke på nogen måder ubetinget, det kræver fandme en indsats på banen. Jeg kunne aldrig finde på at buhe af en spiller ved en udskifting, men jeg kommer altså med en mishagsytring når den selvsamme spiller for tredje gang ikke formår at tæmme bolden fordi det er glat og holdet får altså et kollektivt buh til sidst, når indsatsen var som den var idag.
Jeg lever så meget med i FCM, at en elendig og ydmygende indsats som dem vi har været vidner til mange af på det sidste, sætter sig spor et godt stykke ind i næste uge hvor jeg både er sur og utilfreds. Bedre bliver det heller ikke af de mange skadesfro venner jeg har, som der er fans er andre klubber. Så snart man lige har fået afsluttet en ny ydmygelse og et nyt kollaps, tikker de hånende SMSer ind og ødelægger ugen endnu mere.
Jeg lever så meget med i FCM, at en elendig og ydmygende indsats som dem vi har været vidner til mange af på det sidste, sætter sig spor et godt stykke ind i næste uge hvor jeg både er sur og utilfreds. Bedre bliver det heller ikke af de mange skadesfro venner jeg har, som der er fans er andre klubber. Så snart man lige har fået afsluttet en ny ydmygelse og et nyt kollaps, tikker de hånende SMSer ind og ødelægger ugen endnu mere.
-
HKP
Davoos Skrev:
-------------------------------------------------------
> er der nogle der vil forklare mig hvorfor Danny er
> udvalgt som syndebuk? udefra er han en af de
> fcmere jeg har mest respekt for når de møder mit
> hold
Der er nogle enkelte tosser, der gør Danni til syndebuk, til trods for at han er én af dem der producerer mest offensivt og ikke deltager i de vanlige 3-4 forsvarskoks pr. kamp, som vi desværre ser for tiden...
> er der nogle der vil forklare mig hvorfor Danny er
> udvalgt som syndebuk? udefra er han en af de
> fcmere jeg har mest respekt for når de møder mit
> hold
Der er nogle enkelte tosser, der gør Danni til syndebuk, til trods for at han er én af dem der producerer mest offensivt og ikke deltager i de vanlige 3-4 forsvarskoks pr. kamp, som vi desværre ser for tiden...
-
Jesper BW1100
Re: Kampen viste at FCM må rydde op i truppen i vinterpausen
fcmmagic Skrev:
> Hvis man vil spille med een angriber, kræver det
> en klasseangriber.
Enig
> Herudover synes der at mangle et alternativ til
> thygesen, salami og Fluresco.
Mjah, men svært at få en stærk én, som vil acceptere at være 4 valg til den centrale midtbane.
> MidterForsvaret skal styrkes med en
> klassespiller.
Uden tvivl.
> Farvel til:
>
> Collins,
På ingen måde. Collins er et talent som skal slibes af i kanterne. Når han får justeret afslutningerne og sine løb bliver han en vigtig brik for FCM. Knægten er 19 år. Hans niveau er højt for en knægt i den alder. Vi skal have tålmodighed med vores unge gutter.
> Røll,
Farvel
> Klimpl
Med mindre man vil give ham en chance mere, skal han også væk. Vi har ikke noget at bruge en løntung spiller der sidder på tribunen til.
> Dadu,
Synes egentlig godt om Dadu og hans type. Men er ikke i tvivl om at hans lyst til at vende tilbage til DK er ret lav. Så derfor bør vi også skibe ham afsted.
> Sivebæk,
Hvorfor? Hvad har han gjort forkert? Han er en udviklingsspiller, som med den rette udvikling nok skal vise sit værd. Siv skal ingen steder.
>Marcie,
Marcic har ikke slået igennem, og han kan heller ikke være tilfreds med en bænkeplads. Farvel til ham ville være bedst for begge parter.
> Kim Christensen,
Kim C viste faktisk ganske udemærket spil her til aften. Men jeg ser ikke den store fremtid i ham. Så ham kan vi godt skibe afsted for min skyld.
> Ganue,
Går udfra du mener Gnanou. Og han har ganske rigtigt ingen fremtid i FCM. Alt for lavt niveau.
> Ipsa
Ham skal vi ikke skille os af med. Det er ikke fordi han har vist et højt niveau, men fordi vi ellers ikke ville have nogen midterforsvarer til at erstatte starterne, forudsat vi skilles os af med Gnanou og Klimpl. Så må man jo bare håbe han kommer op på et højere niveau, når han er faldet til i FCM.
> og måske Fagerberg.
Jeg er personlig stor fan af Fagerberg. Jeg er sikker på han nok skal udvikle sig til en kvalitetsspiller. Men han har ganske rigtigt ikke formået at slå igennem endnu. Jeg tror og håber dog det nok skal lykkes, når han får lidt mere rutine. Så ham synes jeg heller ikke vi skal af med.
> ønskelisten:
> Ken Ilsø,
Absolut en interessant spiller som jeg gerne så i FCM-trøjen.
> M. bernburg
Klassespiller, som jeg dog tror er alt for dyr for vores pengepung. (Minimum Borring-niveau)
> klasse forsvarsspiller og midtbanespiller
Forsvarsspiller ja, men en midtbanespiller behøves vi i mine øjne ikke.
> Hvis man vil spille med een angriber, kræver det
> en klasseangriber.
Enig
> Herudover synes der at mangle et alternativ til
> thygesen, salami og Fluresco.
Mjah, men svært at få en stærk én, som vil acceptere at være 4 valg til den centrale midtbane.
> MidterForsvaret skal styrkes med en
> klassespiller.
Uden tvivl.
> Farvel til:
>
> Collins,
På ingen måde. Collins er et talent som skal slibes af i kanterne. Når han får justeret afslutningerne og sine løb bliver han en vigtig brik for FCM. Knægten er 19 år. Hans niveau er højt for en knægt i den alder. Vi skal have tålmodighed med vores unge gutter.
> Røll,
Farvel
> Klimpl
Med mindre man vil give ham en chance mere, skal han også væk. Vi har ikke noget at bruge en løntung spiller der sidder på tribunen til.
> Dadu,
Synes egentlig godt om Dadu og hans type. Men er ikke i tvivl om at hans lyst til at vende tilbage til DK er ret lav. Så derfor bør vi også skibe ham afsted.
> Sivebæk,
Hvorfor? Hvad har han gjort forkert? Han er en udviklingsspiller, som med den rette udvikling nok skal vise sit værd. Siv skal ingen steder.
>Marcie,
Marcic har ikke slået igennem, og han kan heller ikke være tilfreds med en bænkeplads. Farvel til ham ville være bedst for begge parter.
> Kim Christensen,
Kim C viste faktisk ganske udemærket spil her til aften. Men jeg ser ikke den store fremtid i ham. Så ham kan vi godt skibe afsted for min skyld.
> Ganue,
Går udfra du mener Gnanou. Og han har ganske rigtigt ingen fremtid i FCM. Alt for lavt niveau.
> Ipsa
Ham skal vi ikke skille os af med. Det er ikke fordi han har vist et højt niveau, men fordi vi ellers ikke ville have nogen midterforsvarer til at erstatte starterne, forudsat vi skilles os af med Gnanou og Klimpl. Så må man jo bare håbe han kommer op på et højere niveau, når han er faldet til i FCM.
> og måske Fagerberg.
Jeg er personlig stor fan af Fagerberg. Jeg er sikker på han nok skal udvikle sig til en kvalitetsspiller. Men han har ganske rigtigt ikke formået at slå igennem endnu. Jeg tror og håber dog det nok skal lykkes, når han får lidt mere rutine. Så ham synes jeg heller ikke vi skal af med.
> ønskelisten:
> Ken Ilsø,
Absolut en interessant spiller som jeg gerne så i FCM-trøjen.
> M. bernburg
Klassespiller, som jeg dog tror er alt for dyr for vores pengepung. (Minimum Borring-niveau)
> klasse forsvarsspiller og midtbanespiller
Forsvarsspiller ja, men en midtbanespiller behøves vi i mine øjne ikke.
-
Claus J
udlændinge regler
Er der ikke noget med at man kun må have 3 IKKE EU borgere i truppen, og max 2 på banen af gangen?? Eller er der noget jeg har misforstået??
Grunden til jeg spørger er, at FCK startede med 2 brasilianere og en canadier på banen, hvilket jeg ikke mener er lovligt. Men jeg tager jo nok fejl, da jeg ikke tror FCK vil lave sådan en bommert.
Grunden til jeg spørger er, at FCK startede med 2 brasilianere og en canadier på banen, hvilket jeg ikke mener er lovligt. Men jeg tager jo nok fejl, da jeg ikke tror FCK vil lave sådan en bommert.
-
Casper Søe
Re: udlændinge regler
Claus J Skrev:
> Er der ikke noget med at man kun må have 3 IKKE EU
> borgere i truppen, og max 2 på banen af gangen??
> Eller er der noget jeg har misforstået??
>
> Grunden til jeg spørger er, at FCK startede med 2
> brasilianere og en canadier på banen, hvilket jeg
> ikke mener er lovligt. Men jeg tager jo nok fejl,
> da jeg ikke tror FCK vil lave sådan en bommert.
3 ikke eu borgere på banen af gangen, og tror ikke der er en regel om hvor mange du må have i truppen. (kan huske at en dansk klub engang var ved at lave den fejl, hvor sports direktøren kom løbene ned og fik den afværget(AaB?))
> Er der ikke noget med at man kun må have 3 IKKE EU
> borgere i truppen, og max 2 på banen af gangen??
> Eller er der noget jeg har misforstået??
>
> Grunden til jeg spørger er, at FCK startede med 2
> brasilianere og en canadier på banen, hvilket jeg
> ikke mener er lovligt. Men jeg tager jo nok fejl,
> da jeg ikke tror FCK vil lave sådan en bommert.
3 ikke eu borgere på banen af gangen, og tror ikke der er en regel om hvor mange du må have i truppen. (kan huske at en dansk klub engang var ved at lave den fejl, hvor sports direktøren kom løbene ned og fik den afværget(AaB?))
-
Jesper BW1100
Re: FCM - FCK 0-3 - OT
Brasil Skrev:
> Desværre korrekt det sidste her. Hvor er
> kommentarerne fra de, der plejer at hælde skidt ud
> over os, der er kritiske, da vi taler om
> elitesport, resultater i forhold til udmeldinger
> om ambitionsniveau?
De, inklusiv mig selv, magter vel ikke at svine dig hver gang, når vi ved du konsekvent tuder herinde efter et nederlag. Det er jo obligatorisk at du er her når vi har tabt, og ikke er her når vi har vundet. Hvor var du da vi slog Vejle i mandags? (Her fik du så din ønskede sviner)
Det var sq elendigt i dag, og kritikken fra folk er berettiget. Det er aldrig rart at få sine svagheder på banen udstillet. Men der er bare ikke ret mange der tager din kritik seriøst. Det skyldes simpelthen at du udelukkende er her når det går skidt. Det ville klæde dig at nuancere din debatstil lidt. Det er trættende at se du udelukkende bruger Ulvegraven som et sted at lukke galde ud.
> Desværre korrekt det sidste her. Hvor er
> kommentarerne fra de, der plejer at hælde skidt ud
> over os, der er kritiske, da vi taler om
> elitesport, resultater i forhold til udmeldinger
> om ambitionsniveau?
De, inklusiv mig selv, magter vel ikke at svine dig hver gang, når vi ved du konsekvent tuder herinde efter et nederlag. Det er jo obligatorisk at du er her når vi har tabt, og ikke er her når vi har vundet. Hvor var du da vi slog Vejle i mandags? (Her fik du så din ønskede sviner)
Det var sq elendigt i dag, og kritikken fra folk er berettiget. Det er aldrig rart at få sine svagheder på banen udstillet. Men der er bare ikke ret mange der tager din kritik seriøst. Det skyldes simpelthen at du udelukkende er her når det går skidt. Det ville klæde dig at nuancere din debatstil lidt. Det er trættende at se du udelukkende bruger Ulvegraven som et sted at lukke galde ud.
-
dalle
Re: FC Midterhold, evaluering & karakterer
Hausser Skrev:
> Rundbarberet og udspillet på egen bane,
> kulminationen på en meget lang periode hvor
> spillet bare ikke har fungeret og spillerne gang
> på gang er slået op i banen og givet op. I dag
> mødte vi så et hold som bare var klasser over os
> og den logiske konsekvens var da også det tyndskid
> vi var vidner til idag. Vi kan vel være tilfredse
> med de sidste 20 minutter af første halvleg og
> ellers var FCK i total kontrol og det virkede som
> om de kunne have spillet bolden rundt i egne
> rækker i hele anden halvleg, uden vi kunne tage
> bolden fra dem.
kan ikke skrive det bedre selv.
> Status er 8 point op og med næste uges udekamp in
> mente, mon ikke så det hedder 10-11 point i næste
> uge og et definitivt farvel til kampen om medaljer
> af den bedste karat og måske bare medaljer i det
> hele taget. Generelt er det ikke beroligende at
> tænke på at vi trods alt har haft 8 hjemmekampe og
> 6 udekampe, vi kan jo trods alt ikke forvente 3
> point nogen steder på udebane efterhånden.
jeg vi skal passe på AGF nu vi bliver ved med at smide dumme point væk til eks. AGF jeg tor vi skal kæmpe om 4 pladsen i år desvære. men vi skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt.
> Nu er der nok nogle af gravens brugere som igen
> bliver helt hysteriske når jeg retter kritik mod
> FCM, men jeg stiller mig igen skeptisk overfor
> trænerteamets kompetencer og det gør jeg fordi jeg
> ser ikke nogen som helt fremgang i vores krise,
> det er intet der bliver forbedret . A) Vi har
> stadigvæk ikke et koncept som fungerer, at give
> bolden til en fløj og så håbe på en
> solopræstationn er fandme ikke et koncept B)
> Spillerne tror stadig ikke på det noget af det vi
> laver, C) Vores dødbolde stinker stadigvæk end
> varm kattepis, D) Presspillet fungerer heller ikke
> og har ikke gjort det i meget lang tid. At man
> ikke ser fremgang overhovedet, er altså dybt
> problematisk og det indikerer for mig, at der er
> nogle personer som der ikke er opgaven voksen..
det er også ddet som jeg er mest nervøs over. ingen fremgang uge efter uge weekend efter weekend. der er ikke mange ting fra de gamle dyder tilbage selv omstilingen er begyndt at vakle.
> Ydermere kan Ørgaard lige få en afsluttende salve.
> De indkøb han har foretaget sig igenmem det sidste
> lange stykke tid, har bare ikke været godt nok og
> der har været alt for mange nitter imellem, nitter
> som vel at mærke har været nogle dyre drenge. At
> styrke holdet når man kan bruge 20 millioner på en
> enkelt spiller, er sgu ikke ingen kunst, men en
> nærmest amatøragtig ageren i Østeuropa og flere
> andre svipserne, er en kraftigt medvirkende årsag
> til hvorfor tingene går som nu. Det virker til at
> vi samlet set er kunnet ud af transfervinduet i
> minus, mens alle vores nærmeste modstandere har
> taget syvmileskidt fremad og det må være Ørgaards
> ansvar.
endelig er der en der er enig i at han har gjordt det af lort på det sidste folk siger at vi har en af de bredste trupper i Dk. ja det har vi hvis de er under 22 ellers er 1/3 af dem flops.
> Rundbarberet og udspillet på egen bane,
> kulminationen på en meget lang periode hvor
> spillet bare ikke har fungeret og spillerne gang
> på gang er slået op i banen og givet op. I dag
> mødte vi så et hold som bare var klasser over os
> og den logiske konsekvens var da også det tyndskid
> vi var vidner til idag. Vi kan vel være tilfredse
> med de sidste 20 minutter af første halvleg og
> ellers var FCK i total kontrol og det virkede som
> om de kunne have spillet bolden rundt i egne
> rækker i hele anden halvleg, uden vi kunne tage
> bolden fra dem.
kan ikke skrive det bedre selv.
> Status er 8 point op og med næste uges udekamp in
> mente, mon ikke så det hedder 10-11 point i næste
> uge og et definitivt farvel til kampen om medaljer
> af den bedste karat og måske bare medaljer i det
> hele taget. Generelt er det ikke beroligende at
> tænke på at vi trods alt har haft 8 hjemmekampe og
> 6 udekampe, vi kan jo trods alt ikke forvente 3
> point nogen steder på udebane efterhånden.
jeg vi skal passe på AGF nu vi bliver ved med at smide dumme point væk til eks. AGF jeg tor vi skal kæmpe om 4 pladsen i år desvære. men vi skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt.
> Nu er der nok nogle af gravens brugere som igen
> bliver helt hysteriske når jeg retter kritik mod
> FCM, men jeg stiller mig igen skeptisk overfor
> trænerteamets kompetencer og det gør jeg fordi jeg
> ser ikke nogen som helt fremgang i vores krise,
> det er intet der bliver forbedret . A) Vi har
> stadigvæk ikke et koncept som fungerer, at give
> bolden til en fløj og så håbe på en
> solopræstationn er fandme ikke et koncept B)
> Spillerne tror stadig ikke på det noget af det vi
> laver, C) Vores dødbolde stinker stadigvæk end
> varm kattepis, D) Presspillet fungerer heller ikke
> og har ikke gjort det i meget lang tid. At man
> ikke ser fremgang overhovedet, er altså dybt
> problematisk og det indikerer for mig, at der er
> nogle personer som der ikke er opgaven voksen..
det er også ddet som jeg er mest nervøs over. ingen fremgang uge efter uge weekend efter weekend. der er ikke mange ting fra de gamle dyder tilbage selv omstilingen er begyndt at vakle.
> Ydermere kan Ørgaard lige få en afsluttende salve.
> De indkøb han har foretaget sig igenmem det sidste
> lange stykke tid, har bare ikke været godt nok og
> der har været alt for mange nitter imellem, nitter
> som vel at mærke har været nogle dyre drenge. At
> styrke holdet når man kan bruge 20 millioner på en
> enkelt spiller, er sgu ikke ingen kunst, men en
> nærmest amatøragtig ageren i Østeuropa og flere
> andre svipserne, er en kraftigt medvirkende årsag
> til hvorfor tingene går som nu. Det virker til at
> vi samlet set er kunnet ud af transfervinduet i
> minus, mens alle vores nærmeste modstandere har
> taget syvmileskidt fremad og det må være Ørgaards
> ansvar.
endelig er der en der er enig i at han har gjordt det af lort på det sidste folk siger at vi har en af de bredste trupper i Dk. ja det har vi hvis de er under 22 ellers er 1/3 af dem flops.
-
Altoriso
Re: udlændinge regler - HER er de
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=237730
edit og jeg kan ikke lige finde noget der siger at denne regel er blevet ændret
edit og jeg kan ikke lige finde noget der siger at denne regel er blevet ændret
-
Lars
Samme kritik som mod BIF
Det irreterede mig at dommeren i denne kamp åbenbart kun syntes det er Florescu der skal have en advarsel. FCK stopper altså i første halveg FCM spillere i omstillingspillet med hvad der er noget af de klareste professionelle frispark, Florescu og Salami må tage imod et par forselser hvor deres ben bare bliver fejet væk under dem uden at det fører til kort.
Det bliver altså noget nemmere når man bare kan gører den slags uden det udløser de gule kort det burde.
Ved det første mål ser det også ud til at Reid bliver revet i armen af Ailton ved det hovedstød der sætter situationen i gang. Hvis dette er rigtigt er det jo et eksempel på en situation hvor utilladelig spilmøde så sandelig får lov at betale sig.
Den her slags kampe bliver altså ikke nemmere at klare sig i, hvis man pga. af noget der af nogen med sort humor omtales som "Brøndby reglen" og "FCK reglen" gør at dommeren lige giver BIF og FCK x antal % ekstra.
Det bliver altså noget nemmere når man bare kan gører den slags uden det udløser de gule kort det burde.
Ved det første mål ser det også ud til at Reid bliver revet i armen af Ailton ved det hovedstød der sætter situationen i gang. Hvis dette er rigtigt er det jo et eksempel på en situation hvor utilladelig spilmøde så sandelig får lov at betale sig.
Den her slags kampe bliver altså ikke nemmere at klare sig i, hvis man pga. af noget der af nogen med sort humor omtales som "Brøndby reglen" og "FCK reglen" gør at dommeren lige giver BIF og FCK x antal % ekstra.