Startopstilling i aften
-
Klauzito
Re: Vi presser FCK
Den eneste grund til at vi fik bare lidt spil var at FCK satte tempoet ned. De skulle bare sætte tempoet lidt op og fik derefter en dobbeltchance og senere scorede de så en gang mere.
Vores hold er bare ikke godt nok med alle de skader og med tanke på to vitale kampe mod AGF kan man virkelig frygte hvordan situationen er efter næste søndag!
Klaus Kærgaard har vel også scoret de mål han skal score på en sæson?!?!?
Vores hold er bare ikke godt nok med alle de skader og med tanke på to vitale kampe mod AGF kan man virkelig frygte hvordan situationen er efter næste søndag!
Klaus Kærgaard har vel også scoret de mål han skal score på en sæson?!?!?
-
HauG
dårlig disponering!!!
Ved ikke om det kun er mig, men jeg syntes det er så dårlig en disponering af FCM at lade thomasberg spille. Jeg kan ikke for stå det. For mig at se virker det meget underligt, ved godt han har rutine, men hvis endelig vil forsøge noget andet end det normale så syntes jeg da man skulle prøve rasmus hansen, theo eller jesper mikkelsen. Ved godt at theo var på venstre backen, men hvad er da det for en opstilling. Syntes theo har et godt potientiale men ikke på backen. Ville virkelig gerne have set ham på den defensive idag.... Så ville jeg hellere have set jessen, mikkelsen, mark møller eller ulle på den plads...
Syntes bare ikke det virker forkert at stille op som vi gør idag. Men selvfølge er det let at være bagklog og spille ekspert (specielt nu når jeg har kritiseret Hans Petersen fra Urban i denne uge) når kampen er overstået..... Men jeg kan bare ikke se noget som helst i at lade theo spille back eller specielt ikke lade TT spille igen.
Ved godt jeg får lukket en masse kritik ud så giv mig bare tilbage hvir i er uenige
Syntes bare ikke det virker forkert at stille op som vi gør idag. Men selvfølge er det let at være bagklog og spille ekspert (specielt nu når jeg har kritiseret Hans Petersen fra Urban i denne uge) når kampen er overstået..... Men jeg kan bare ikke se noget som helst i at lade theo spille back eller specielt ikke lade TT spille igen.
Ved godt jeg får lukket en masse kritik ud så giv mig bare tilbage hvir i er uenige
-
Ravnen
Re: dårlig disponering!!!
Måske har du ret, men jeg synes faktisk tanken med at sætte en gennemrutineret spiller ind centralt, er god. Og jeg synes såmænd også han gjorde det ganske godt. Men det virker også underligt på mig med Traore på venstre back-pladsen, han virkede også noget irritabel indimellem synes jeg.
-
Ravnen
Vi lever endnu
Vores mål til 3-1 var utrolig vigtig, for på Fortet kan vi godt slå FCK 2-0 på en god dag. Vi har jo aldrig tabt til dem på Fortet.
Det alene at vi har en chance, betyder alt forud for kampen. Kan vi slå dem 2-0 hjemme får vi også en RL finale på Fortet, efter RLs seneste udmelding, og det er da værd at kæmpe for!
Det alene at vi har en chance, betyder alt forud for kampen. Kan vi slå dem 2-0 hjemme får vi også en RL finale på Fortet, efter RLs seneste udmelding, og det er da værd at kæmpe for!
-
FCMadZ
Re: Vi lever endnu
Ja.. 2-0 kan sagtens klares.. Det har vi gjort før.
Men hvis de kommer foran 1-0 så tror jeg slet ikke på det.
Men hvis de kommer foran 1-0 så tror jeg slet ikke på det.
-
Lissau
FCK skræmmer ikke...
Sjov udmelding efter vi har tabt, men jeg er ikke imponeret over fck.
De spiller ikke godt og som kommentatorne korrekt siger er de aldrgi farlig på andet end dødbolde.
MEner klart vi kan slå dem ´med bedste opstilling. både på torsdag og i de/den kommende liga kampe...
HAr endda satset en øl med Jean om FCK eller BIF bliver mestre
De spiller ikke godt og som kommentatorne korrekt siger er de aldrgi farlig på andet end dødbolde.
MEner klart vi kan slå dem ´med bedste opstilling. både på torsdag og i de/den kommende liga kampe...
HAr endda satset en øl med Jean om FCK eller BIF bliver mestre
-
Ravnen
Ja 3-1 er trods alt bedre, end hvis de havde vundet 2-0.
Bare irriterende vi ikke er på plads ved deres dødbolde..
Bare irriterende vi ikke er på plads ved deres dødbolde..
-
HauG
jeg så også optakten på kanal5, hvor de snakkede med ham. Der lød han heller ikke ubetinget glad for at være i FCM. Men håber da vi får ham at se på den defensive snarest muligt.... efter min mening står kampen om den plads mellem femi og theo.... med mikkelsen som outsider, selvom jeg ser ham en smule som den spiller theo var i FCK. En god gardering på mange defensive pladser...
-
Ravnen
Sidder lige og ser vores chancer fra anden halvleg, vi kunne sagtens have fået et par kasser mere. Men et flot comeback af gutterne.
-
Ravnen
Umiddelbart tror jeg han (Traore) er væk igen til sommer, hvis han ikke trives personligt herovre så er det svært..
-
Z
Det bliver meget meget svært, men det er trods alt sjovere at være optimist end det modsatte....
Hvad sker der iøvrigt for FC MIDT??? Vi siger jo heller ikke FC Køb, FC Nord eller AC Horse... Nemt at blive irriteret over, når fodbolden ikke flyder
Hvad sker der iøvrigt for FC MIDT??? Vi siger jo heller ikke FC Køb, FC Nord eller AC Horse... Nemt at blive irriteret over, når fodbolden ikke flyder