SL R28: Midtjylland - Brøndby
Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby
Det er en skandale at se på, intet mindre
Det er Priskes fejl - han skulle absolut ændre på opstillingen fra før Corona...
Tja, offensiven har jo været fatal hele sæsonen, så middelmådigheden igen i dag som mod Horsens bør egentligt ikke komme som en overraskelse, desværre stilles der krav alle steder fra og det må træneren og holdet leve med efter sådan nogle lorte kampe
Nu må Midtjylland godt lige score en hurtig kasse. Spillet er ikke særlig godt, som så mange af jer andre også pointerer.
Det er bare klamt at se bundniveauet hos alle mand svinge mere sløvt end et gammelt piskeris fra kamp til kamp
Til gengæld viser indskiftningerne vel, at der trods alt ikke er plads til luxusspillere som Kaba?
Jeg ved ikke om hele ansvaret kan placeres på Kaba. Jovist har han ikke spillet særlig godt, men han ligger alene på toppen og der forventes måske alt for meget af ham i forhold til det niveau han er på i øjeblikket.
MA ude mod agf pga brok
Kæmpe voksen baby mand
Kæmpe voksen baby mand
Jeg er helt enig - ansvaret er Priskes. Han er ALT for lang tid om, at udskifte Kaba - det er jo tydeligt, at han ikke har niveau pt.
Jeg tror også at problematikken er at finde i vores nuværende opstilling, men under alle omstændigheder peger pilen tilbage på trænerteamet.
edit: Det er endnu engang det med at der ikke findes en plan b når tingene ikke kører på skinner.
Senest rettet af bifr05t 18. jun 2020, 21:51, rettet i alt 1 gang.
de er skød ringe
Ikke godkendt og der må være andre startere næste gang
Ikke godkendt og der må være andre startere næste gang
Det er der jo helt sikkert - 2 er i karantæne
Intet organiseret angrebsspil. Paulinho er god. Mikael Anderson viser sig igen som en klovn. Videre.