Startopstilling i aften
-
Lissau
opstillinger.
http://int.royalleague.com/page.aspx?id=91
tryk på "gå til live scores"
og find kampen.. den opdatres løbende.. med ind og udskiftninger
tryk på "gå til live scores"
og find kampen.. den opdatres løbende.. med ind og udskiftninger
-
Simon
Re: Poku?
E! skrev:
-------------------------------------------------------
> Ravnen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> men at Poku skulle starte
> > inde, eller bare være i truppen, er nyt for
> mig.
> >
> Især hvis Simon har ret i at hans skade brød op
> under onsdagens træning
Han skulle have startet inde hvis ikke han var blevet skadet!
> Ravnen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> men at Poku skulle starte
> > inde, eller bare være i truppen, er nyt for
> mig.
> >
> Især hvis Simon har ret i at hans skade brød op
> under onsdagens træning
Han skulle have startet inde hvis ikke han var blevet skadet!
-
Ravnen
Halvleg..
Tja jeg sidder og ser kampen på TV. Vi har ikke produceret en eneste chance i løbet af de første 45 minutter. Hvad endnu værre er, er at vi markerer FCK elendigt, de kommer meget let gennem vores rækker. Jeg tror det var den værste FCM præstation jeg har set på TV..
Men vi er med endnu, et enkelt mål til os kan skabe et ok resultat. Jeg tror Erik piller Ragus ud i pausen, når vi spiller med så mange lange bolde er Frank mere fornuftig at have oppe foran.
Men vi er med endnu, et enkelt mål til os kan skabe et ok resultat. Jeg tror Erik piller Ragus ud i pausen, når vi spiller med så mange lange bolde er Frank mere fornuftig at have oppe foran.
-
Lissau
Re: Halvleg..
bør vel også pille thomas ud.. han har IKKE spillet godt nok og så lade jesper spille hans plads.. også evt. satse lidt i kampen og sende trore op på midten om ikke fra starten af 2. halvleg, men så efter 15 minutter, hvis det ikke har ændret sig.
Vi kan IKKE vinde med 3 mål på hjemmebane. vi skal have scoret i denne kamp!
Vi kan IKKE vinde med 3 mål på hjemmebane. vi skal have scoret i denne kamp!
-
FCMadZ
Ravnen skrev:
> Tja jeg sidder og ser kampen på TV. Vi har ikke
> produceret en eneste chance i løbet af de første
> 45 minutter. Hvad endnu værre er, er at vi
> markerer FCK elendigt, de kommer meget let gennem
> vores rækker. Jeg tror det var den værste FCM
> præstation jeg har set på TV..
>
> Men vi er med endnu, et enkelt mål til os kan
> skabe et ok resultat. Jeg tror Erik piller Ragus
> ud i pausen, når vi spiller med så mange lange
> bolde er Frank mere fornuftig at have oppe foran.
Ja. Ud fra hvad jeg kunne høre på DAB er det da ret godt klaret at der kun står 2-0..
Selvom det ikke lød til der var så mange chancer det sidste kvarter..
> Tja jeg sidder og ser kampen på TV. Vi har ikke
> produceret en eneste chance i løbet af de første
> 45 minutter. Hvad endnu værre er, er at vi
> markerer FCK elendigt, de kommer meget let gennem
> vores rækker. Jeg tror det var den værste FCM
> præstation jeg har set på TV..
>
> Men vi er med endnu, et enkelt mål til os kan
> skabe et ok resultat. Jeg tror Erik piller Ragus
> ud i pausen, når vi spiller med så mange lange
> bolde er Frank mere fornuftig at have oppe foran.
Ja. Ud fra hvad jeg kunne høre på DAB er det da ret godt klaret at der kun står 2-0..
Selvom det ikke lød til der var så mange chancer det sidste kvarter..
-
FCMadZ
Mener ikke vi SKAL have scoret i denne kamp..
Et 0-2 nederlag vil jeg da være godt tilfreds med sådan som kampen har udviklet sig..
Et 0-2 nederlag vil jeg da være godt tilfreds med sådan som kampen har udviklet sig..
-
Ravnen
2 halvleg start
Vi er virkelig kommet ud i helt andre omdrejninger, og har allerede haft et par gode chancer. Der bliver fightet nu.
Synes egentlig Thomasberg gjorde det okay i 1. halvleg, han var ikke så meget bedre eller værre end de resterende, men kom da ind og fik ryddet op indimellen
Synes egentlig Thomasberg gjorde det okay i 1. halvleg, han var ikke så meget bedre eller værre end de resterende, men kom da ind og fik ryddet op indimellen
-
Sir Lago
Det er sgu sørgeligt at de stiller med et halvt ynglingehold... Vi har ikke andet at spille for i denne sæson.... Hvorfor satser man ikke lidt?
Jeg ved godt at vi ikke ligger særligt godt i ligaen. Men Jeg tror ikke at de sidste 3 kampe her (semifinaler og finale) gør udslaget om hvor vidt vi overlever i suppen eller ikke gør!!! Og jeg er sgu ligeglad med om vi slutter 6-7-8-9-10. Det gør ingen forskel for mig! Der skal satses på det vi har tilbage!!! Og hvis vi får en på hatten i dag, mener jeg at ER bør pakke sin taske og smutte ud herfra!!!
Det er MIN mening....!
Jeg ved godt at vi ikke ligger særligt godt i ligaen. Men Jeg tror ikke at de sidste 3 kampe her (semifinaler og finale) gør udslaget om hvor vidt vi overlever i suppen eller ikke gør!!! Og jeg er sgu ligeglad med om vi slutter 6-7-8-9-10. Det gør ingen forskel for mig! Der skal satses på det vi har tilbage!!! Og hvis vi får en på hatten i dag, mener jeg at ER bør pakke sin taske og smutte ud herfra!!!
Det er MIN mening....!
-
FCMadZ
Problemet er bare hvis vi ikke skulle slutte 6-7-8-9 eller 10..
Problemet er hvis vi slutter 11 eller 12..
Derfor.!
Problemet er hvis vi slutter 11 eller 12..
Derfor.!
-
Sir Lago
Og tror du virkeligt at de 3 kampe her gør forskellen? Og hvis de gør er det da meget godt at vi ikke nåede længere i UEFA cuppen.... 6 kampe mere.... UHA da.... Den sikre undergang... Jeg mener bare at hvis ikke de PROF. spillere vi har i klubben, ikke kan klare mosten er de sgu ikke værdige til at spille bold på det her niveau!!!
-
Ravnen
Vi presser FCK
Vi er virkelig kommet i gang her i anden halvleg, og presser FCK ganske pænt..
-
FCMadZ
Det er nu engang det FCM har valgt..
Og de spillere der er på banen har vist også bevist at de godt kan spille fodbold.
Og de spillere der er på banen har vist også bevist at de godt kan spille fodbold.
-
Sir Lago
Det var jeg såmen heller ikke i tvivl om at de kunne, men jeg så nu gerne hele første førsteholdet på banen, i stedet for at man nedprioterer RL.... Det var nu min mening... Jeg smutter i seng... Håber at det hjælper holdet!
Godnat.....
Godnat.....