Udover at jeg tidligere har skrevet lidt om den her akutte måde Thorup kom ind på, da proces-træneren skred...
Så har jeg også tænkt lidt på, at man nok dengang gjorde sig nogle tanker om, at vores kommende træner også/især skulle formå, at stille et hold der kunne klare sig bedre europæisk end tidligere set..
Som jeg ser det, så lykkedes det vel egentligt meget godt?
I starten husker jeg det som, at vi spillede meget mere defensivt klogt, og senere hen har man så bygget på i det offensive, da det jo specielt herhjemme har en større betydning typisk pga svagere modstandere.
Det virker så bare som om at udviklingen er gået lidt i stampe...Selv om jeg faktisk godt af og til kan se at der bygges på i det offensive spil!
Her har det vel også betydning, hvilke type spillere der har været til rådighed
For ikke at blive kaldt jubeloptimist og alt det der som Thorup-haters efterhånden bruger, så synes jeg faktisk godt, at jeg kunne bruge et halvt år mere for at se hvor det bærer hen af

Som minimum så tager vi vintertræningen og de første kampe i slutspillet, og kommer der en fyring, så kan den nye træner få de sidste kampe i turneringen til at lære holdet at kende osv.
Jeg tror stadig på at vi kommer i Europa næste år, og det er vel en af hovedmålsætningerne i den store overordnede strategi for FCM