Coppa Carnevale 2009

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Status efter gruppespillet

Indlæg af Hausser »

Det er selvfølgelig rigtigt at det er godt for vores image såfremt vores talenter slår igennem i udlandet, men der er trods alt forskel på om man sælger en Izunna eller Sylvester for 5-7 millioner for at de så måske slår igennem i løbet af 2-3 år, efter tid og udvikling på talentholdet og så at sælge en Simon Kjær, som jo var beregnet til at gå direkte ind omkring et serie-A hold. Slår/slog Kjær ikke igennem, ville det være et større prestigetab for FCMs akademi end et en noget billigere udviklingsspiller som ikke holder niveau..

Ravnen

Re: Interessen for Coppa Carnevale og dets betydning

Indlæg af Ravnen »

Der er sikkert også mange som blot læser med, og ikke skriver i tråden.

Fed dækning af FCM, det er jo det rene paradis ved siden af for blot 4-5 år siden.

Altoriso

Re: Status efter gruppespillet

Indlæg af Altoriso »

tubbe93 Skrev:
-------------------------------------------------------
> nu var det jo også ekstremt skruet op, meningen
> var vel bare at de skulle vente med at sælge så de
> forhåbentlig kan blive bedre og sælges for mere,
> og sikre nogle medaljer til os ..

Helt ok, men så synes jeg at du skal nøjes med at skrive det en anden gang - det gør det lidt rimeligere at debattere tingene, hvis de er lidt mere realistiske :-)

Altoriso

Re: anden italienske artikel der omtaler Reid

Indlæg af Altoriso »

Reid er jo også for sej !

Synes allerede han har bevist hvor dygtig han er, og når man tænker på at diverse små udfald på sigt nok skal blive taget fra ham, så synes jeg at han har megapotentiale - i hvert fald tænker jeg sådan i Krøldrup niveau, for nu ikke at smække ham helt op i Agger-klassen

Jeg kunne godt forestille mig nogle italienere der komme med et bud som vi ikke kan afslå, og ja 25-30 mill kan godt gå hen og blive tæt på

Dennis (BW2479)

Re: Mere interessse for Winston

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Niller09 Skrev:
> http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009
> /fcm-talent-er-jaget-vildt

Ville da næsten ikke være til at bære hvis vi skulle hive nogle hjem i utide. Hvis vi går videre er der så kamp på torsdag?

Hekler

Re: Mere interessse for Winston

Indlæg af Hekler »

På den anden side, så betyder det at vi kommer til at have masser af Italienske agenter siddende på stadion når vi spiller gennem sæsonen, hvilket nok ikke kan være helt skidt.

Hausser

Svækkelse af truppen

Indlæg af Hausser »

Jep, såfremt vi går videre så er der kvartfinaler på torsdag. Selv om jeg naturligvis forstår dispositionen, så vil det altså være ærgelig (måske) at komme så langt blot for at hive de vigtigste spillere hjem. Det er klart vores hold vil miste voldsomt meget slagkraft såfremt vi hiver Reid, Juelsgaard, Fagerberg, Jude og Oliseh og måske endnu flere hjem. Man skal jo også lige overveje at Coppa Carnevale potentielt kan have større økonomisk betydning for FCM end næsten hele foråret.

Med vores flotte indsats hidtil, så skal vi nok få en invitation til næste år, men mon ikke også italienerne ser ilde på at vi nedprioriterer deres turnering fuldstændigt?

Alt dette er bliver selvfølgelig først aktuelt såfremt vi slår Siena idag og det bliver såmænd rigeligt svært, men som vi har spillet hidtil så tror jeg på det, måske vi blot lige skal være en smule skarpere..

j3pq3

Re: Svækkelse af truppen

Indlæg af j3pq3 »

hvornår spiller de i dag?

Dennis (BW2479)

Re: Svækkelse af truppen

Indlæg af Dennis (BW2479) »

j3pq3 Skrev:
> hvornår spiller de i dag?

15.00

http://www.torneoviareggio.it/press/news.php?News=31