Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af SimonH »

Tibbling er startet på bænken, men spillede dog i går, dog på en uvant 10’er, grundet Muhktars fravær. Han er i hvertfald ikke længere inde i varmen, hvor det synes at vigen og zornigers nye elendige tysker virker som faste på 8’erne.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:
27. aug 2018, 20:55
Aftonbladet mener at vide, at vi planlægger et nyt og meget større bud på Tibbling:

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... nsferdrama

Er der knas mellem Tibbling og Zorniger? Man skulle næsten tro, vi havde opsnappet et eller andet, siden vi forfølger den her mildest talt forbløffende transfer.
Der er ingen tvivl om, at vi må have noget viden om, at Tibbling gerne vil videre, når vi lægger dette bud. Det er helt klart for at sætte lus i skindpelsen og lige lave en ‘tak for sidst’ ift BIFs bud på Jesper Hansen. Jeg tvivler på, at vi henter ham. BIFs selvforståelse vil ikke kunne tåle at sælge til os, med mindre det er en markant overpris - og så er det svært at se den gode handel for os.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kent skrev:
27. aug 2018, 21:06
Der er ingen tvivl om, at vi må have noget viden om, at Tibbling gerne vil videre, når vi lægger dette bud. Det er helt klart for at sætte lus i skindpelsen og lige lave en ‘tak for sidst’ ift BIFs bud på Jesper Hansen. Jeg tvivler på, at vi henter ham. BIFs selvforståelse vil ikke kunne tåle at sælge til os, med mindre det er en markant overpris - og så er det svært at se den gode handel for os.
Fair pointe mht. Jesper Hansen. Det var virkelig også et tåbeligt bud, men går den, så går den. Og vi havde jo hentet Hamid dengang, så måske troede BIF, der var en chance.

Jeg er vildt hooked på idéen om Tibbling, men det burde jo ikke kunne lade sig gøre. Jeg synes dog, det var interessant, at Tibbling tidligere i dag sagde, der skulle "et mirakel" til, for at han forlod Brøndby i dette vindue. Det er nok mig, der overfortolker, men jeg synes, det var en underlig formulering fra hans side. Det får det jo lidt til at lyde som om, han ikke håber på at være i Brøndby, når vinduet smækker.

Mrlewanski

Indlæg af Mrlewanski »

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Spændende, spændende. Så vil jeg gerne snart høre vandrørenes vurdering ift. frikøbsklausul.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jacob skrev:
27. aug 2018, 21:56
https://twitter.com/Brasserpod/status/1 ... 3826052101
Købsoption på 18 mio DKK :)
Så altså Drexler-pris, men man får muligheden for at se giraffen, inden man beslutter sig. Det lyder fornuftigt.

Der må også være en hyldefabrikant, der er glad nu.

THenry

Indlæg af THenry »

Acebone skrev:
27. aug 2018, 22:00
Jacob skrev:
27. aug 2018, 21:56
https://twitter.com/Brasserpod/status/1 ... 3826052101
Købsoption på 18 mio DKK :)
Så altså Drexler-pris, men man får muligheden for at se giraffen, inden man beslutter sig. Det lyder fornuftigt.

Der må også være en hyldefabrikant, der er glad nu.
Klasse. Det er helt perfekt. Minder vel en del om, da Brøndby lejede Mukthar for at se, om de ville betale en stor sum for ham 1 år senere. Jeg glæder mig til at følge ham her, og fungerer det ikke pga. integration, så brænder vi pengene af på en anden næste sommer.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jeps, det er super. Så er det alle sejl ind på Tibbling! :lol:

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Ok, jeg parkerer min skepsis... glæder mig til at se Evander!!! :-)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Acebone skrev:
27. aug 2018, 22:28
Med ham her Evander og evt. en Tibbling (som jeg dog vil se før jeg tror på det) er der så nogle på vej ud ?

Duelund og Wickheim er bestemt også salgsbar på den offensive del af holdet

Tibbling er central midt, Evander offensiv midt ?

Frank, Mabil, Kraev, Baidoo, Brandhof, Madsen skal nogle af dem videre i leje ?

Hassan er tilbage efter landsholdspausen.

Men mange mener også, inkl. Sorgenfri, at hvis FCM går i EL gruppespil, så køber man Poulsens afløser, det er nu man skal have ham og kan det være Tibbling ??

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det virker som en spændende spiller ham Evander! Han var en rigtig wonderkid for nogle år siden og så er det gået lidt ned af bakke. Men havde nogle herinde skrevet, at han kom til FCM for 2 år siden så havde man nok grinet.. Når man nu ikke kan få en super spiller på de 26/27 år, så er det fint med Evender i mine øjne han kan blive super god! Jeg tror dog Duelund er på vej væk og at der kommer en nyhed om det snart.

Jeg håber det med Tibbling er noget sjovt drilleri for han er ikke f.eks. 20 mil værd i mine øjne.. Men man kan jo tage fejl.

Peter

Indlæg af Peter »

FCM2000 skrev:
27. aug 2018, 23:45
Acebone skrev:
27. aug 2018, 22:28
Med ham her Evander og evt. en Tibbling (som jeg dog vil se før jeg tror på det) er der så nogle på vej ud ?

Duelund og Wickheim er bestemt også salgsbar på den offensive del af holdet

Tibbling er central midt, Evander offensiv midt ?

Frank, Mabil, Kraev, Baidoo, Brandhof, Madsen skal nogle af dem videre i leje ?

Hassan er tilbage efter landsholdspausen.

Men mange mener også, inkl. Sorgenfri, at hvis FCM går i EL gruppespil, så køber man Poulsens afløser, det er nu man skal have ham og kan det være Tibbling ??

Duelund er nok mest sandsyndlig hvis at der er nogen som skal ud offensivt der var rygter via Sorgenfri eller hvad han hedder om Club Brugge, men tvivler nu på at Tibbling kommer som du siger - Formoder dog at Due fik en småskade inden kampen mod Randers siden han ikke deltog :)

Udelukkende baseret ud fra at Wikheim lige har erstattet Duelund som "wallpaper" på fcm.dk så kunne man jo tænke at de er pænt sikre på at han bliver - Jo mindre at de vil skifte den 2 gange på kort tid hvilket i guess ikke er så besværligt, men alligevel. Derudover er det ikke noget jeg har set skulle være på tale nogen steder :)

Udlejninger? Mit personlige ud er at Frank, Kraev og Mabil 100p bliver hvis at vi kommer i Europa - Mon ikke at et par af de andre (Baidoo & Brandhof især måske) til sidst i vinduet hvis at der er interesse nok? Tænker jeg ihvertfald ville være realistisk

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Sahl skrev:
27. aug 2018, 23:48
Det virker som en spændende spiller ham Evander! Han var en rigtig wonderkid for nogle år siden og så er det gået lidt ned af bakke. Men havde nogle herinde skrevet, at han kom til FCM for 2 år siden så havde man nok grinet.. Når man nu ikke kan få en super spiller på de 26/27 år, så er det fint med Evender i mine øjne han kan blive super god! Jeg tror dog Duelund er på vej væk og at der kommer en nyhed om det snart.

Jeg håber det med Tibbling er noget sjovt drilleri for han er ikke f.eks. 20 mil værd i mine øjne.. Men man kan jo tage fejl.
Hvis du tager i foråret, så var Tibbling den klart bedste på Brøndby's midt, han var virkelig stærk, men det ser ud til at han ikke passer ind nu hvor de har Kaiser og Muktar, eller at han ikke har fundet formen, plus Radosevic købt til den defensive del af midten.

Man kan godt forsvar at give 20-25 mill kr. for en ung spiller som Tibbling, når man fik 45 mill kr. for Nissen.

Men jeg tvivler på at Brøndby vil tillade det, da der jo også er i magtspil i toppen. Men omvendt så mister Brøndby 60 mill kr. ved ikke at komme i gruppespillet og de mangler måske penge ?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Rigtig spændende med Evander Da Silva Ferreira. På visse sider står der at de helt store klubber har interesserede i ham engang, fx: "Linked with a move to a number of big European teams including Chelsea, Real Madrid and Barcelona."
Det lyder jo lidt vildt, så det bliver mere end almindeligt spændende at se hvad knægten kan :-)

Tibbling, altså alene den reaktion det her må afføde hos Brøndbys fans er det hele værd. Om det så er realistisk eller ej, tja vi har da i hvert fald pengene, hvis Brøndby vil.

Det er godt nok nye tider i FCM

Låst