Det er jo dig selv, der er meget sort/hvid. Spillerne har problemer med at komme tilbage fra en skade, ergo er det sundhedsstabens skyld. Holdet får ikke point, ergo er det trænerens skyld. Så simpelt er det jo sjældent, og det er jo sådan set bare det, som Acebone og andre skriver.FCM2000 skrev: ↑9. apr 2017, 01:25Her har vi igen en der ikke tåler at man stiller spørgsmålstegn ved FCM, så går de helt amok, jeg kunne nævne en lille flok, som mener de harAcebone skrev: ↑8. apr 2017, 23:57Drop den offerrolle. Stil du bare spørgsmålstegn alt det du vil, men du får jo ikke noget svar. Jeg kan også sætte spørgsmålstegn ved de tretten andre Superliga-klubbers sundhedssektorer. Hvad får vi ud af det? Hvordan vil du - ud fra det menigmand ved - bevise, hvor den er gal?
At tre ældre spillere, Sparv, Dahlin og van der Vaart, har længere skadesforløb er ikke som noget, der får mig til at tænke, at der er noget helt skævt med fysioterapeuter eller fysiske trænere. Det lyder som noget, der sker i alle klubber. Det, jeg til gengæld kan forholde mig til, er, når en spiller, vi ved er skrantende, alligevel får spilletid. Men der vil jeg i første omgang mene, at den form for sats falder tilbage på cheftræneren, som sætter holdet.
patent på hvad der er sort og hvad der er hvid.
Jo, sundhedssektoren sidder med ansvaret for, at spillerne kommer tilbage fra skader, og det er da naturligt, at de kommer i skudlinjen, når det ikke lykkes som ønsket. Men bliver det løst, hvis man ansætter en ny klublæge eller får en ny fysisk træner ind? Det ved du jo næppe (ikke).
Hvis jeg skal komme med lidt kritik af det set-up for sundhedssektoren, som vi har i øjeblikket, så er det, at der ikke er egentlig leder af det. FCK har f.eks. en leder af sundhedssektoren (Daniel Cosgrave), mens Jan Hede jo kun er ansat på deltid ved siden af sit normale job som læge. Det kunne måske være en løsning, men det koster en del penge og er stadig ikke garanti for, at spillerne kommer hurtigere tilbage efter skader.