Evaluering Efterår 16
-
Steffen am
Re: Evaluering Efterår 16
Er måske ikke helt på hvordan du tæller,
http://www.transfermarkt.co.uk/superlig ... wettbewerb
FCM: 27
SIF: 21
ACH: 22
Men om du tager fra hjemmesiden eller transfermarket er selvfølgelig ikke det væsentligeste,
Men hvorfor tager du frem fra Midtjylland, de er ligesåvel en del af truppen
http://www.transfermarkt.co.uk/superlig ... wettbewerb
FCM: 27
SIF: 21
ACH: 22
Men om du tager fra hjemmesiden eller transfermarket er selvfølgelig ikke det væsentligeste,
Men hvorfor tager du frem fra Midtjylland, de er ligesåvel en del af truppen
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Undskyld mig, men læs dit indlæg inden du poster det. Dette du skriver her er volapyk for mig og sikkert mange andre.Steffen am skrev: Men hvorfor tager du frem fra Midtjylland, de er ligesåvel en del af truppen
-
Steffen am
*beklager tastefejlen.
Hvorfor tager du fem fra Midtjyllands trup?
-
mousebreaker
Jeg vil tro det var de fem nævnte spillere som ikke var kommet i kamp, han havde trukket fraSteffen am skrev:*beklager tastefejlen.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Ok.mousebreaker skrev:Jeg vil tro det var de fem nævnte spillere som ikke var kommet i kamp, han havde trukket fraSteffen am skrev:*beklager tastefejlen.
Så må jeg bare konstatere mig uforstående over hvorfor, de er vel stadig en del af truppen, ydet til træning osv.
-
TrueWolfMidt
Undskyld mig Steffen, men jeg ved ikke om du læser mit indlæg, som fanden læser biblen.
Læs. Jeg skrev. Trupstørrelse: 28 spillere minus 5 spillere som ikke har spillet superligakampe / bidraget til vores pointhøst.
Læs. Jeg skrev. Trupstørrelse: 28 spillere minus 5 spillere som ikke har spillet superligakampe / bidraget til vores pointhøst.
-
Steffen am
Det læser jeg.
Men jeg forstår ikke hvorfor du vælger dem fra, og derfra konkludere at truppen er smal.
Truppen er på 28 uanset.
Men jeg forstår ikke hvorfor du vælger dem fra, og derfra konkludere at truppen er smal.
Truppen er på 28 uanset.
-
TrueWolfMidt
Du må være en ung fyr på 12 - 14 år som ikke forstår meget af det skrevne. Det beklager jeg.
Prøver igen. Trup = 28 spillere. 5 spillere som ikke leverer noget, udover at deltage i træningerne. Trækker man disse 5 spillere fra truppens størrelse på 28 bliver antallet 23. Nu gider jeg ikke forklare mig yderligere, hvis du stadig intet fatter.
Prøver igen. Trup = 28 spillere. 5 spillere som ikke leverer noget, udover at deltage i træningerne. Trækker man disse 5 spillere fra truppens størrelse på 28 bliver antallet 23. Nu gider jeg ikke forklare mig yderligere, hvis du stadig intet fatter.
-
Steffen am
Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål, men det kan vist også godt være det samme.TrueWolfMidt skrev:Du må være en ung fyr på 12 - 14 år som ikke forstår meget af det skrevne. Det beklager jeg.
God dag til dig også.
...jeg er 51 og forstår godt, at man godt kan bidrage til truppen og dermed pointhøsten, selvom man ikke lige er blandt de 11 (14) udvalgte som kommer på græs i weekenden....
Truppen er rigtig nok på 28 mand. Vi har 20 mand der er en fast del af kamptruppen, og så har vi 8 såkaldte boblere der vel har spillet mellem 0 og 5 kampe og de fleste som indskiftere. Så ja vi har en stor trup, men det er ikke alle der spiller bare nogenlunde fast. Af de 20 mand kan vi fjerne Sparv og Bruninho. Så har vi 18 tilbage. Munksgård og Mabil er udlejet og de er ikke talt med.
Hvis vi havde haft mange skader havde vi haft et problem med en smal = rutineret bænk.
Hvis vi havde haft mange skader havde vi haft et problem med en smal = rutineret bænk.
Ja vi skal være overordentlig glade for at vi er nr. 3.TrueWolfMidt skrev:
Vi må så absolut have haft superligaens mindste trup i dette efterår. Set i det perspektiv, skal vi være stolte og glade for vores 3 plads og være endnu gladere over, at andre klubber i sæsonen også har floppet. Håber at man i denne vinterpause lægger en strategi for vores trup fremadrettet og får købt fornuftigt ind. Det må aldrig ske igen, at vores trup bliver så tynd og uprøvet, især ikke når man vil være med i toppen.
Der er kun FCK og p.t. BIF der performer . De øvrige hold har så dårlig en kvalitet både spillemæssigt og spiller for spiller. Derfor kan jeg godt forstå at Superligaen mister tilskuere for der er bare ingen underholdning i ret mange kampe mere. Og jeg synes ikke engang vi er nogen af de værste, men vi er godt på vej.