Fancup?
-
ulv865
HVOR SKAL VI MØDES?
Hej holdkammerater!
Hvis i ser dette inden i køre hjemmefra (ved ikke, hvor mange af jer, som tager helt fra det midtjyske), så kan jeg informerer jer om, at jeg vil have et FCM-halstørklæde samt grå jakke på.
Jeg vil sikkert være udenfor eller i foyeren... Så skulle det være muligt, at finde hinanden... Jeg er der ca. kl. 9.50...
Med håbet om en hyggelig dag!
Jens-Erik
Hvis i ser dette inden i køre hjemmefra (ved ikke, hvor mange af jer, som tager helt fra det midtjyske), så kan jeg informerer jer om, at jeg vil have et FCM-halstørklæde samt grå jakke på.
Jeg vil sikkert være udenfor eller i foyeren... Så skulle det være muligt, at finde hinanden... Jeg er der ca. kl. 9.50...
Med håbet om en hyggelig dag!
Jens-Erik
-
Sir Lago
update herfra
hej alle der gider høre på det. Her er en update. Vi er 4 her i Odense. Kate Knægten, Martin Kolasa, Jens Erik Jønch Nielsen og undertegnede Sir Lago. Nikolaj Kammersgård er desværre ikke dukket op. Ikke fedt kun at være 4 ud af... Ja hvor mange er vi i klubben? Ui har så været så været så heldige at leje en Horsens fan til at agere 5 mand for os. Hun hedder Christina WC... Hmm... Men hun score for os så det er fint.
-
Sir Lago
Re: update herfra
Vi tabte den første med 2-1 til Horsens. Jens Erik scorede... Den næste mod aab tabte vi 7-1... Jeg scorede i sidste sekund. Den næste var mod ob og vi førte 2-1 til 35 sek før tid. Så scorede en obkone så vi tabte 3-2. Den sidste, indtil nu var mod Hestene og vi vandt med 4-1. Mod Ob scorede lejesvenden fra Horsens. Og Hestene var det Kate, jens Erik og undertegnede... Skål herfra....
-
Sir Lago
Re: update herfra
så blev det vejles tur... Vi fik vild opbakning fra horsens klanen... De er nok 20-25 afsted... Imponerende imod vores 4... Men vi vandt 8-1 vores målscorer var martin 3, jens erik 1. Og pigerne hver 1... Fedt at spille når der bliver gået til den på lægterne. Tak til vore medfans fra Horsens. Lige den opbakning vi behøver...
-
Sir Lago
Re: Fancup?
så blev det Fc Fyns tur... Og vi tabte 2-1 og Jens Erik scorede på straffe med 4 sek igen...
-
Sir Lago
Re: Fancup?
så blev det Fc Fyns tur... Og vi tabte 2-1 og Jens Erik scorede på straffe med 4 sek igen...
-
ulv865
Tak!
Jeg vil bare gerne sige tak!
Tak til Kate, Brian, Martin, Kristina (vores lejede spiller fre Horsens) og Nicolai (nåh nej... hehe!).
Lidt opdate: Efter det første gruppe spil (4 kampe), blev vi nr 4 i puljen med den ene sejr over et af Randers-holdene. Det andet gruppespil blev så, som Sir Lago skrev indledt med en ganske sikker sejr på 8-1! over et af Vejle-holdene og et knebent nederlag til et FC Fyn-hold. Lago vil sikkert informere jer om resultaterne af de sidste kampe... Men jeg kan godt afsløre, at det var om pladserne 16-20 vi kom til, at spille om. Og jeg er næsten sikker på, at vi vandt denne pulje og dermed en - synes jeg - flot 16. plads. Men det kan Sir Lago sikkert også informere jer om.
Det var lige en lille tak og opdate fra mig.
Tak til Kate, Brian, Martin, Kristina (vores lejede spiller fre Horsens) og Nicolai (nåh nej... hehe!).
Lidt opdate: Efter det første gruppe spil (4 kampe), blev vi nr 4 i puljen med den ene sejr over et af Randers-holdene. Det andet gruppespil blev så, som Sir Lago skrev indledt med en ganske sikker sejr på 8-1! over et af Vejle-holdene og et knebent nederlag til et FC Fyn-hold. Lago vil sikkert informere jer om resultaterne af de sidste kampe... Men jeg kan godt afsløre, at det var om pladserne 16-20 vi kom til, at spille om. Og jeg er næsten sikker på, at vi vandt denne pulje og dermed en - synes jeg - flot 16. plads. Men det kan Sir Lago sikkert også informere jer om.
Det var lige en lille tak og opdate fra mig.
-
Kolasa
Re: Tak!
Hej Alle
Vil godt lige takke af for en fed fan cup tur og tak til mine 3,5 medspiller
"Kate, Jens Erik, Lago og til vores lejet spiller fra ACH W.C"
ACH og RFC skal også have en stor fed takke tale.
Tro ikke at vi kunne havdet vundet de kampe ude deres opbakning.
Festen var også super.
"Thor" du kan godt tilmelde mig til næste år.
MVH
Martin Kolasa
P.S
Så det endste der mangler er at finde ud af hvad vi skal gøre med den tøje.
Plus der må også godt være en udedørs fan cup.
Vi må håbe til næste år at der vil være lidt større opbakning fra BW side.
Vil godt lige takke af for en fed fan cup tur og tak til mine 3,5 medspiller
"Kate, Jens Erik, Lago og til vores lejet spiller fra ACH W.C"
ACH og RFC skal også have en stor fed takke tale.
Tro ikke at vi kunne havdet vundet de kampe ude deres opbakning.
Festen var også super.
"Thor" du kan godt tilmelde mig til næste år.
MVH
Martin Kolasa
P.S
Så det endste der mangler er at finde ud af hvad vi skal gøre med den tøje.
Plus der må også godt være en udedørs fan cup.
Vi må håbe til næste år at der vil være lidt større opbakning fra BW side.