FCMere på A-landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JesperK

Re:på den anden side

Indlæg af JesperK »

På den anden side, så er det også godt nok, vi ikke har alt for mange til landsholdssamling jo hehe. Der er mange vigtige kampe i den kommende tid.

Tror han minder for meget om Rommedahl efter deres mening, til at blive udtaget. Men bliver han ved, så kommer det jo.

BW - 665

En interessant pointe!

Indlæg af BW - 665 »

Jesper BW1100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er vi så den klub med flest spillere udtaget
> til det danske landshold. Spørgsmålet er så hvor
> de personer, der var ihh så åhh så forargede over
> at FCM købte udlændinge og ikke satsede nok på
> danskerne (jeg nævner ingen navne, selvom det ikke
> ville være særlig svært) er henne lige pt?!

Yderst interessant pointe faktisk! Tror vist ikke der kan være nogen tvivl herinde om at vi har fundet en fantastisk balance imellem danske/udenlandske talenter, samt bærende kræfter, så hvis der skal rettes kritik imod dansk talentarbejde, er det bestemt ikke mod heden.

Bare fordi udlændingene på holdet har stor succes (generelt), betyder det jo ikke at vores danskere ikke har, eller bliver holdt fra fadet... tværtimod!

foboldfreaken1001

Re: FCMere på A-landsholdet

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Et stort tillykke til alle der er udtaget, det fuldt fuldt fortjent!!

Gør os mere stolte end vi er i forvejen...

Arff

Re: FCMere på A-landsholdet

Indlæg af Arff »

Nu mangler vi bare at Florescu bliver udtaget til sit lands landshold, og det samme med Salami ;)

Hausser

C.P sikret spilletid

Indlæg af Hausser »

Det må næsten være et faktum efter Bøgelunds afbud. http://www.bold.dk/nyt/?vis=87819

Morten Olsen kunne måske godt finde på at udtage en ny spiller på Bøgelunds bekostning, men jeg har virkelig svært ved at se hvem det skulle være, måske udtager han i stedet en venstre backs

Ravnen

Christoffer overhalet af ..... Silberbauer :-O

Indlæg af Ravnen »

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholds ... 046120.ece

Det er da lidt useriøst. Først Martin Jørgensen, nu Silberbauer. Kan ikke se hvordan Silberbauer skulle være bedre der end Christoffer.

Esben

Re: Christoffer overhalet af ..... Silberbauer :-O

Indlæg af Esben »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/art
> icle1046120.ece
>
> Det er da lidt useriøst. Først Martin Jørgensen,
> nu Silberbauer. Kan ikke se hvordan Silberbauer
> skulle være bedre der end Christoffer.

Det er jo direkte dumt! At lade Silber spille venstre back kan jeg ikke se hvordan skal forbedre danmarks chancer

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Morten RAUS !

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Ej men altså hvad skal man sige til den slags...

Medmindre Silberbauer har lagt ikke bare et, men flere niveauer til sit spil siden sit skifte så kan jeg slet ikke se hvordan det overhovedet kan komme på tale.

Derudover må det da være en enorm skuffelse for CP. Og hvad sker der i øvrigt lige for branderten?! Manden dækker jo ikke pladsen for sit klubhold, så hvad er idéen lige med det? Han bliver jo aldrig omskolet til pladsen, og der er absolut ingen fremtid eller plan på længere sigt med den løsning.

Men det er vel den slags man kan forvente indtil vi får en ny landstræner...

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg savner også noget logik bag den disposition, Olsen vil vel for hulen da ikke spille med venstre back som ikke spiller den position i klubben? Er Silberbauer ikke også højrebenet, det er jeg næsten sikker på?

Morten Olsen så kampen mellem FCK og FCM, det kan måske være han er blevet skræmt af det niveau som Christopher viste i den kamp :-)

Chap

Indlæg af Chap »

Præcis, Silberbauer er højrebenet. Jeg tror faktisk aldrig, at jeg har set ham skyde til en bold med venstrebenet.

Men hvor er det da bare en joke af dimensioner det der - det er da helt ubeskriveligt. Det viser bare lidt om hvor stor en fiasko Morten Olsen er. Jeg håber Silberbauer flopper total og bliver overspillet konstant.

Morten Olsen raus - ind med Laudrup og Faxe.

Dahl Nielsen

Re: Christopher overhalet af ..... Silberbauer :-O

Indlæg af Dahl Nielsen »

Vi må vel bare desværre endnu engang konstatere, at Morten Olsen har sine favoritter. Igen og igen ser vi underlige og ulogiske dispositioner fra hans side af, og dette er ingen undtagelse. Jeg savner lidt objektivitet og et par neutrale briller fra hans side...

Bøffen

Indlæg af Bøffen »

Det er ikke Silerbauer der har slået CP af, det er CP der har spillet sig selv af, i kampen mod FCK.
- Men ja, meget ærgeligt for ham. Men jeg tror nu nok han skal komme på banen på et tidspunkt.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Så undre jeg mig over at Ulrik Lauersen, Thomas Helveg, Niclas Jensen, Jon Dal, Rommedahl, Jesper Christiansen ikke har spillet sig af med alle de kampe hvor de spiller som røv og nøgler. Det er ikke fordi han bare har spillet sig af på en kamp. Så burde Thyge, og Borring heller ikke være med .. Der er en grund.. Olsen RAUS ! Han er jo en skandale for Dansk fodbold, det er ikke klubberne der ødelægger det danske landshold niveau.. det er morten Olsen ?!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Olsen har været en god landstræner, i starten. Han kom ind og fik sat skik på det hele efter den lidt løsslupne holdning under Bo Johansson, og vi leverede også fine resultater de første 2-3 år. Men så er det også gået gevaldigt ned ad bakke..

Laudrup står uden job, det ville da være optimalt at tilbyde ham landstrænerposten nu og her.

Besvar