TV 2 "fodbold galla"

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: TV 2 "fodbold galla"

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

ML her, han var for sej! Og ja måske fordi jeg er for ung men sådan er det jo. Men det show er da lidt til grin. Årets SAS liga spiller hehe , kunne de ikke havde valgt den bedste fck´r? Fuck it det er jo alligevel til grin. Og ja Agger joke var lidt tam men han er stadig for cool. Og så skulle man jo også lige have fået med at man kan få kort idag.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Da Allan Simonsen stoppede i Barcelona måtte de jo finde en erstatning, og hvem andre end Diego Maradona kunne erstatte Simonsen ;-)

Allan var fænomenal, nærmest en klasse over alle andre. Og da man var en lille knægt dengang så havde man selvfølgelig værelset overklistret med Simonsen plakater.

Laudrup var stor, og helt klart nr 2.

Glen

Indlæg af Glen »

BW 2479 Skrev:
-------------------------------------------------------
> ML her, han var for sej! Og ja måske fordi jeg er
> for ung men sådan er det jo. Men det show er da
> lidt til grin. Årets SAS liga spiller hehe , kunne
> de ikke havde valgt den bedste fck´r? Fuck it det
> er jo alligevel til grin. Og ja Agger joke var
> lidt tam men han er stadig for cool. Og så skulle
> man jo også lige have fået med at man kan få kort
> idag.

@BW2479

Hvis ikke Linderoth er FCK bedste spiller vil jeg gerne vide hvem du så mener er bedre ?

jacobfrederiksen100

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Typisk København. Alt skal dreje sig om FCK og Brøndby. 3 FCK' er i årets spillere. Latterligt. Hvad med Dennis Sørensen og Mikkel Thygesen? Kom da lidt i omdrejninger med FC Midtjylland i stedet for at det hele drejer sig om Sjælland. Typisk tv, som det sædvanlige.

Hvorfor er Erik Rasmussen ikke med som kandidat til årets træner?

Elendigt. Ikke engang noget om FCM i TV2 fodboldgalla. Sådan noget værre pis.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hekler Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Har stemt på Allan Simonsen til alletiders
> bedste
> > danske!!
>
> Også her, hvordan kan man være uenig, med mindre
> man er for ung?

Jeg synes det er et utrolig svært valg.

Allan Simonsen havde efter min mening større betydning for holdet, mens Michael Laudrup var en meget bedre spiller individuelt.

Så kan man diskutere hvad der er vigtigst. Man skal også tage i betragtning, hvor meget fodbolden udviklede sig fra Simonsens fodboldsmæssigt bedste periode til M. Laudrups fodboldmæssigt bedste periode.

Glen

Indlæg af Glen »

jacobfrederiksen100 Skrev:
> Typisk København. Alt skal dreje sig om FCK og
> Brøndby. 3 FCK' er i årets spillere. Latterligt.
> Hvad med Dennis Sørensen og Mikkel Thygesen? Kom
> da lidt i omdrejninger med FC Midtjylland i stedet
> for at det hele drejer sig om Sjælland. Typisk tv,
> som det sædvanlige.
>
> Hvorfor er Erik Rasmussen ikke med som kandidat
> til årets træner?
>
> Elendigt. Ikke engang noget om FCM i TV2
> fodboldgalla. Sådan noget værre pis.

Nu skal du ikke tage "SHOWET" for alvorlig - BIF fik årets fairplay pris, trods de svinestreger vi har set fra Howard, Eckersly, PERPER, Daugard, Smith & Lantz

BIF status pt den klub med 4 flest strafpoint=176 33kort 1rødt og 32 gule

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er jo det jeg mener!!!! Kunne de ikke nøjes med at norminere ham?? Så havde de haft plads til to spillere fra andre hold.

Takito

Indlæg af Takito »

Prøv engang imellem at tage FCM brillerne af og kig lidt længere tilbage end de sidste 5 kampe. Det her drejer sig jo over 1 helt år. Sidste sæson var ikke prangende fra FCM's side og derfor er der vel heller ikke meget der berettiger til at vi skulle være med i nogle af de kategorier. Hverken med træner eller spiller. Ganske vist spiller Dennis og Thyge godt lige nu. Men synes mere man skal prøve at tage "Brillerne" lidt af og kig over 1 hel sæson.

jacobfrederiksen100

Men Marcus Lantz har sgu da ikke fortjent en nominering af årets spiller med de svinestreger og ikke mindst et elendigt efterår 2006 i Brøndby. Så kan slet ikke forstå Brøndby skal have mere opmærksomhed end FCM. BIF var gode i foråret, men ikke i efteråret. Tilsammen er det jo ikke bedre end FCM.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Jeg ville mene at en spiller som Mikkel Thygesen som minimum skulle nomineres til årets talent. Ligesom jeg samtidig mener, at en spiller som Bak kunne nomineres til sæsonens bedste.

Samtidig, er jeg fuldstændig uforståelig over for det faktum, at Erik Rasmussen ikke engang var nomineret til årets træner. Han har formået at få et så ungt et hold med en gennemsnitsalder på 22-23 år på 2. pladsen her til vinterpausen.

Og hvordan kan man nominere Marcus Lantz til årets spiller, samt Kent Nielsen til årets træner.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Dennis Sørensen var da manden som fik landsholdstrøjen udleveret da der skulle skrives autografer på den ;-)

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Xort Skrev:
> Er der andre der følger med i det?

Jeg så det. Sikke noget... håber ikke det program erstatter hele DR's fodboldshow, som plejer at være noget bedre. Men det gør det nu nok, nu hvor DBU var så meget ind over.

For når en af de kommercielle kanaler tar over, så går det hele op i BIF/FCK, og hvor mange gange man kan gentage en SMS-afstemning, som man tjener en formue på.

Det med den bedste gennem tiderne? Er det 32. gang man har en afstemning om det.

Fodboldshow/galle tilbage på DR, tak.

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Ravnen Skrev:
> Dennis Sørensen var da manden som fik
> landsholdstrøjen udleveret da der skulle skrives
> autografer på den ;-)

Ja, men vist mere fordi han sad nærmest... gad vide om Hr. Millionær Kjær vidste, hvad manden (Dennis) hed... :-)

jacobfrederiksen100

Er fuldstændig enig. Se lige på vores hold, Danmark's største akademi. Men ikke i nærheden af det område kommer tv2 fodboldgalla ind på. Hverken Erik Rasmussen, vores unge talenter osv.

Vi kan konkludere at det hele drejer sig om KØBENHAVN. Men vi skal vise dem.

Vi tager til Parken og vinder med 7. sejr på stribe. Til foråret fortsætter vi stimen med de unge talenter. Ingen bliver solgt i pausen og vi vinder de første 3 kampe i foråret, så vi ialt er oppe på hele 10 sejre i træk, og dermed indtager 1.-pladsen.

Så se at komme igang med FC Midtjylland, det er jo Danmarks største og mest talentfulde akademi.

Glen

Indlæg af Glen »

jacobfrederiksen100 Skrev:
> Men Marcus Lantz har sgu da ikke fortjent en
> nominering af årets spiller med de svinestreger og
> ikke mindst et elendigt efterår 2006 i Brøndby. Så
> kan slet ikke forstå Brøndby skal have mere
> opmærksomhed end FCM. BIF var gode i foråret, men
> ikke i efteråret. Tilsammen er det jo ikke bedre
> end FCM.

Hvis du kikker på BIF´s forår var det altså ikke så prangende 6 sejre ud af 11 mulige de vandt kun 1 af deres 5 sidste kampe i foråret og tabte til 2-0 til FCM 4-1 til ACH og den sidste kamp tabte de på hjemmebane 1-2 til Sønderjyske som røg ud af superligaen -så flot forår kan man vist ikke ligefrem sige :o)

Besvar