TIFO SKANDALE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: TIFO SKANDALE

Indlæg af Peter Ross »

"Fyren med solbriller", som vist nok er Liam Gallagher, bruges som logo for Viborg Ultras, eller hvad de nu kalder sig samlet deroppe, altså en form for logo for samlingen af Fanatikos, Shamrock Ultras, 7860 Ultras og hvad der ellers findes deroppe.

Peter Ross

caspersm

Indlæg af caspersm »

i simder vel forhåbenligt ikke stoffet ud(her tænker jeg på de store rullebannere der dækker hele nordea) det kan vel sprættes op og bruges igen, eller hvad?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ikke dem af stof, men når det gælder plastik, som Kopi også skriver, så er de umulige at genbruge, da de gerne er fyldt med huller efter en tur på Nordea.

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg så også folk rive dem midtover da de var på vej ned, sikkert så de kunne se banen lidt hurtigere..

Men godt arbejde anyway. Shit happens!

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Hmm, ja det var også en mulighed at besvare et indlæg på.
Søren Ross, pas nu på du ikke generaliserer bare lige en lille tand for meget.Jeg har tænkt, og.....:

- Jeg laver ingen sange - jeg synger ikke med (står sjældent på Nordea - man kan dog godt synge selvom man ikke er på Nordea, men jeg gør ikke).
- Spiller jeg smart? Hvem spiller smart, og, hvem får det konsekvenser for? Det er ikke beskrevet videre godt i dit indlæg.
- Jeg vil ikke krediteres for en skid. Jeg er medlem af BW, betaler for at gå til bold og sidder engang imellem på sponsorpladserne ja. Men er der noget galt i det? Hvad var FCM uden sponsorer?
- Jeg brokker mig ikke over lavt fremmøde til udekampe. Er dog også sjældent ude at se disse kampe medmindre det mod eks. SIF, VFF o. lign.

Er der nogen problemer i ovenstående?

Kranker: Hvorfor kan jeg ikke brokke mig på Ulvegraven over TIFO?
Der blev lagt op til den helt store TIFO, og, når det så glipper, vil jeg også tillade mig at sige, at det er for ringe.

Hvis VFF havde lavet samme fejl, som der hér blev gjort, er jeg sikker på ret få herinde ville lade det gå ubemærket hen.

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt - eller......??

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

BWMØ Skrev:
> - Jeg laver ingen sange - jeg synger ikke med
> (står sjældent på Nordea - man kan dog godt synge
> selvom man ikke er på Nordea, men jeg gør ikke).
> - Spiller jeg smart? Hvem spiller smart, og, hvem
> får det konsekvenser for? Det er ikke beskrevet
> videre godt i dit indlæg.
> - Jeg vil ikke krediteres for en skid. Jeg er
> medlem af BW, betaler for at gå til bold og sidder
> engang imellem på sponsorpladserne ja. Men er der
> noget galt i det? Hvad var FCM uden sponsorer?
> - Jeg brokker mig ikke over lavt fremmøde til
> udekampe. Er dog også sjældent ude at se disse
> kampe medmindre det mod eks. SIF, VFF o. lign.
>
> Er der nogen problemer i ovenstående?

Søren Ross tænker nok ikke specifikt på dig, hvorfor han også skriver "Hvor er jeg efterhånden ved at være super træt af de fleste af Ulvegravens brugere."
Der må jo være noget om snakken, hvis du føler dig ramt, eller du går måske i forsvarsstilling med det samme ?

> Kranker: Hvorfor kan jeg ikke brokke mig på
> Ulvegraven over TIFO?
> Der blev lagt op til den helt store TIFO, og, når
> det så glipper, vil jeg også tillade mig at sige,
> at det er for ringe.

Det er da i orden at brokke sig, men jeg har sgu lidt mere respekt for folk der brokker sig, efter de reelt selv har hjulpet til. Det er let at komme på SARS Arena, sætte sig på sin plads og så bare svine tifoen, fordi den mislykkes. Det er selvfølgelig ikke heldigt, men hvem tror du er mest træt af det ? Dig eller dem der har spenderet store dele af efterårsferien i Messecenter Herning på at forberede skidtet ?

Peter Ross

GamleHoffmann64

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg så også folk rive dem midtover da de var på
> vej ned, sikkert så de kunne se banen lidt
> hurtigere..
>
> Men godt arbejde anyway. Shit happens!

Lige præcis Ravn, bedre at tabe èt bogstav på et banner, end tabe i Ulvehulen mod de muggrønne!!!!!

Keep up the good work BW-tifo.. Respekt!!

Anni

Indlæg af Anni »

BWMØ Skrev:
-------------------------------------------------------
> ?
>
> Kranker: Hvorfor kan jeg ikke brokke mig på
> Ulvegraven over TIFO?
> Der blev lagt op til den helt store TIFO, og, når
> det så glipper, vil jeg også tillade mig at sige,
> at det er for ringe.
>
Hvorfor brokke sig over noget, man kan være med til at ændre?

Du kunne vel være mødt op for at hjælpe med den TIFO, så kunne det jo være, DU havde opdaget fejlen, før den blev offentliggjort.

TIFO folkene - og altid de samme 10-20 frivillige - pukler som jeg ved ikke hvad, for at lave en TIFO, og straks - på grund af en fejl - skal nogen brokke sig over det.

Der er, jeg ved snart ikke hvor mange unge mennesker, der er medlem af BW.

Hvorfor pokker er der aldrig nogen af dem, der dukker op til TIFO dagene. Altid de samme mennesker, weekend efter weekend. Selv vi "gamle" gigt- og arbejdskadede Quinder ruller flag og folder karton flere dage i træk.

Næh, brok du dig over TIFO, når du har været med til at lave det perfekte, og det så mislykkedes.

Jeg kunne sq bedre forstå brok, hvis der blev udført et stykke arbejde, der blev betalt timeløn for, men hvis du ikke forstår det, så er det altså FRIVILLIGT weekend arbejde, der bliver udført. TAK tifo det er godt, det I gør :o)

/Anni der er pi... ligeglad med et bogstav, der vender lidt forkert :o)

Xort

Indlæg af Xort »

Hvorfor skal de køres over på at der efterhånden er så mange unge mennesker i BW...

Jeg har altid gerne villet hjælpe, men desværre lægger alt arbejdet altid når jeg ikke kan (for det meste pga alt det arbejde man nu er nød til for at kunne få dagligdagen til at fungere) så drop generaliseringen og konstatere at BW generelt bare har fået flere medlemmer

Anni

Indlæg af Anni »

Efter min menig, ser det mærkeligt ud, at alle BW's unge medlemmer er forhindret hver eneste weekend på grund af arbejde ! (Derfor kan du jo godt være forhindret, det siger jeg ikke).

De, der kommer hver weekend, har altså også arbejde, men finder alligevel en time eller to til at hjælpe.

/Anni

BroWnie

Indlæg af BroWnie »

Vil gerne lige sige at vi var en 3-4stykker som gerne ville have hjulpet i søndags, men vores sms blev aldrig besvaret..

og vi er nogen af de såkaldte unge.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tid og sted stod skrevet her på Graven, så hvad var det specifikt du ville modtage som svar ?

Peter Ross

BroWnie

Indlæg af BroWnie »

Om der manglede hjælp, om det var for sent vi kunne komme, osv..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Når andet ikke er meldt ud på Graven, bwtifo.dk eller andre steder, så er der altid plads til flere hjælpere, sådan har det altid været, og vil til stadighed være. Så næste gang dukker I bare op, hvis I ikke hører andet :-)

Peter Ross

BroWnie

Indlæg af BroWnie »

Okay helt fint :D

Besvar