Jeg ved ikke om I ikke kan forstå eller vil forstå det jeg skriver. Det er indstilling og resultatet jeg anfægter. Jeg er så pissed over at vi kan sætte 2-0 over styr. Det må da netop ikke ske i den forfatning vi er i lige nu. At sætte 2-0 over styr forværrer da tværtimod alting omkring selvtillid f.eks.Acebone skrev:Der må vi have en meget forskellig fodboldopfattelse. I mine øjne ville det være håbløst at komme ud fra pausen med en plan om at pakke sig. Så overlader vi jo netop initiativet fuldstændig til modstanderen, og det har vi simpelthen ikke holdet til at gøre.tatoo skrev:Hvad med at vi trak os lidt tilbage og garderede/pakkede os det første kvarter. men det hører jeg ikke Thorup sige. Det tyder på en taktisk dårlig træner.
Vi skal gå ud og holde fast i bolden og lukke kampen om muligt. Det er jeg helt enig med Thorup i. Det kniber så bare med udførelsen.
Igen er jeg enig med Thorup. Jeg synes, det lyser langt ud af spillerne, at selvtilliden ikke er der. Selvtilliden kommer over en lang række kampe, ikke bare én halvleg, der bliver vundet.tatoo skrev:Thorup udtaler efter kampen at man mangler selvtillid. Sikke noget pis at sige. Hvis ikke en 2-0 føring kan give tro på tingene, så er der da ikke noget der kan.
Tag nu og se på FCK og Ståle. Han er så defensivt og resultat orienteret at han selv ved 1-0 kan finde på at hive begge kanter ud, og så spille med 4 defensive og det bare for at sikre sig mod modstanderen, og køre sejren hjem.
Vi taber ikke til Sdr.jyske fordi vi går ned og forsvarer, men derimod fordi vi stopper med at fighte. Vi burde vide at Sdr.jyske fighter hele vejen igennem. De spillede os jo ikke ud af banen.
Så længe vi/Thorup ikke har styr på hverken defensiv eller offensiv vil vi sejle ned igennem rækken.
Jeg mener dette, og det burde være tydeligt for enhver at vi er i en megasvær situation, som virker uløselig, med nuværende træner/ledelse.