Hvorfor er ulvegraven gået helt død?!
Re: Hvorfor er ulvegraven gået helt død?!
det er helt utroligt. og endda op til en kamp i spil om 2. pladsen, og efter mange spændende kampe. Sidder herinde hver dag, og har det sådan at man ikke gider skrive noget, for det er selvfølgelig ikke det mest morsomme at debattere med sig selv?

FC Midtjylland
-
Since 1887
Hvad drikker Møller! øller øller øller øller øller øller øller
Her er tamt, jeg smutter hjem på eget forum, vi ses mandag aften, Odense Boldklub - FCM. 3-0 
Det var faktisk lidt ironisk fra min side. IMO har der været en hel del aktivitet på det seneste i UBM/tifo-trådene, men nej, ikke noget om OB-kampen. Det kommer nok, efter du selv har startet en tråd. Der er en masse "lurere" derude; de mangler bare noget, der er tilpas spændende at reagere på.AlwaysFCM skrev:det er helt utroligt. og endda op til en kamp i spil om 2. pladsen, og efter mange spændende kampe. Sidder herinde hver dag, og har det sådan at man ikke gider skrive noget, for det er selvfølgelig ikke det mest morsomme at debattere med sig selv?![]()
I stedet for at brokke sig, må man jo bare skrive løs, hvilket du så har gjort. Jeg synes, det er lidt sjovt, at trådstarter f.eks. kun har lavet 13 indlæg, når man tænker på hans overskrift.
Som skrevet i mit indlæg stoppede jeg med at poste indlæg for nogle år siden efterhånden. Har dog stadig fulgt med herinde! Men som gæst og uden alias. Derfor oprettede jeg i forbindelse med indlæg igen et alias og derfor 13 indlæg. Så sku det vist være skæret ud så alle er med;)
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Ja egentlig. der har været en del debat mht. stopning af tifo under aab-kampenAcebone skrev:Det var faktisk lidt ironisk fra min side. IMO har der været en hel del aktivitet på det seneste i UBM/tifo-trådene, men nej, ikke noget om OB-kampen. Det kommer nok, efter du selv har startet en tråd. Der er en masse "lurere" derude; de mangler bare noget, der er tilpas spændende at reagere på.AlwaysFCM skrev:det er helt utroligt. og endda op til en kamp i spil om 2. pladsen, og efter mange spændende kampe. Sidder herinde hver dag, og har det sådan at man ikke gider skrive noget, for det er selvfølgelig ikke det mest morsomme at debattere med sig selv?![]()
I stedet for at brokke sig, må man jo bare skrive løs, hvilket du så har gjort. Jeg synes, det er lidt sjovt, at trådstarter f.eks. kun har lavet 13 indlæg, når man tænker på hans overskrift.
FC Midtjylland
godt spørgsmå lom hvorfor der er stå stille? mit bud er at folk som tidligere har været meget aktive herinde er blevet fornærmet over et eller andet, forde der er andre som har en anden mening ind deres.
Men det er godt nok tamt hvis det er således, eftersom det er lidt princippet i at debattere, at fremhæve sine meninger og holdninger? - så må de lige stramme balderne. Og med en så forholdsvis stor fanmængde FCM har (forhold til vi er i DK), så bør der godt nok være mere aktivitet herinde!mnm123 skrev:godt spørgsmå lom hvorfor der er stå stille? mit bud er at folk som tidligere har været meget aktive herinde er blevet fornærmet over et eller andet, forde der er andre som har en anden mening ind deres.
FC Midtjylland
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror nu bare, at tiderne er skiftet. Tilbage i omkring 2006 og nedefter var der meget aktivitet. Men det er som om, at folk er begyndt at samles det samme sted, fx debatforummet på bold.dk som jo har en STOR aktivitet (hvor jeg også selv bruger min tid nu).
Selvfølgelig er der nok også andre mindre faktorer, som fx skiftet til det nye debatforum med log in i sin tid, men tror nu bare, at det hele er blevet mere "centraliseret".
Selvfølgelig er der nok også andre mindre faktorer, som fx skiftet til det nye debatforum med log in i sin tid, men tror nu bare, at det hele er blevet mere "centraliseret".
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Supernatural skrev:Jeg tror nu bare, at tiderne er skiftet. Tilbage i omkring 2006 og nedefter var der meget aktivitet. Men det er som om, at folk er begyndt at samles det samme sted, fx debatforummet på bold.dk som jo har en STOR aktivitet (hvor jeg også selv bruger min tid nu).
Jeg er enig med dig SuperN .. Og idag er der jo Facebook .. Tror det er en af grundene til manglede aktivitet her på graven .
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Det er sådan en "midtvejskrise" der er her i graven, bare i anden forståelse
midt på ugen er der tit meget meget dødt, men dagen før, på og efter en kamp er der aktivitet. Jeg er forholdsvis ny herinde, havde en bruger før denne her også.. Men hvordan har der været med aktiviteten herinde sådan for et par år siden, forhold til nu?
FC Midtjylland