Sæsonkort - hvor mange solgt?
-
Mackay
Sæsonkort - hvor mange solgt?
Ja, hvor mange sæsonkort er der solgt. Læste inden åbenthus-arrangementet, at over 80% havde forlænget deres kort, men hvad er salget oppe på nu?
Ang. de nye trøjer, er det så sikkert, at FCM spiller i de nye dragter på Søndag?
Mvh Mackay
Ang. de nye trøjer, er det så sikkert, at FCM spiller i de nye dragter på Søndag?
Mvh Mackay
Senest rettet af Mackay 16. jun 2005, 13:06, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Nye trøjer
Mackay skrev:
-------------------------------------------------------
> Ang. de nye trøjer, er det så sikkert, at FCM
> spiller i de nye dragter på Søndag?
Jeg har ikke hørt andre rygter end herinde om det, hvem ved noget?
> spiller i de nye dragter på Søndag?
Jeg har ikke hørt andre rygter end herinde om det, hvem ved noget?
-
Alto
Ny FCM-trøje
Mackay skrev:
>
> spiller i de nye dragter på Søndag
Ja, det er i hvert fald, hvad jeg har hørt.
Jeg havde i øvrigt fat i FCM i forbindelse med, at jeg skulle have 3 spillertrøjer. Det kunne jeg selvsagt ikke få, da de lige afventede, at de fik de nye trøjer, og i øvrigt ikke havde flere af de gamle.
Det er da lidt spændende, hvordan den kommer til at se ud!!!
Det kunne være fint, hvis der kom lidt mere farve i.
>
> spiller i de nye dragter på Søndag
Ja, det er i hvert fald, hvad jeg har hørt.
Jeg havde i øvrigt fat i FCM i forbindelse med, at jeg skulle have 3 spillertrøjer. Det kunne jeg selvsagt ikke få, da de lige afventede, at de fik de nye trøjer, og i øvrigt ikke havde flere af de gamle.
Det er da lidt spændende, hvordan den kommer til at se ud!!!
Det kunne være fint, hvis der kom lidt mere farve i.
-
Bjørn
Re: Ny FCM-trøje
Alto skrev:
> Det kunne være fint, hvis der kom lidt mere farve
> i.
Se der vil jeg godt modsige dig... Sort er grundfarven for FCM, og som suplement kan rød bruges og en lille smule hvid. Men sort skal være den overvejende trøje. En anden vigtig ting er at man laver designet så simpelt som muligt, ikke nogen forsøg på at lave alt for store detaljer, det ser blot hæsseligt ud få år senere. Og så håber jeg iøvrigt at vi igen får et eksklusivt design endnu engang.
> Det kunne være fint, hvis der kom lidt mere farve
> i.
Se der vil jeg godt modsige dig... Sort er grundfarven for FCM, og som suplement kan rød bruges og en lille smule hvid. Men sort skal være den overvejende trøje. En anden vigtig ting er at man laver designet så simpelt som muligt, ikke nogen forsøg på at lave alt for store detaljer, det ser blot hæsseligt ud få år senere. Og så håber jeg iøvrigt at vi igen får et eksklusivt design endnu engang.
-
Alto
Grunden til jeg gerne vil have mere farve i, er at det kunne skabe mere kolorit på tribunerene.
Når folk stor i sorte FCM trøjer har det ikke nogen effekt, da det ser ud som om folk står i almindeligt tøj.
Havde vi en anden farve, ville det se ud som om, opbakningen på tribunerne er meget mere markant.
Uden sammenligning i øvrigt, så se hvad det betyder på en tribune med Brøndbys gule eller AGFs hvide farve. Man får jo virkelig det indtryk, at alle er klædt i klubfarverne.
Alto/ der synes vi har en fed trøje nu...
Når folk stor i sorte FCM trøjer har det ikke nogen effekt, da det ser ud som om folk står i almindeligt tøj.
Havde vi en anden farve, ville det se ud som om, opbakningen på tribunerne er meget mere markant.
Uden sammenligning i øvrigt, så se hvad det betyder på en tribune med Brøndbys gule eller AGFs hvide farve. Man får jo virkelig det indtryk, at alle er klædt i klubfarverne.
Alto/ der synes vi har en fed trøje nu...
-
CMJ
> Havde vi en anden farve, ville det se ud som om,
> opbakningen på tribunerne er meget mere markant.
Jeg er ked af det, men jeg tror tværtimod det vil vise hvor lille opbakningen i virkeligheden er (opbakningen = fans i FCM's nye trøjer)
Den nye trøje skal altså være mere end almindelig fed for at du får hele tribunen til at købe den.
Mange kan godt li' den trøje vi har nu (og den helt gamle) og føler ikke det er nødvendigt at skifte dem ud hvert andet år.
Der står jo også mange på Nordea helt uden FCM trøjer.
Desværre tror jeg aldrig vi får et helt ens Nordea at se (ligesom BIF) selvom det ville være fedt.
-
Altoriso
Så Black Wolves skal opløse sig selv eller skifte navn til Red Wolves eller Green Wolves eller ?
Det er rigtigt som Bjørn skriver at sort er grundfarven - på den anden side kan jeg også godt forstå din betragtning om visualiteten på stadion..
Det er rigtigt som Bjørn skriver at sort er grundfarven - på den anden side kan jeg også godt forstå din betragtning om visualiteten på stadion..
-
Alto
Altoriso skrev:
> Så Black Wolves skal opløse sig selv eller skifte
> navn til Red Wolves eller Green Wolves eller ?
>
Jeg beder ikke om,at vi skifter farve.
Sort skal stadig være grundfarven, men derfor kunne der jo godt komme lidt farve i.
Som det er nu er en FCM-mand anonym på en tribune, især med den nuværende trøje.
Med klubbens første trøje med røde ærmer var det knapt så slemt.
Forstår I hvad jeg mener??
> Så Black Wolves skal opløse sig selv eller skifte
> navn til Red Wolves eller Green Wolves eller ?
>
Jeg beder ikke om,at vi skifter farve.
Sort skal stadig være grundfarven, men derfor kunne der jo godt komme lidt farve i.
Som det er nu er en FCM-mand anonym på en tribune, især med den nuværende trøje.
Med klubbens første trøje med røde ærmer var det knapt så slemt.
Forstår I hvad jeg mener??
-
YahooSeeker [Bot]
Kan trøjen så købes på søndag og evt. hvad koster den?
/Damsgaard - Som vil ha sølv!
/Damsgaard - Som vil ha sølv!
-
jakob88
Jeg er fuldstændig enig i,at der skal mere farve på vores trøje. Den nuværende FCM trøje er for anonym, og det kunne da være fedt med en mere iøjenfaldene Nrodea tribune
-
Ravnen
Hardcores i udetrøjen (-;
Hvis der skal mere synlighed på Nordea så kunne alle Hardcore da vænne sig til kun at bruge udetrøjen, den sølvgrå er da lettere at se mellem alm. beklædning?
Spændende at se om den nye udetrøje bliver sølv igen (hvis vi tager sølvet kunne det da være symbolsk hehe)
Spændende at se om den nye udetrøje bliver sølv igen (hvis vi tager sølvet kunne det da være symbolsk hehe)
-
YahooSeeker [Bot]
Uanset hvad så glæder jeg mig som et lille barn til at se den nye trøje. Men ja der må godt være lidt mere rødt i og måske en lille smule hvid. hvad med noget i retningen af Ishockey holdet Chicago Blackhawks sorte trøje?
-
Mackay
Re: Sæsonkort - hvor mange solgt?
Er der ingen der kan svare på, hvor mange kort der er solgt?
Mvh Mackay
Mvh Mackay
-
Ravnen
Re: Sæsonkort - hvor mange solgt?
Mackay skrev:
> Er der ingen der kan svare på, hvor mange kort der
> er solgt?
Det logiske er at maile dem og spørge. Nu har jeg fundet ud af det med trøjerne, så prøv selv (-.
> Er der ingen der kan svare på, hvor mange kort der
> er solgt?
Det logiske er at maile dem og spørge. Nu har jeg fundet ud af det med trøjerne, så prøv selv (-.