Brøndby IF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Brøndby IF - FCM

Indlæg af Ravnen »

Jacob skrev:Kick and rush? Idag?

Ahh, vi spillede da fin (men til tider ineffektiv) pasningsfodbold idag. Det var vel også grunden til at det blev Borring frem for Frank.

Synes det var dejligt at vi ikke forfaldt til pindsvinefodbold og lange bolde.
Du har ret, vi var gode til at holde den på jorden, så "kick and rush" var den forkerte betegnelse for det.

Det hele går bare over fløjene, det er samme opskrift igen og igen. Jeg synes heller ikke Thygesen er bedst på fløjen. Vi savner offensiv kvalitet inde på den centrale midtbane, forhåbentlig kommer det når Jakob Poulsen er klar.

Men, lad mig slå fast, jeg er ikke utilfreds, et point på Brøndby stadion er altid godt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:et point på Brøndby stadion er altid godt.
Måske skal man også bemærke, at vi nu i 8 udekampe har hentet 14 point (4-2-2), hvilket er nøjagtig det samme, som vi fik i samtlige 16 udekampe sidste år (4-2-10). Så en meget markant forbedring på udebane!

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Måske skal man også bemærke, at vi nu i 8 udekampe har hentet 14 point (4-2-2), hvilket er nøjagtig det samme, som vi fik i samtlige 16 udekampe sidste år (4-2-10). Så en meget markant forbedring på udebane!
Ja, jeg mener helt sikkert også, at dette er den primære grund til den noget større pointhøst, og succes i år iforhold til sidste år, og en del af dette kan helt sikkert tilskrives Allan Kuhn!

- Men det ærger mig squ enormt, at der ikke står 5-1-2 i statistikken for i år, for hvordan Peter Rasmussen kan dømme det straffe, er for mig stadig en gåde.

- Men super flot fight af holdet idag, og det er squ flot, at de dage, hvor spillet ikke kører optimalt, så formår holdet stadigvæk, at fighte sig til point, og kun dommeren skiller os fra 3 point, på en ellers meget svær udebane idag.

974

Indlæg af 974 »

Super dejligt at se kampen på Brøndby Stadion idag!

Det bølgede meget frem og tilbage - i nogle perioder var der Brøndby der havde overtaget og i andre var det FCM - samlet vil jeg dog nok sige at den nærmede sig 60-40 i Brøndbys favør, og så er det jeg mener at 2-2 var et ganske fedt resultat

Fra tribunen oplevede vi en Lössl der sjældent har lavet så mange dårlige udspark - måske han var påvirket at Faxes pres på ham - men han kunne jo også bare være forkølet eller have haft en lidt dårlig dag :-)

det fedeste moment på tribunen var dog nok ca. 7 min før tid, hvor FCM bare pressede på - der rykkede det bare for vildt :-)

Jeg synes at Erik S spillede noget nær sin bedste kamp idag - specielt den clearing hvor han løber på tværs og sparker ud var høj klasse

Hvis der er nogle der kan vende hele vejen rundt på en 25 øre, så er det vores små afrikanere - lige som man troede de havde mistet bolden så snurrede de bare rundt om modspillerne m. fl. og var pludselig retvendt :-)
Kanon indsats, og så må vi altså leve med et par dårlige tværafleveringer ( som selvfølgelig på sigt skal forbedres )

Jeg vil være meget ked af at skulle undvære Thygesen

Borring har det altså skidt for tiden - håber at nogen kan få ham på rette vej igen

2-2: Jeg er tilfreds :-)

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Alt i alt så syntes jeg at vi skal være ret godt tilfredse med 2-2. Vi kunne måske godt have vundet hvis ikke Wass lige havde faldet, men det kunne også have endt med et nederlag..

Vil gerne benytte lejligheden til at takke for en uforglemmelig bustur hvor højdepunktet var en punktering midt på Fyn og hjemkomst til Herning klokken 02:02..
!

Vandsø

Indlæg af Vandsø »

The FCM FAN skrev:
- Men super flot fight af holdet idag, og det er squ flot, at de dage, hvor spillet ikke kører optimalt, så formår holdet stadigvæk, at fighte sig til point, og kun dommeren skiller os fra 3 point, på en ellers meget svær udebane idag.
Er enig i at det var flot fight igår, men jeg er altså ikke enig i at spillet ikke kører. Jeg synes faktisk at FCM spillede rigtig flot fodbold i store dele af kampen. De blev faktisk også rost for at spille flot fodbold af Niels Chr. Holmstrøm.
Iøvrigt synes jeg at det var fantastisk dejligt at se, hvor meget FCM har forbedret sig i opspillet. Igår blev der ikke konstant skudt lange bolde op imod angriberne, men istedet blev der spillet langs jorden. Det klæder holdet meget.

Ser man bort fra det noget tynde straffespark, er jeg virkelig godt tilfreds med FCM's præstation - det lover godt.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Er enig i at det var flot fight igår, men jeg er altså ikke enig i at spillet ikke kører. Jeg synes faktisk at FCM spillede rigtig flot fodbold i store dele af kampen. De blev faktisk også rost for at spille flot fodbold af Niels Chr. Holmstrøm.
Iøvrigt synes jeg at det var fantastisk dejligt at se, hvor meget FCM har forbedret sig i opspillet. Igår blev der ikke konstant skudt lange bolde op imod angriberne, men istedet blev der spillet langs jorden. Det klæder holdet meget.

Ser man bort fra det noget tynde straffespark, er jeg virkelig godt tilfreds med FCM's præstation - det lover godt.
Er fuldstændig enig, fik bare ikke formuleret mig helt perfekt. Synes også, at spillet var rigtigt godt i store dele af kampen, men når brøndby så virkelig pressede på, så kæmpede hele holdet sammen, og det synes jeg er meget positivt.

Synes også, at det klæder os, at spille bolden mere op, i stedet for, at bare serve lange bolde op, og så satse på 2. boldene.

Besvar