Ulle "ronaldinho" Ude mod EFB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Klauzito

Re: Ulle "ronaldinho" Ude mod EFB

Indlæg af Klauzito »

Det er så nok rigtigt nok,tænkte ikke lige over vi førte 3-0 :)
Men Ulrik har nok bare reageret uden at tænke på straffepoint!

Men ved f eks 2-1 havde det ;-)

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Han lod ikke randers spilleren tage frisparket, da han stak hans fod ind foran....

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Klauzito skrev:
-------------------------------------------------------
> Men Ulrik har nok bare reageret uden at tænke på
> straffepoint!

Et eller andet sted har han vel reageret uden at tænke overhovedet. Det er klart han ved at han er i karantæne-fare, ellers er det alt for ringe! At få et gult kort på det tidspunkt og så for noget så dumt, som at sparke bolden væk, er uprofessionelt.

jakob88

Re: Ulle "ronaldinho" Ude mod EFB = Katastrofe

Indlæg af jakob88 »

Det er jo en KATASROFE, for vi har ingen andre der kan spille pladsen... Og NEJ, Nicolaj Jørgensen skal ikke spille venstre back, for han bliver kørt rundt....

Derimod var det bedre at se NJ længere fremme på banen idag, hvor han i øvrigt gjorde det udemærket.

Men Leon Jessen ville måske være en mulighed at placere på venstre back...

Men lad os besejre EFB på Onsdag, og slutte af med at losse Aab hjem til Ålborg...

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Det er sgu da bare hvad der sker i kampens hede, sikkert en refleks af en professionel der er kørt helt op.
Men det er sgu så nemt at sidde i sofaen og kalde professionelle sportsfolk uprofessionelle for den mindste reaktion!

jj

Indlæg af jj »

Der er kun en løsning og det er at rykke jesper mikkelsen derud også tage frandsen med i midterforsvaret, hvis han ellers er klar

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det er da det rene selvmord !

Det har vi prøvet 1 gang i Esbjerg, og jeg vil helst ikke tale om resultatet. Det var mildest talt elendigt !
Så hellere give Nikolai chancen. Vi kan tåle et nederlag, og hellere give chancen til en som har spillet der før, i stedet for at rokere for meget rundt.

Peter Ross

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Det så nu meget bevidst ud det Ulle gjorde : stak benet frem foran deres spiller så dennes hurtigt tagne frispark ramte Ulles fod og sprang langt væk. Det gule kort var nu helt i orden.

Ulrik er god offensiv: Det tror jeg vi får mere ud af mod AAB end mod Efb, og jeg tror også han har større chancer for at dæmme op for AABs højrekant ( ham svenskeren ) end nogen anden end vores spiller.

Desuden skal der spilles HÅRDT mod EFB ( der IKKE tør lave nogle kort pga. den UEFA de fisker efter på fair-play-regnskabet), så vi kan få en frisk spiller ind BÅDE mod EFB og mod AAB ( nemlig Ulle der så er tilbage restitueret.

Vel var det torskedumt det Ulrik lavede, men en karantæne i den sidste kamp mod AAB ville have været endnu værre, da vi skal spille offensivt mod AAB og selv hente medaljerne i den kamp.

Op med humøret: vi får en frisk Ulle tilbage mod AAB, og EFB vil alligevel mest kombinere sig igennem midten med Berglund og deres midtbanefolk. Og der har vi jo KBN. Og mod AAB er det som sagt os der skal styre ( DET virker på fortet ) og der vil en frisk Ulle komme tilbage med masser af gejst og rå fysik.

BW # 163

René

Indlæg af René »

prøv nu lige at se den reelle sammenhæng, ikke.....det er latterligt af Lindkvist - og så er den ikke længere! Vi fører 3-0 - og ikke 1-0 - du er vist lidt Rasmus modsat lige nu....

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Jeg skriver da netop at det var torskedumt af Ulle, men nogen katastrofe er det altså ikke. Han er ikke den vigtigste spiller i kampen mod EFB, midterforsvaret og midtbanen får noget mere at se til !. Til gengæld får han en vigtigere rolle mod AAB i sidste kamp.

BW # 163

Denis Egebæk

Re: Ulle "ronaldinho" Ude mod EFB (OT)

Indlæg af Denis Egebæk »

ikke fordi jeg absolut vil blande mig, men René svarer jo også på Klauzitos indlæg og ikke dit ;o)

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

nå ok. hehe..

I øvrigt er det også p***e-ligemeget. For vi VINDER I ESBJERG :-D

BW # 163

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Ja, sådan som Esbjerg spillede i går burde det være muligt

René

Indlæg af René »

jeg foretrækker nu ham klart fremfor Nicolai - lad det være sagt med det samme......

Alto

Indlæg af Alto »

René skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg foretrækker nu ham klart fremfor Nicolai - lad
> det være sagt med det samme......

Jeg tror IKKE du er ene om den opfattelse.

Besvar