Hvorfor er ulvegraven gået helt død?!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Hvorfor er ulvegraven gået helt død?!

Indlæg af Mike80 »

Har efterhånden fulgt FCM her på graven gennem de seneste 6-7år og derved også oplevet hvordan aktiviteten herinde støt er gået ned af bakke til et nærmest dødt niveau pt. Jeg stoppede selv med at poste indlæg for ca. 3 år siden! Årsag: jeg var pisse træt af den samme hårde kerne af stordebatører, som dengang havde de fordele i debatten, at de foruden at give deres mening til kende havde et administrator login der også gjorde, at de frit kunne slette og rette i trådene når de efter deres mening gik for skævt! Frustrende nok til at jeg til sidst gav op. Endnu mere sørgeligt er det at konstaterer at dette stadig gør sig gældende på trods af, at andre debatøter gennem tiden har ytret deres frustrationer! Men må samtidigt konstaterer, at vi nu har fået det ukritiske FCM forum mange i den hårde kerne dengang som nu har sigtet efter! Ærgeligt det skulle blive sådan i form af et stenfødt og begravet forum. Men tilykke med udrensningen til de unavngivne og rip til ulvegraven.

Mvh. Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Administrator

Re: Hvorfor er ulvegraven gået helt død?!

Indlæg af Administrator »

Mike80 skrev:Årsag: jeg var pisse træt af den samme hårde kerne af stordebatører, som dengang havde de fordele i debatten, at de foruden at give deres mening til kende havde et administrator login der også gjorde, at de frit kunne slette og rette i trådene når de efter deres mening gik for skævt!
Mvh. Mike

Dette må stå for din egen regning. Jeg har været administrator i flere år, og jeg ved hvem der er medlem af admin teamet. På intet tidspunkt har vi haft et misbrug af en admin konto på den måde. Vi skal tilbage til før min tid, hvor teamet har bestået af flere end 3. Pt. er vi 2 admins, og det fungerer ganske udmærket. Begge to skriver meget få indlæg, hvis de i det hele taget skriver indlæg.

Så jeg tager kraftigt afstand fra dit indlæg, men lader det stå da det netop modbeviser din påstand.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Ok:) jeg som sagt ikke længere selv aktiv sp hvor mange og hvorvidt den tidligere så frie mulighed for at slette indlæg blandt administratorer stadig lever, eller er blevet aflivet skal jeg lade være usagt! Og beklager hvis du uretmæssigt føler dig stødt. Men det frustrerer mig nu stadig at se når bla. Hekler byder ind med spørgsmål som "er du syg eller bare fra frederecia?" og dette indlæg faktisk får lov at blive stående??! Ik meget sagligt til debatten men i høj grad medvirkende til man ik længere gider spilde sin tid med at ytre sin mening! Det i den grad stadig min påstand at nyere debatøter havde fået gult kort, reprimande og sletter et indlæg af sådan karakter.. Ligesom det min påstand at jeg ikke er eneste tidligere debatøter som er stoppet med at bidrage af bla. Selvsamme årsager.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Administrator

Lige en afsluttende bemærkning angående linien.

Tro mig, Hekler har fået både slettet og rettet indlæg her på graven. Fredericia bemærkningen har jeg så desværre ikke lige bidt mærke i, desværre.

Jeg har aldrig slettet indlæg, som jeg ikke er enig i, derimod har jeg af og til skrevet til folk via pm med små henstillinger, hvis de har brudt den normale etikette.

Jeg holder hellere gang i en tråd, ved at lade skæve holdninger og udsagn forblive aktive, fremfor at moderere hårdt. Men når indlæg bliver intetsigende oneliners, rene støtteindlæg eller hvis en debattør ikke formår at argumentere for sine holdninger (i flere indlæg), så griber jeg ind.
Ok:) jeg som sagt ikke længere selv aktiv sp hvor mange og hvorvidt den tidligere så frie mulighed for at slette indlæg blandt administratorer stadig lever, eller er blevet aflivet skal jeg lade være usagt!
Jeg har forklaret mig, og den mulighed eksisterer ikke. Der er ingen grund til at nævne det igen.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Administrator skrev:Lige en afsluttende bemærkning angående linien.

Tro mig, Hekler har fået både slettet og rettet indlæg her på graven. Fredericia bemærkningen har jeg så desværre ikke lige bidt mærke i, desværre.

Jeg har aldrig slettet indlæg, som jeg ikke er enig i, derimod har jeg af og til skrevet til folk via pm med små henstillinger, hvis de har brudt den normale etikette.

Jeg holder hellere gang i en tråd, ved at lade skæve holdninger og udsagn forblive aktive, fremfor at moderere hårdt. Men når indlæg bliver intetsigende oneliners, rene støtteindlæg eller hvis en debattør ikke formår at argumentere for sine holdninger (i flere indlæg), så griber jeg ind.
Ok:) jeg som sagt ikke længere selv aktiv sp hvor mange og hvorvidt den tidligere så frie mulighed for at slette indlæg blandt administratorer stadig lever, eller er blevet aflivet skal jeg lade være usagt!
Jeg har forklaret mig, og den mulighed eksisterer ikke. Der er ingen grund til at nævne det igen.
NU vil jeg gerne give mit besyv med her, jeg synes du hr, administrator burde slå mere ned på dem der sviner folk, fordi de partu ikke har samme mening.
At Hekler ikke er blevet udelukket fra det her forum er mig en gåde, med beskyldninger mod min person, relateret til andre byer, bl.a. om jeg var dum eller fra Fredericia.

Brugeravatar
Administrator

Hvis det skal være linjen at smide folk ud får sådan en bemærkning, vil Graven nok blive affolket rimeligt hurtigt.

Desuden ved du heller ikke hvad jeg gør bag kulisserne, ofte sender jeg blot en PM med en henstilling om et sobert sprogbrug. Det er kun generelle henvisninger der kommer i en tråd, de personlige bliver ikke offentliggjort.

Jeg går ikke ind for en ultrahård linje, der skal være albuerum og plads til lidt ordkløveri. Men hvis du føler dig trådt for meget over tæerne kan du da bare bruge funktionen "rapporter indlæg", så skal jeg nok kigge på det derfra. Admins kan ikke være online 24/7, og selvom vi overlapper hinanden misser vi altså af og til nogle indlæg.

Rapporter indlæg er den trekant med et ! indeni.

974

Indlæg af 974 »

FCMReal skrev:At Hekler ikke er blevet udelukket fra det her forum er mig en gåde, med beskyldninger mod min person, relateret til andre byer, bl.a. om jeg var dum eller fra Fredericia.
Det erindrer jeg ikke at Hekler skulle have sagt til dig???

Måske du føler dig forfulgt at det han har skrevet til Meyhoff, som er fra Fredericia og uden tvivl godt selv kan håndtere Hekler
http://www.black-wolves.com/b/topic.htm ... 630#p98630

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

974 skrev:
FCMReal skrev:At Hekler ikke er blevet udelukket fra det her forum er mig en gåde, med beskyldninger mod min person, relateret til andre byer, bl.a. om jeg var dum eller fra Fredericia.
Det erindrer jeg ikke at Hekler skulle have sagt til dig???

Måske du føler dig forfulgt at det han har skrevet til Meyhoff, som er fra Fredericia og uden tvivl godt selv kan håndtere Hekler
http://www.black-wolves.com/b/topic.htm ... 630#p98630

Jeg ved ikke hvad er hentydes til præcis, men hvis der er en ting jeg har lært efter mange år, er at det som der bliver skrevet og den måde folk opfatter det på ikke altid stemmer overens. På skrift mangler der ofte noget med forståelse.

Hvis jeg personligt har noget at klage over anmelder jeg indlægget. (virker det igen?) Ellers så sender jeg en PM til admin.

Og nej jeg har ikke været admin andet end i kriseperioder hvor der har været for meget arbejde og for få folk til at tage sig af det. Og det ligger noget der ligner 5 år tilbage.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Administrator

Jeg kan se at rapporter indlæg stadigvæk ikke virker, så man kan bare kopiere linket og sende det til mig, så kigger jeg på det.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:NU vil jeg gerne give mit besyv med her, jeg synes du hr, administrator burde slå mere ned på dem der sviner folk, fordi de partu ikke har samme mening.
Du har tidligere givet udtryk for, hvem du mener, de formastelige er. Jeg var vist en af de nævnte.

Der er forskel på at svine dig som person og på at svine det, du skriver. Det vil jeg lige slå fast. Når man kommer med løse påstande og usaglig kritik, må man forvente, at nogle debattører (undertegnede inkluderet) spidser pennen lidt skarpere end sædvanligt i et modsvar.

Det er et debatforum, og der må - præcis som på fodboldbanen - gerne tackles igennem, så længe det er inden for reglernes rammer.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Acebone skrev:
FCMReal skrev:NU vil jeg gerne give mit besyv med her, jeg synes du hr, administrator burde slå mere ned på dem der sviner folk, fordi de partu ikke har samme mening.
Du har tidligere givet udtryk for, hvem du mener, de formastelige er. Jeg var vist en af de nævnte.

Der er forskel på at svine dig som person og på at svine det, du skriver. Det vil jeg lige slå fast. Når man kommer med løse påstande og usaglig kritik, må man forvente, at nogle debattører (undertegnede inkluderet) spidser pennen lidt skarpere end sædvanligt i et modsvar.

Det er et debatforum, og der må - præcis som på fodboldbanen - gerne tackles igennem, så længe det er inden for reglernes rammer.
Ja den er god med dig Acebone :ugeek:

Jeg har altid refereret til kilder samtidig ja jeg har min egen subjektive mening om spillerne ligesom du selv har !!!!!!!!! så tag og slap af !!!!!!!

Brugeravatar
Administrator

Overdreven brug af udråbstegn gør ikke dit argument bedre. Det er dårlig netikette at bruge for mange af dem.

Hov, den blev lige offentlig, men blot en lille henstilling til fremtidig brug.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Ja den er god med dig Acebone :ugeek:

Jeg har altid refereret til kilder samtidig ja jeg har min egen subjektive mening om spillerne ligesom du selv har !!!!!!!!! så tag og slap af !!!!!!!
Ja, den er god med mig. Jeg er helt rolig. Men det er da lidt ironisk, at du skal bruge en masse udråbstegn til at sætte mig på plads, eh?

Du har din egen mening, og det er som sådan fair nok. Jeg siger bare, at du må/kan forvente at få hug for den, når du vælger at udbasunere den herinde. Derfor nytter det ikke noget at bede administrator om at slå ned på folk, der blot gør det, siden lægger op til. Hvis det skete, ville trådens overskrift være endnu mere relevant.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Der er godt nok dødt herinde!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Der er godt nok dødt herinde!
Ja, der har intet været den seneste uge... :roll:

Besvar