Det er en dårlig start når de vil være mestre, samtidig med at foråret var en katastrofe for OB.. Deres spil har også været dårligt og ikke i fremgang - jeg tror det er blandingen af disse ting som har været årsagen..Ravnen skrev:Meget meget overraskende. Personligt synes jeg da Kim Brink har været manden bag OB som sølvhold de seneste to sæsoner. Han har hevet en masse gode transfers ud af ærmet. De har fået en lidt jævn start på ligaen men intet katastrofalt. Tillige er de med i Europa League. Hvor dårligt er det lige?
Jeg tror OB har brug for en grundig udrensning i truppen, og der kan en ny sportslig ledelse være et plus da der ingen gamle bånd er og tage hensyn til.. Den trup de har nu har toppet, de er for gamle nu til for alvor at spille med om mesterskabet..
Det er utroligt at de ikke har opsparet mere kredit efter to fantastiske sæsoner, og kvalifikation til EL.
Hvor fantastisk var det at de smed mesterskabet væk i sidste sæson?
Det er sjovt som spillestilen altid skal udvikles når man har succes, det man har er ikke godt nok mere, selvom det er dét som har skabt succesen.
"Den der opgiver at blive bedre, ophører med at være god".. Hvis man ikke udvikler sit hold hele tiden, vil modstanderne læse en og ens niveau vil automatisk falde eftersom man har stillet sig tilfreds med det man har opnået..
Vi havde den samme dialog her, hvor Erik Rasmussen hele tiden nærmest måtte undskylde for at vi var elendige på udebane, og forsvars spillet led under den heftige offensiv. I stedet for at glæde sig over at det vi kunne - at det kunne vi virkelig - så blev det til navlepilleri over det vi ikke kunne. På trods af to sølvmedaljer, hvilket jeg husker irriterede Erik grænseløst.
Det var flot med de to sølvmedaljer, INGEN tvivl om det.. Men havde vi været bedre på udebane, havde vores forsvar været bedre til at lukke af og havde vi generelt været mere stabile i perioden under ER havde vi blevet mestre..
Hvordan kan Kim Brink være årsagen til OB's optur?I mine øjne er Kim Brink årsagen til OBs optur de seneste år.
Jeg forstår det simpelthen ikke, var Ørgaard også årsagen til de 2 sølvmedaljer vi tog hjem? - NEJ, det var Eriks gode mandskabsbehandling samt Thomasbergs fantastiske trænerevner der gav os de sølvmedaljer..
Udover det skal det lige tilføjes at jeg bestemt heller ikke forstår fyringen af Kim Brink, han har lokket fantastiske spillere til dansk fodbold..
Lad da bare Erik få skuden i OB til at slingre endnu mere, kunne være en fornøjelse.. Jeg forstår ikke du er så begejstret for ER, så var han altså heller ikke bedre, han var en dygtig mandskabsbehandler - men fodboldmæssigt slet ikke kompetent nok, han var dybt afhængig af Thomasberg.. Det så man også da han kom til AGF, der havde han ikke en ligeså dygtig assistent - og hvordan gik det?Jeg håber ikke det bliver Erik Rasmussen, det gør ondt at se ham være træner for en konkurrent.
Desuden tror jeg de henter Michael Hemmingsen i SønderjyskE, han kender klubben ud og ind, samtidig har han præsteret godt med de få midler han har i SønderjyskE og han har en klausul der gør han kan forlade jobbet hvis OB henvender sig..