Afskrevet fra Politiken:
"FC Midtjylland-forsvareren Kristian Bak Nielsen har spillet stærkt i Superligaen gennem æang tid, og flere udenlandske klubber følger hans udvikling med stor interesse. På den tyske rygtebørs nævnes Kristian Bak Nielsen nu som emne for Bundesligaklubben Bayer Leverkusen. FCM spillerens agent, Ulrik le Fevre siger at han ikke har hørt fra den tyske klub. Bayer Leverkusen har også et godt øje til Esbjergs Nicolai Høgh."
Selvfølgelig er det bare rygter endnu, men mon ikke dette er den første antydning af at KBN måske snart starter på sin sidste sæson i FCM? Det tror jeg i hvert fald. Lad dem bare følge ham den kommende sæson, så han ikke smutter inden vi har fået en kompotent afløser (Magnus Troest?) kørt ind på holdet. KBN udtalte også i Tipsbladet at han hellere ser sig selv i en udenlandsk klub end f.eks. Brøndby eller FCK - selvom kæresten flytter til København.
KBN til Leverkusen?
-
Denis Egebæk
KBN til Leverkusen?
Senest rettet af Denis Egebæk 15. jun 2005, 12:35, rettet i alt 1 gang.
-
Klauzito
Re: KBN til Leverkusen?
Leverkusen har vist også et OK hunboldhold, så kan hun hygge sig lidt der og have frikadellerne klar når manden kommer hjem fra arbejdet!
http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/e ... rauen.html
http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/e ... rauen.html
-
Claus J
Skulle det ske at KBN ryger til Leverkusen, syntes jeg at vi bør kigge til dagens modstander Randers, hvor en Ralf Pedersen kunne være en god afløser til pladsen.
-
fadlaa
han har lige forlænget med dem. Så nok ikke lige den billigste set i forhold til hvor "god" en investering han er
-
Fc-Arne
Han har netop forlænget sin kontrakt. I øvrigt tror jeg han er lidt for gammel, at satse på...
-
Claus J
VAr ikke klar over han lige havde forlænget, men selvom det det er tilfældet, tror jeg ikke at det er mange kroner han kan koste.
Om det er en mand man skal satse på mener jeg ikke burde være det store problem, da man vel også har brug for rutine til holdet, og ikke kun unge og uprøvede spillere.
Om det er en mand man skal satse på mener jeg ikke burde være det store problem, da man vel også har brug for rutine til holdet, og ikke kun unge og uprøvede spillere.
-
René
det vil godt nok være et meget ringe bytte......Bak er nok kun 4 x så god som Ralf.....
-
calleburn
Ralf P er overhovedet ikk i nærheden af den klasse KBN besidder..
Han er uundværlig i det midterforsvar.. og fremtidens mand i FCM..
Han har landholdsklasse.. og burde være på landsholdet i stedet for daniel agger..
KBN er nok den vigtigste spiller på hele FCM holdet, så hvorofr skille sig af med ham..
ved godt at for den rigtige pris er alle til salg, men ham skal man ikk sælge for en værd pris..
hvis man bliver ved med med at sælge alle profillerne i den danske sas-liga, kommer de danske hold aldrig til at klare sig bedre i europærisk sammenhæng.!
Han er uundværlig i det midterforsvar.. og fremtidens mand i FCM..
Han har landholdsklasse.. og burde være på landsholdet i stedet for daniel agger..
KBN er nok den vigtigste spiller på hele FCM holdet, så hvorofr skille sig af med ham..
ved godt at for den rigtige pris er alle til salg, men ham skal man ikk sælge for en værd pris..
hvis man bliver ved med med at sælge alle profillerne i den danske sas-liga, kommer de danske hold aldrig til at klare sig bedre i europærisk sammenhæng.!
-
YahooSeeker [Bot]
nej , - men folk har jo også intentioner om at løfte karrieren et eller 2 niveauer højere...