Jeg mener det vil være en rigtig god idè at leje Siv ud til AGF, så han kan få noget spilletid. Derudover synes jeg det ville være godt, hvis man henter Priske på en 2 årig kontrakt eksempelvis. Synes han har gjort det fantastisk i de første kampe han har spillet (bortset fra en lidt skidt boldberøring der blev til selvmål mod AAB)Acebone skrev:Enig. Vi skal holde på ham. Jeg regner med, at Priske ryger tilbage til Nørreskoven ved årsskiftet. Priske er en okay løsning for efteråret, men der er mere fremtid i Sivebæk, hvis vi får ham omskolet til back. Ellers har vi kun unge Jesper Bøge og Ipsa, der også er vores backup til midterforsvaret. Sivebæk er en god spiller at have, hvis han kan indfinde sig med en rolle, der indebærer, at han både huserer på backen og kanten.mrjelle skrev:Nogle der ved om det er på en leje aftale eller et køb?
Syns Sivebæk indeholder mange gode ting, håber ikke han bliver solgt.
Sivebæk ville splitte mange divisionsforsvar ad, hvis han kom til AGF. Han ville være et super køb for dem, men som sagt er der grunde nok for os til at beholde ham.
Transferrygter angående FCM.
- Mini Bager
Re: Sivebæk til AGF
- Mini Bager
Re: Transferrygter angående FCM.
Først lige nu har jeg læst bold.dk's artikel om Brøndbys interesse for Mikkel.
Der står at FCM har fået deres anfører i overskud....??? Er det bare mig, eller er det ikke lidt unormalt, at en klub for deres anfører i overskud???? Bare sådan uden videre???
Der står at FCM har fået deres anfører i overskud....??? Er det bare mig, eller er det ikke lidt unormalt, at en klub for deres anfører i overskud???? Bare sådan uden videre???
Med alle de artikler der er om Thygesen og Brøndby, så vil jeg næsten vædde med at han er Brøndby spiller inden ugen er omme..
Jeg håber virkelig ikke det sker, bryder mig ikke om at vi skal levere spillere til vores konkurrenter, lad Aab om at beholde den tjans ...
"Problemet" er bare at Thygesens familie er i Greve, måske er det den der trækker. Men vi jo bor i et lille land, og nu er der snart motorvej fra Herning til Greve, så burde det da ikke være et problem
Forlæng nu Ørgaard!
Jeg håber virkelig ikke det sker, bryder mig ikke om at vi skal levere spillere til vores konkurrenter, lad Aab om at beholde den tjans ...
"Problemet" er bare at Thygesens familie er i Greve, måske er det den der trækker. Men vi jo bor i et lille land, og nu er der snart motorvej fra Herning til Greve, så burde det da ikke være et problem
Forlæng nu Ørgaard!
-
Jesper BW1100
Av av av. Det vil gøre så satans ondt at se Thyge i en BIF-trøje. Han er nærmest synonym med FCM, og jeg ville hade at se ham i en anden dansk klub. Dog vil jeg slet ikke høre tale om en mistet respekt for Thyge. Jeg vil altid se Thyge som en fantastisk spiller og et fantastisk menneske, der har haft en enorm betydning for os. Jeg håber han forlænger, men et salg til udlandet vil, med vores midtbanebesætning i mente, også være acceptabelt. Jeg vil dog være ked af at se ham i en anden dansk klub, selvom jeg til enhver tid vil byde ham velkommen på MCH Arena; uanset hvad trøje han spiller i....
Morten Nielsen
Så skulle det være officielt med Morten Nielsen:
http://www.bold.dk/nyt/FCM-skriver-med-Morten-Nielsen
Bliver spændende hvad han er for en spiller, det er ikke rigtig til at blive klog på om han er kant eller angriber.
http://www.bold.dk/nyt/FCM-skriver-med-Morten-Nielsen
Bliver spændende hvad han er for en spiller, det er ikke rigtig til at blive klog på om han er kant eller angriber.
Hørt!Jesper BW1100 skrev:Jeg vil altid se Thyge som en fantastisk spiller og et fantastisk menneske, der har haft en enorm betydning for os.
Jeg synes Thyge har været en gave at have i FCM, både i hans storhedstid som målfarlig, hængende angriber og nu som indpisker, fighter og samlingspunkt.
Ender han i en anden dansk klub er det bare sådan det er. Desværre.
Jeg ønsker ham dog stor personlig succes ligemeget hvilken klub han ender i.
Og mest af alt håber jeg at han forlænger og bliver i FCM!
god spiller vi får, når han kommer i ordentlig form så mon ikke det bliver til foråret ssammen med Jacob Poulsen vi ser dem folde sig ud. Med tilgangen af Morten i offensiven skal vi afhandle lidt af overskuds lageret og mon ikke Baba og Ken står for tur, de ser ud til at stå langt fra holdet nu.
Har nu et håb om at han kan komme i form lidt før, han er jo ung og sulten og kan vel selvtræne lidt ved siden af 
Hvis vi skal af med Baba eller Fagerberg synes jeg vi skal sige farvel til Fagerberg, han kæmper godt nok, men passer ikke til den måde vi spiller på. Desværre, håber stadigvæk på at se Baba og Sylverster på toppen sammen en dag
Hvis vi skal af med Baba eller Fagerberg synes jeg vi skal sige farvel til Fagerberg, han kæmper godt nok, men passer ikke til den måde vi spiller på. Desværre, håber stadigvæk på at se Baba og Sylverster på toppen sammen en dag
Fint med morten, men hvorfor er det ikke bekræftet på fcm.dk ?
Jeg ser nu meget helllere vi beholder baba, og skiller os helt af med jude, der var vel ingen købsaftale med frederica ?
Bare en og tænke over : nogle af akademiets folk der filmer deres kampe siger at Mads H er meget overvuderet, at han skal bruge alt for mange chancer får han laver mål..
Jeg ser nu meget helllere vi beholder baba, og skiller os helt af med jude, der var vel ingen købsaftale med frederica ?
Bare en og tænke over : nogle af akademiets folk der filmer deres kampe siger at Mads H er meget overvuderet, at han skal bruge alt for mange chancer får han laver mål..
Overvurderet af hvem? Det er da vist højst i Football Manager, at han måske er lidt for vild i forhold til, hvad han har vist.SteffenO skrev:Bare en og tænke over : nogle af akademiets folk der filmer deres kampe siger at Mads H er meget overvuderet, at han skal bruge alt for mange chancer får han laver mål..
Knægten er den yngste angriber i truppen. Han hæver en sparsom løn, og vi har selv udviklet ham. Det er vel begrænset, hvor mange forventninger, der er til ham på nuværende tidspunkt. Jeg er sikker på, at Ørgaard, Steinlein, Kuhn og Riddersholm har helt styr på, hvad han kan, og hvordan han skal bruges; hvis han skal bruges. Lige nu har vi bare en fremadstormende Sylvester, der stjæler rampelyset lidt.
Et lejemål til f.eks. Skive ville måske ikke være helt dumt?
Der er en grund til de ligger i bunden, nemlig at vi har taget 3 point fra demmancity-dk skrev: Bortset fra Brøndby har vi mødt
nr. 7
nr. 10
nr. 11 og
nr. 12
Lad os lige vente og tage de to næste kampe med før vi lader os rive med.
Kan godt medgive at det kommer til at se rigtigt godt ud når vi vinder de næste to, men en placering i top 6 må stadig være målet i min verden. Vi har umiddelbart holdet til at kunne snakke med om en 3 plads, men der er skiftet så meget ud at de skal have tid til at blive spillet sammen.
-
mancity-dk
My point exactly Dennis
Jeg lader mig såmænd heller ikke rive med, men der er jo nogen der allerede nu snakker top 3... og det er bare her jeg siger at vi skal tage den med ro... vi skulle nødig ende som agf..
Jeg lader mig såmænd heller ikke rive med, men der er jo nogen der allerede nu snakker top 3... og det er bare her jeg siger at vi skal tage den med ro... vi skulle nødig ende som agf..
selvfølgelig skal vi ikke som Agf, men det gør vi ikke af den simple grund at vi har en træner som holder benene på jorden og skal nok holde spillerne nede.mancity-dk skrev:My point exactly Dennis![]()
Synes du er helt forkert på den...mnm123 skrev:selvfølgelig skal vi ikke som Agf, men det gør vi ikke af den simple grund at vi har en træner som holder benene på jorden og skal nok holde spillerne nede.mancity-dk skrev:My point exactly Dennis![]()
Det er altså primært truppernes forskellighed og måske klubbernes forskellige kultur der er forskellen
FOR der var vist ikke noget galt med Eriks resultater da han var her vel ?
-
mancity-dk
hm forskelligheden ligger i at der er meget mere fokus på agf, primært af de lokale medier, der er gode til at presse forventningerne op. Bedst illustreret ved Jan Schouby fra Århus Stifttidende der ikke er sen til at lave en beskidt tackling i medierne hvis ikke Agf leverer det de bør, og det er ikke kun resultat men også i spillemæssig forstand, hvilket bliver bevist med mediernes måde at kritisere og sætte spørgsmålstegn ved Ove P. på....
Og nej der var ikke noget galt med Erik da han var her, men det betyder bestmt ikke at han er en træner der kan klare sig alle steder. Han var en fejl træner at indsætte i agf, der normalt har træner typer af en helt anden karakter, se blot Peter Sørensen, Ove P, John Stampe etc etc... Og samtidigt er det dumt og urutineret at komme med de udtalelser som Erik kom med i starten af sidste sæson for omgivelserne i Århus tager det til sig og regner med at han kan levere det han siger. Og det er i min optik helt ubegribeligt at han ikke blev fyret tyidligere end tilfældet var...
Og nej der var ikke noget galt med Erik da han var her, men det betyder bestmt ikke at han er en træner der kan klare sig alle steder. Han var en fejl træner at indsætte i agf, der normalt har træner typer af en helt anden karakter, se blot Peter Sørensen, Ove P, John Stampe etc etc... Og samtidigt er det dumt og urutineret at komme med de udtalelser som Erik kom med i starten af sidste sæson for omgivelserne i Århus tager det til sig og regner med at han kan levere det han siger. Og det er i min optik helt ubegribeligt at han ikke blev fyret tyidligere end tilfældet var...