Nye ansigter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jesper-Sunds

Re: OT Livestream

Indlæg af Jesper-Sunds »

974 skrev:
Kent skrev:
felisan skrev:Det er jeg såmænd også :)
Jeg oplevede dog mere buffertid end reelt pressemøde, så det endte desværre med at være ret meget spild af tid
Min forbindelse var heller ikke så god, men jeg fangede dog så meget, at jeg kunne høre at der reelt ikke blev sagt noget interessant.

Det var heller ikke for at være efter dig, men bare sådan lidt irritation over, at folk nogle gange er jublende lykkelig over sms-opdatering fra en træningskamp, mens det er for ringe, når klubbens gratis live-stream af et pressemøde, som kun har interesse for meget få hardcore fans, ikke fungerer perfekt ;-)

Jeg synes det var fedt de gad at streame det, og så lever jeg fint med at kvaliteten ikke var helt i top - om 1 time er alle vigtige ting alligevel tilgængelige.
Men Kent; Hvis FCM gerne vil udmelde at man kan se det live, så nytter det vel ikke noget at det ikke rigtigt fungerer, vel?
Jeg mener, Klubben vil jo gerne fremstå som visionær og med på beatet :-)
Og et pressemøde om et af klubbens store ikoner, må jo forventes at tiltrække nogen opmærksomhed

Så synes de må sørge for at forbedre det til næste gang - dem som har oplevet den dårlige forbindelse burde måske lige skrive til Kølbæk eller lignende om det

Jan
Hvis hver bruger tager 3-4 mbit båndbrede og der er flere 100 der vil se med skal vi op i en jeg ved ikke hvor høj internet forbindelse? Vil du mene at klubben skal betale mange 1000 kr om måneden for det bare for at kunne holde et pressemøde 1 gang om året?

Lazki

Morten Nielsen

Indlæg af Lazki »

Den tidligere Chelsea, og Landskrona-spiller, Morten Nielsen skal eftersigne træne med fra mandag, i håb om at tilspille sig en kontrakt...

Glen Riddersholm lyder fortrøstningsfuld:-)

Kilde:

http://onside.dk/nyheder/superligaen/fc ... en-nielsen

MathiasVJacobsen

Re: Nye ansigter

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Spændende. Er han angriber, eller hvad ? :)
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

MathiasVJacobsen skrev:Spændende. Er han angriber, eller hvad ? :)
Si ;)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Nogen der kender noget til ham og kan give lidt info om hvad han er for en spiller?
Og hvad vi evt kan forvente hvis han spiller sig til en kontrakt?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

pr0j3ct skrev:Nogen der kender noget til ham og kan give lidt info om hvad han er for en spiller?
Og hvad vi evt kan forvente hvis han spiller sig til en kontrakt?
Jeg kender ham ikke, men lavede en søgning på artikler på bold.dk, og her er dem, som lød interessante - hvis man læser dem nedefra får man et ok indblik i hans karriere so far: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=12 ... 3614,91513

Mit eget indtryk er, at han er en spiller, der har meget høje tanker om sig selv - eller måske er det nærmere faren/agenten der har høje tanker om ham. Han har allerede været i Chelsea og AZ og taler meget om hele tiden at spille på højt niveau, være for god til det ene og det andet osv, men reelt har han kun spillet førsteholdsfodbold i den svenske 1. div, hvilket ikke er imponerende. Som det fremgår af den nyeste artikel, har han valgt den tyske 2. bundesliga fra, for at komme til prøvetræning hos os (men faren får det nærmere til at lyde som om, at det er Morten der skal se os an, og om FCM nu er gode nok til ham.....).

Det lader altså til at være en spiller med lidt primadonna-nykker, og det er måske derfor Glenn udtaler at han "ved hvordan han skal tackles", hvilket jo ikke tyder på en helt problemfri spiller. Må håbe han lader støvlerne tale.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:Jeg kender ham ikke, men lavede en søgning på artikler på bold.dk, og her er dem, som lød interessante - hvis man læser dem nedefra får man et ok indblik i hans karriere so far: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=12 ... 3614,91513

Mit eget indtryk er, at han er en spiller, der har meget høje tanker om sig selv - eller måske er det nærmere faren/agenten der har høje tanker om ham. Han har allerede været i Chelsea og AZ og taler meget om hele tiden at spille på højt niveau, være for god til det ene og det andet osv, men reelt har han kun spillet førsteholdsfodbold i den svenske 1. div, hvilket ikke er imponerende. Som det fremgår af den nyeste artikel, har han valgt den tyske 2. bundesliga fra, for at komme til prøvetræning hos os (men faren får det nærmere til at lyde som om, at det er Morten der skal se os an, og om FCM nu er gode nok til ham.....).

Det lader altså til at være en spiller med lidt primadonna-nykker, og det er måske derfor Glenn udtaler at han "ved hvordan han skal tackles", hvilket jo ikke tyder på en helt problemfri spiller. Må håbe han lader støvlerne tale.
Også lige den her "ved hvordan han skal tackles" jeg bed mærke i og derved skulle høre :)

Men tak for info

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er intet galt i at være en primadonna, hvis man har noget at have det i. Hvis blot Morten Nielsen kan gå til det hele på samme fandenivoldske måde som en vis Bendtner, så er det da langt at foretrække frem for et selv udslettende dydsmønster. De bedste angribere er ofte lidt specielle.

Lazki

Kontrakt til Morten Nielsen

Indlæg af Lazki »

Så er det så godt som officielt, at FCM skriver kontrakt med det 20-årige angrebstalent, Morten Nielsen...

Kilde:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 392960.ece

Andro

Re: Kontrakt til Morten Nielsen

Indlæg af Andro »

Lazki skrev:Så er det så godt som officielt, at FCM skriver kontrakt med det 20-årige angrebstalent, Morten Nielsen...

Kilde:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 392960.ece
God signing til billige penge. Vores trup må vel efterhånden siges at være komplet, og vi er både økonomisk og spillemæssigt kommet styrket ud af transfermarkedet.

Spændende at se hvad han kan.

Lazki

Gilberto Macena

Indlæg af Lazki »

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Interessant spiller, men kan han spille foreste angriber i vores system?

Lazki

Indlæg af Lazki »

Det kan han sagtens, men jeg tænker mere, om vi overhovedet har brug for endnu en angriber... Om han er værd at kaste millioner efter, og om man ikke burde forstærke sig på venstre back positionen i stedet for?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lazki skrev:Det kan han sagtens, men jeg tænker mere, om vi overhovedet har brug for endnu en angriber... Om han er værd at kaste millioner efter, og om man ikke burde forstærke sig på venstre back positionen i stedet for?
Eller venstre fløj :)

Gilberto kan sagtens spille i vores system , både som palle alene på toppen og med angrebsmakker/re. Han har længe været i Ørgaards søgelys og Fcm har vel været tæt på at hente ham tidligere, i samme tid som Ilsø kom til.

Hvis denne signing holder ,syntes jeg at det viser lidt at FCM gerne vil øge de offensive muligheder, så vi ikke er så afhængige af Frank, så vi netop, med flere forskellige typer på toppen kan variere vores spil og blive bedre på de opbyggede angreb, så vi forhåbentligt både kan være farlige på at smide bolde ind i hovedet på Frank og skabe målchancer ved spil ved jorden.

Jeg syntes det kan være interessant.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

pr0j3ct skrev:
Lazki skrev:Det kan han sagtens, men jeg tænker mere, om vi overhovedet har brug for endnu en angriber... Om han er værd at kaste millioner efter, og om man ikke burde forstærke sig på venstre back positionen i stedet for?
Eller venstre fløj :)

Gilberto kan sagtens spille i vores system , både som palle alene på toppen og med angrebsmakker/re. Han har længe været i Ørgaards søgelys og Fcm har vel været tæt på at hente ham tidligere, i samme tid som Ilsø kom til.

Hvis denne signing holder ,syntes jeg at det viser lidt at FCM gerne vil øge de offensive muligheder, så vi ikke er så afhængige af Frank, så vi netop, med flere forskellige typer på toppen kan variere vores spil og blive bedre på de opbyggede angreb, så vi forhåbentligt både kan være farlige på at smide bolde ind i hovedet på Frank og skabe målchancer ved spil ved jorden.

Jeg syntes det kan være interessant.
Bestemt også her, Gil er et alternativ til Frank, en alternativ spillestype, fatter ikke at så mange vil have copi spillere, har man flere alternativer jamen så bliver det sværer for modstanderne at indrette sig mod FCM.

Besvar