Transferbombe: Jakob Poulsen til FCM!
Re: Transferbombe: Jakob Poulsen til FCM!
Hvem smutter ud til Bo Olesen med en buket blomster og et takkekort? 
Hehe, ja det ville da være på plads at sige tak 
Glimrende måde at sikre sig sådan en spiller på
Glimrende måde at sikre sig sådan en spiller på
Er det ikke mere sandsynligt, at han er købt til højrefløjen? Jeg ser desværre meget sjældent fodbold, men mit indtryk er, som det bliver påpeget, at vi har masser af kvalificerede midtbanespillere, specielt talenter, som det ville være uheldigt hvis JP skulle blokere for. På højrefløjen er Siv dog ved at blive omskolet til back, og det lyder til at Danny Olsen ikke har været oppe i gear længe, og så er der Rilwan, som vel godt kunne slå sig til tåls med en reservetjans et par år endnu. Er det ikke her, Jakob Poulsen er den klareste forstærkning? Hvis vi sender DO videre til vinter, så er det vel helt optimalt at have JP klar i kulissen til den position, når han bliver klar efter sin skade?
Det er da bestemt ikke en umulig tanke, selvom jeg personligt ikke ser Jakob Poulsen som kant, så ville det sikkert passe Allan Kuhn fint, da han jo gerne vil spille meget kompakt.
Men, der går 10 uger før Jakob Poulsen er spilleklar, meget kan ske inden.
Men, der går 10 uger før Jakob Poulsen er spilleklar, meget kan ske inden.
Hvorfor skifter JP til FCM?

/Kim

/Kim
for at spille i superligaen.Kim skrev:Hvorfor skifter JP til FCM?
/Kim
Jeg tror at Kims spørgsmål er retorisk: Joken ligger i billedet. Meget fint illustreret, imo.mnm123 skrev: for at spille i superligaen.
-
mancity-dk
hvad vil du gerne sige Kim? Havde du forventet at Poulsen ville blive i Agf endnu en sæson når de er i første division?
Jeg synes det er en god idé med JP. Men jeg kan blive i tvivel om han lyst til at spille for os efter den her artikel:
http://www.sporten.dk/superligaen/derfo ... l-broendby
Men ved ikke hvor meget man skal ligge i det, for det er der vel ikke noget at sige til eller hvad ??
Under alle omstændigheder vil jeg glæde mig til og se ham spille!
Synes det begynder at ligne Jens gerne ser et mesterskab til kulbben meget snart
http://www.sporten.dk/superligaen/derfo ... l-broendby
Men ved ikke hvor meget man skal ligge i det, for det er der vel ikke noget at sige til eller hvad ??
Under alle omstændigheder vil jeg glæde mig til og se ham spille!
Synes det begynder at ligne Jens gerne ser et mesterskab til kulbben meget snart
Han har da bedre muligheder for at blive solgt videre, her hos os, fremfor hos Brøndby.
Men mon ikke han ærgrer sig en del over at han ikke sagde ja til Lazio. Men sådan er valg jo svære, han kunne jo have spillet et fantastisk VM og være røget af sted derefter.
Jeg tror nu nok han skal komme til at trives her. Vi er virkelig ved at have samlet et hold af gedigne fightere.
Men mon ikke han ærgrer sig en del over at han ikke sagde ja til Lazio. Men sådan er valg jo svære, han kunne jo have spillet et fantastisk VM og være røget af sted derefter.
Jeg tror nu nok han skal komme til at trives her. Vi er virkelig ved at have samlet et hold af gedigne fightere.
Glimrende signing og en klar styrkelse af holdet og ikke mindst bredden af vores trup.
Jp er en spiller som folk kan lide eller hader og han har mange haters, som mener han ikke er noget værd. Jeg mener så at når han kommer på sit tidligere niveau er han en rigtigt fornuftig spiller, som kan styrke vel alle hold i superligaen.
Jeg tror også at denne signing er med et fremtidigt salg med fortjeneste i mente, hvis han blive skades fri og kommer i form kan han sagtens komme omkring landsholdet igen og den vej, blive interessant for de udenlandske klubber igen,
Så generelt en rigtig fornuftig signing.
Jp er en spiller som folk kan lide eller hader og han har mange haters, som mener han ikke er noget værd. Jeg mener så at når han kommer på sit tidligere niveau er han en rigtigt fornuftig spiller, som kan styrke vel alle hold i superligaen.
Jeg tror også at denne signing er med et fremtidigt salg med fortjeneste i mente, hvis han blive skades fri og kommer i form kan han sagtens komme omkring landsholdet igen og den vej, blive interessant for de udenlandske klubber igen,
Så generelt en rigtig fornuftig signing.
Han virker ganske tilfreds her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/fcm-var- ... oerstevalg
Det lyder da godt nok, han var da os rimelig optimitisk på pressemødet.
Superligaens stærkeste midt bane ?
Borring/Morten Nielsen? thygesen/ilsø/Sylvester Jakob/Thygesen/Danni/Rilwan
Izuna/Albæk/Jakob Salami/Thygesen
Jeg ser mange muligheder, rigtig god deffensivt og spændene muligheder offensivt
Det er jo kun venstre kant der halter hvis borring bliver skadet, men der kan olsen nok os bruges ?
Superligaens stærkeste midt bane ?
Borring/Morten Nielsen? thygesen/ilsø/Sylvester Jakob/Thygesen/Danni/Rilwan
Izuna/Albæk/Jakob Salami/Thygesen
Jeg ser mange muligheder, rigtig god deffensivt og spændene muligheder offensivt
Det er jo kun venstre kant der halter hvis borring bliver skadet, men der kan olsen nok os bruges ?
Der kommer vi altså til kort både over for OB og FCK. Har du set Claudemir? Anyway, vi har en spændende midtbane; helt sikkert.SteffenO skrev:Superligaens stærkeste midt bane ?
Generelt vil jeg gerne, at vi følger Kuhns eksempel og ikke slår større brød op, end vi kan bage. At vi husker målsætningerne. Der er et godt stykke vej til høsten af frugterne fra denne handel. Det er fantastisk, at vi har nogle flinke investorer, der er parate til at smide det ekstra for en mand, der er på det nærmeste er "verdenskendt i Danmark", men store indkøb betyder ikke nødvendigvis store resultater og titler.
Jeg er vældig begejstret for Ørgaards ageren på transfermarkedet i dette vindue, for på papiret er det til UG, men det er stadig holdet som en enhed, der bliver afgørende for, om vi skaber de gode resultater.
Kuhn alléz!
Rigtigt fornuftigt. Sæsonen er stadig lang, meget kan ske og trods en fornuftig trup er man ikke garanteret noget som helt, og man kan bare kigge på seneste sæson, for at se hvor få runder der skal til for at tingene pludseligt vender på hovedet.Acebone skrev:Generelt vil jeg gerne, at vi følger Kuhns eksempel og ikke slår større brød op, end vi kan bage.