FCM-AAB
FCM-AAB
Hvornår:
Mandag den 16 August Klokken 19.00
Hvor:
MCH Arena Kaj Zartows Vej, 7400 Herning
Turnering:
Superligaens 5. runde
TV-kanal:
TV2 Sport
Placering i Superligaen:
FCM Nummer 2 med 9 Point efter 4 kampe og en målscore på 7-1
AAB Nummer 7 med 5 point efter 4 kampe og en målscore på 5-5
Odds på kampen:
Danske Spil: Sejr FCM 1.70, Uafgjort 3.50, Sejr til AAB 4.20
Bet24: Sejr til FCM 1.85, Uagjort 3.50, Sejr til AAB 4.05
Bet365: Sejr FCM 1.85, Uafgjort 3.50, Sejr til AAB 4.20
Mandag den 16 August Klokken 19.00
Hvor:
MCH Arena Kaj Zartows Vej, 7400 Herning
Turnering:
Superligaens 5. runde
TV-kanal:
TV2 Sport
Placering i Superligaen:
FCM Nummer 2 med 9 Point efter 4 kampe og en målscore på 7-1
AAB Nummer 7 med 5 point efter 4 kampe og en målscore på 5-5
Odds på kampen:
Danske Spil: Sejr FCM 1.70, Uafgjort 3.50, Sejr til AAB 4.20
Bet24: Sejr til FCM 1.85, Uagjort 3.50, Sejr til AAB 4.05
Bet365: Sejr FCM 1.85, Uafgjort 3.50, Sejr til AAB 4.20
Re: FCM-AAB
Det er meget fint med en samlet tråd, så tommelfinger op herfra.
Hvis der skal være en afstemning omkring resultatet (ikke for min skyld
), så skulle du måske overveje, at fodboldkampe ofte ender uafgjort, og lade det være en mulighed.
Hvis der skal være en afstemning omkring resultatet (ikke for min skyld
Jeg ved det
men man kan kun komme med 10 forskellige muligheder. Adminstrator er ved at finde ud af noget :=)
Ser frem til kampen. Normalt er AaB altid en modstander man kan frygte lidt på grund af at de kan hive/fedte sig en heldig/spinkel sejr hjem trods dårligt spil, men med et AaB som nok står svagere end de seneste mange år. Så jeg ser frem til hvordan vi takler dem og endnu engang at følge vores glædelige unge talenter. Samtidigt ser jeg frem til at følge hvordan vores megen træning med spilopbyggelse viser sig i en kamp, hvor vi så absolut vil få mulighed for at skulle bygge op fra bunden, til fornuftige chancer og forhåbentligt mål 
-
MathiasVJacobsen
http://www.bold.dk/nyt/Mikkel-Thygesen- ... gere-pause
Lyder ikke godt.
Det er vel Albrechtsen der træder ind som anfører ?
Lyder ikke godt.
Det er vel Albrechtsen der træder ind som anfører ?
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Selvfølgelig er det MA der får anfører bindet.
Det er offentligt meldt ud at Thyge er anfører og MA er viceanfører. Så jeg ville blive meget overrasket, hvis det ikke er MA der får bindet.
Det er offentligt meldt ud at Thyge er anfører og MA er viceanfører. Så jeg ville blive meget overrasket, hvis det ikke er MA der får bindet.
Det er næsten lidt for tragikomisk, at Thygesen bliver skadet netop som anførerdebatten går højest. Oh, well. Jeg tilslutter mig, at det må være Albrechtsen, der er anfører mod AaB, i fald Thyge er ude. Bak må nøjes med at være tredjevalg for nu. Manden har ikke spillet med størstedelen af holdet før; det ville være ret ekstremt at gøre ham til anfører allerede.
Ser ud til AAB også kommer til at mangle deres normale anfører i mandagens kamp:
http://www.bold.dk/nyt/AaB-kaptajn-skad ... -landskamp
http://www.bold.dk/nyt/AaB-kaptajn-skad ... -landskamp
Efter en meget sjælden veloverstået udflugt til Esbjerg, venter AaB mandag aften i en meget interessant kamp. Historikken siger at vi har styr på AaB på hjemmebane med 10 sejre i 13 kampe, og en serie på 6 sejre i træk. En gentagelse af dette resultat vil sende os yderligere mod toppen, mens vi vil efterlade AaB på en trist placering. Så en sejr er endnu engang meget vigtig.
For vores eget vedkommende vil jeg tro at Thyge er skadet (det så slemt ud), mens Bak sandsynligvis overtager Reids plads. Vores midt-midt konstellation er lidt svær at gætte, da Izunna også pådrog sig en mindre skade torsdag, men måske var det bare et slag. Yderligere har Salami ikke trænet med grundet gips på armen, så det er 3 ud af vores 4 stærke spillere til de pladser, der er mere eller mindre tvivlsomme. Udover det tror jeg ikke, at der sker ændringer. Det betyder også at Danny nok starter inde, hvilket mere er pga manglende alternativer end hans præstation i Esbjerg. Han kan dog gå hen og få en nøglerolle, da venstre back så absolut er en af AaBs svageste positioner, hvor jeg ikke mener de har nogen, der holder liganiveau, ligegyldig om det er Dennis Marshall eller Patrick Kristensen, der skal spille den. Det burde være en godbid for en Danny Olsen, og en duel vi burde vinde klart, med masser af indlæg i hovedet på Frank til følge.
AaB kommer måske til at mangle Wæhler, og så er det altså begrænset hvad de kan komme med af alternativer. Kenneth Emil Petersen er vist klar efter skade, men mener ikke han har spillet kamp i noget der ligner 6 mdr, så han er nok ikke ligefrem i form til en superligakamp. Jeg forventer et meget afventende AaB-hold, der vil være lykkelige for uafgjort. De har ingen kvalificerede angribere, så tvivler på at de kan true os frem af banen, så de vil nok forsøge at pakke sig. Det er den taktik deres spillere passer bedst til, og samtidig den taktik der passer os dårligst, da vi indtil videre har haft meget svært med at skabe noget frem af banen. Så det kan meget let blive en røvsyg kamp at se på - det værste der kan ske, er at AaB er lige så heldige som i Parken og kommer foran på deres første forsøg på mål.
For vores eget vedkommende vil jeg tro at Thyge er skadet (det så slemt ud), mens Bak sandsynligvis overtager Reids plads. Vores midt-midt konstellation er lidt svær at gætte, da Izunna også pådrog sig en mindre skade torsdag, men måske var det bare et slag. Yderligere har Salami ikke trænet med grundet gips på armen, så det er 3 ud af vores 4 stærke spillere til de pladser, der er mere eller mindre tvivlsomme. Udover det tror jeg ikke, at der sker ændringer. Det betyder også at Danny nok starter inde, hvilket mere er pga manglende alternativer end hans præstation i Esbjerg. Han kan dog gå hen og få en nøglerolle, da venstre back så absolut er en af AaBs svageste positioner, hvor jeg ikke mener de har nogen, der holder liganiveau, ligegyldig om det er Dennis Marshall eller Patrick Kristensen, der skal spille den. Det burde være en godbid for en Danny Olsen, og en duel vi burde vinde klart, med masser af indlæg i hovedet på Frank til følge.
AaB kommer måske til at mangle Wæhler, og så er det altså begrænset hvad de kan komme med af alternativer. Kenneth Emil Petersen er vist klar efter skade, men mener ikke han har spillet kamp i noget der ligner 6 mdr, så han er nok ikke ligefrem i form til en superligakamp. Jeg forventer et meget afventende AaB-hold, der vil være lykkelige for uafgjort. De har ingen kvalificerede angribere, så tvivler på at de kan true os frem af banen, så de vil nok forsøge at pakke sig. Det er den taktik deres spillere passer bedst til, og samtidig den taktik der passer os dårligst, da vi indtil videre har haft meget svært med at skabe noget frem af banen. Så det kan meget let blive en røvsyg kamp at se på - det værste der kan ske, er at AaB er lige så heldige som i Parken og kommer foran på deres første forsøg på mål.
- Mini Bager
Helt enig. Bak bliver ikke anfører foreløbig, når både Thyge og Albrechtsen er i truppen.Acebone skrev:Det er næsten lidt for tragikomisk, at Thygesen bliver skadet netop som anførerdebatten går højest. Oh, well. Jeg tilslutter mig, at det må være Albrechtsen, der er anfører mod AaB, i fald Thyge er ude. Bak må nøjes med at være tredjevalg for nu. Manden har ikke spillet med størstedelen af holdet før; det ville være ret ekstremt at gøre ham til anfører allerede.
spændende kamp på flere fronter, kan vi forsætte den gode stime, kan vi åbne et sikkert meget kompakt Aab hold?
Vi skal gerne ha gang i vores kanter med nogle flere offensive tiltag som at komme til flere indlæg og få dem sat i scene med 1:1 mod deres backs hvor de især i venstre side er dårlig besat. Vi skulle ogdå gerne ha vores dødbolde til at være præcise for det er der kampen kan blive afgjort hvis vi som forventet for overtaget gir det som regel mange dødbolde. Opstillingen må blive ud fra Lossl,Priske,MA,Bak,Juel,Danni,Boring,Albæk,Izun,Ilsø,Frank. Tror vi vinder 2-0 med Boring og Ilsø som målscorer.
Vi skal gerne ha gang i vores kanter med nogle flere offensive tiltag som at komme til flere indlæg og få dem sat i scene med 1:1 mod deres backs hvor de især i venstre side er dårlig besat. Vi skulle ogdå gerne ha vores dødbolde til at være præcise for det er der kampen kan blive afgjort hvis vi som forventet for overtaget gir det som regel mange dødbolde. Opstillingen må blive ud fra Lossl,Priske,MA,Bak,Juel,Danni,Boring,Albæk,Izun,Ilsø,Frank. Tror vi vinder 2-0 med Boring og Ilsø som målscorer.
-
Spillerfiskeren
morten hyldgaard kommer ind fanloungen en time før kamp
på mandag med optakt
og en halvtime efter kamp kom ken ilsø og martin albrechtsen og jesper juelsgård
ind i fanloungen
på mandag med optakt
og en halvtime efter kamp kom ken ilsø og martin albrechtsen og jesper juelsgård
ind i fanloungen
-
MathiasVJacobsen
Vigtig kamp imorgen! 
Startopstillingen kan vel ikke være andet end denne?
Lössl
Priske Bak Albrechtsen Julle
Danny o Albæk Salami Borring
Ilsø
Farlige
Startopstillingen kan vel ikke være andet end denne?
Lössl
Priske Bak Albrechtsen Julle
Danny o Albæk Salami Borring
Ilsø
Farlige
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Mon ikke Izunna starter evt. i stedet for albæk.