FUF og FFF

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
pr0j3ct

FUF og FFF

Indlæg af pr0j3ct »

Fodbold uden filter og Fodbold for fan. Er der nogen der ved om de programmer starter op igen og evt. hvornår?

Eller skiftes de ud med andet?

Har kigget lidt rundt efter svar, men syntes ikke rigtigt jeg kan finde noget konkret.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: FUF og FFF

Indlæg af Lupus1999 »

FUF starter igen fra næste uge af..

FUF bliver nu sendt mandag aften i stedet for søndag efter Onside. Første gang mandag den 16 august, efter vores kamp mod AaB.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Takker.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Canal 9 har i øvrigt introduceret en total kopi-udgave af FUF kaldet Frispark, der sendes om torsdagen, bl.a. med deltagelse af Erik Rasmussen og Stig Tøfting. Det blev sendt for første gang sidste torsdag, og kommer igen nu på torsdag.

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Kent skrev:Canal 9 har i øvrigt introduceret en total kopi-udgave af FUF kaldet Frispark, der sendes om torsdagen, bl.a. med deltagelse af Erik Rasmussen og Stig Tøfting. Det blev sendt for første gang sidste torsdag, og kommer igen nu på torsdag.
kreativt...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Young Wolf skrev:
Kent skrev:Canal 9 har i øvrigt introduceret en total kopi-udgave af FUF kaldet Frispark, der sendes om torsdagen, bl.a. med deltagelse af Erik Rasmussen og Stig Tøfting. Det blev sendt for første gang sidste torsdag, og kommer igen nu på torsdag.
kreativt...
Lige min tanke :)

Men kan da håbe på at det trods alt er okay og selvom jeg godt kan lide FUF, har det en tendens til at fokusere lidt for meget på brøndby, specielt når werge er på banen, så kan være frispark, kan gøre godt for det med lidt flere meninger generelt om ligaens hold :)

Ellers tak for svar Kent...

Vandsø

Indlæg af Vandsø »

pr0j3ct skrev:
Young Wolf skrev:
kreativt...
Lige min tanke :)

Men kan da håbe på at det trods alt er okay og selvom jeg godt kan lide FUF, har det en tendens til at fokusere lidt for meget på brøndby, specielt når werge er på banen, så kan være frispark, kan gøre godt for det med lidt flere meninger generelt om ligaens hold :)

Ellers tak for svar Kent...
Så er det sgu godt at Erik er kommet på banen, for hvis jeg ikke tager meget fejl, vil de i aften diskutere om FCM er årets højdespringer. Er helt enig i at FUF fokuserer alt for meget på BIF, og i den grad også AGF.

Besvar