Spilletrøje
-
LarsJensen
Spilletrøje
Jeg forsøger at købe en spilletrøje til min kammerat. Jeg er ikke selv FCM-fan, så jeg har ingen erfaring i at handle på ulveshoppen.dk. Men kan det passe, at man 'kun' kan købe 09/10 spilletrøjer og ikke 10/11... eller er det mig, der har overset noget? Eller er 'FCM kamptrøje voksen m/tryk' årgang 2010/2011-trøjen?
http://www.ulveshoppen.dk/Spilletoej.aspx
Sælges de helt sorte spilletrøjer ikke?
Mvh.
En FCK-fan
http://www.ulveshoppen.dk/Spilletoej.aspx
Sælges de helt sorte spilletrøjer ikke?
Mvh.
En FCK-fan
Re: Spilletrøje
Det er den sidste nye spilletrøje og da den udkom i sidste sæson, forventes det ikke at der kommer en ny i denne, så du kan roligt handle denne...
-
Mikael Lyk Madsen
Var det ikke meningen der skulle komme en ny udebanetrøje til denne sæson? Nogen der ved noget om det?
Det "hellige" nr. 14
Så har jeg fået svar fra FCM.dk, og jeg smider bare hele mailen ind:
Hej Patrick
Tak for din mail - Du har ret i at Kasper har nummer 14. - vi har valgt at det kan være et målmandsnummer, men aldrig til en markspiller. Der findes der kun én nr. 14 !!
Med sportslig hilsen
Torben Kølbæk
Brand Manager
Hej Patrick
Tak for din mail - Du har ret i at Kasper har nummer 14. - vi har valgt at det kan være et målmandsnummer, men aldrig til en markspiller. Der findes der kun én nr. 14 !!
Med sportslig hilsen
Torben Kølbæk
Brand Manager
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Re: Det "hellige" nr. 14
Hvad tænker Kølbæk?Arff skrev:Så har jeg fået svar fra FCM.dk, og jeg smider bare hele mailen ind:
Hej Patrick
Med sportslig hilsen
Torben Kølbæk
Brand Manager
Det er sku da enten eller! Enten bruges nummeret slet ikke eller også kan det også bruges af markspillere. Det lyder som om de har dummet sig og ikke vil indrømme det.
Får vi så engang en målmand med nummer 32 eller nummer 23?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
-
Young Wolf
Re: Det "hellige" nr. 14
Det er dybt til grin og fuldstændigt latterligt... men de ændrer det nok ikk før der kommer mere seriøse klager (din var såmænd seriøs nok, men de ser det nok mere som at der er kun en) Hvis vi sang en "lille" sang i næste hjemmekamp som en demonstration. Det er da den største bommert, men at de ikke bare erkender det i stedet for sådan noget fis. Hvorfor sætter de ikke bare nummeret på lupus, så vi altid kan se den.Arff skrev:Så har jeg fået svar fra FCM.dk, og jeg smider bare hele mailen ind:
Hej Patrick
Med sportslig hilsen
Torben Kølbæk
Brand Manager
Ved ikke om det kun er dig der har skrevet men jeg vil også gøre det, og håber mange vil følge trop, så de erkender det og trækker det tilbage.
Har skrevet følgende mail til Hr. Kølbæk..
Har læst dit svar til en anden af Gravens brugere, men kan simpelthen ikke tro på at du/I mener hvad i skriver..? Hvis jeg skal forstå det ret, mener i der er forskel på markspillere og keepere i FCM? Troede alle spillere var lige, uanset farve, alder og position på banen...?
At JØ udtalert, til et pressemøde, at et rygnummer er "helligt" må vel så for pokker stå for troende?
Mvh Allan
bw 4096
Har læst dit svar til en anden af Gravens brugere, men kan simpelthen ikke tro på at du/I mener hvad i skriver..? Hvis jeg skal forstå det ret, mener i der er forskel på markspillere og keepere i FCM? Troede alle spillere var lige, uanset farve, alder og position på banen...?
At JØ udtalert, til et pressemøde, at et rygnummer er "helligt" må vel så for pokker stå for troende?
Mvh Allan
bw 4096
Jeg synes, der overdramatiseres en smule nu. Bevares, jeg synes også, det burde ændres, men jeg tror ikke, at vrisne mails er vejen frem. Konstruktiv og nøgtern tilgang til problemet er bedre. Så er Kølbæk nok også mere villig til at indse det.
Det er ret tydeligt, at de har klokket i det, og at de nu ikke rigtig ved, om det kan ændres. Målmandsnummer - arh vel?
Det er ret tydeligt, at de har klokket i det, og at de nu ikke rigtig ved, om det kan ændres. Målmandsnummer - arh vel?
Og hvad er så dit bud på dette, hvis ikke en mail til en fra direktionen er løsningen?Acebone skrev:Jeg synes, der overdramatiseres en smule nu. Bevares, jeg synes også, det burde ændres, men jeg tror ikke, at vrisne mails er vejen frem. Konstruktiv og nøgtern tilgang til problemet er bedre. Så er Kølbæk nok også mere villig til at indse det.
-
Peter Ross
Jeg brokker mig alt det jeg kan4096 skrev:Har skrevet følgende mail til Hr. Kølbæk..
Mvh Allan
bw 4096
Og jeg trækker aldrig i land
Jeg gir' den altid lige en ekstra tand
Jeg' byens bitreste mand
Sweet Jesus, kan man ikke finde andet at brokke over? Se dig om - folk dør pga. krig, sult og oversvømmelser, selv din nabo kan sidde i lort til halsen, og så går din opmærksomhed til en kæk kommentar fra Ørgaard, der sandsynligvis har andre ting at give sig til, end at holde styr på spillernes numre? Tro fanden man siger, Danmark er et land fuld af brokkehoveder...
Det har jeg nu heller ikke sagt, at det ikke er. Men din tone i mailen fremmer ikke just sagen. Jeg tror ikke, at vredere beskeder er vejen frem.4096 skrev:Og hvad er så dit bud på dette, hvis ikke en mail til en fra direktionen er løsningen?