Desuden kender han jo klubben og kan gå ind på holdet fra den ene dag til den anden, noterer sportsdirektøren.
Esbjerg-FCM
Re: Esbjerg-FCM
Mon ikke Bak er med allerede i morgen?
Det tror jeg ikke.Ravnen skrev:Mon ikke Bak er med allerede i morgen?
Han har jo ikke trænet med, og der mangler jo udelukkende den sidste afsluttende taktiske træning (der vist startede kl. 10, mens Bak var til pressemøde).
Ydermere har FCM meldt AaB-kampen på mandag ud som Baks comeback kamp (overfor sponsorer).
I et interview med FCM tv afslører han, at han ikke spiller i morgen. Desværre..
Han skal træne en uges tid inden og så skal han have debut på hjemmebanen.
Han skal træne en uges tid inden og så skal han have debut på hjemmebanen.
Der var en del til træning, lad nu være at skrive noget om træningen idag, da modstanderne ikke skal have noget at vide.
Det var også hvad Ørgaard sagde dernede, til træningenKent skrev:Det tror jeg ikke.Ravnen skrev:Mon ikke Bak er med allerede i morgen?
Han har jo ikke trænet med, og der mangler jo udelukkende den sidste afsluttende taktiske træning (der vist startede kl. 10, mens Bak var til pressemøde).
Ydermere har FCM meldt AaB-kampen på mandag ud som Baks comeback kamp (overfor sponsorer).
Vi kan tabe, men aldrig besejres
http://www.bold.dk/nyt/Intet-lyncomebac ... istian-Bak
Ingen Bak, men Fagerberg er tilbage som spillede sin bedste kamp for reserverne i meget lang tid.. Måske han er ved at finde en eller anden form.. Han er ihvertfald med på bekostning af Baba Collins.
Ingen Bak, men Fagerberg er tilbage som spillede sin bedste kamp for reserverne i meget lang tid.. Måske han er ved at finde en eller anden form.. Han er ihvertfald med på bekostning af Baba Collins.
Video optakt Esbjerg-FCM
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Jeg er desværre sikker på at det bliver til endnu en EFB sejr i fiskerbyen.
Mange skriver at vi har fået en god start på sæsonen.
Som jeg ser det, så skulle vi vinde over Horsens i den første kamo da de var oprykkere, og Silkeborg vandt vi kun over, da vi var mere skarpe foran målet end de var og vi var godt hjulpet af at vi spillede på hjemmebane.
Omvendt har Esbjerg fået en historisk dårlig start på sæsonen, men de har også mødt de 2 største mesterskabsfarvoritter. Kampen imod SJE var klart under deres normale niveau.
Jeg er sikker på at OP har trænet holdet hårdt på deres mangler fra fra SJE kampen.
Vinding
Mange skriver at vi har fået en god start på sæsonen.
Som jeg ser det, så skulle vi vinde over Horsens i den første kamo da de var oprykkere, og Silkeborg vandt vi kun over, da vi var mere skarpe foran målet end de var og vi var godt hjulpet af at vi spillede på hjemmebane.
Omvendt har Esbjerg fået en historisk dårlig start på sæsonen, men de har også mødt de 2 største mesterskabsfarvoritter. Kampen imod SJE var klart under deres normale niveau.
Jeg er sikker på at OP har trænet holdet hårdt på deres mangler fra fra SJE kampen.
Vinding
Vi render ind i et stormvejr mod Esbjerg, som vi plejer. Mindst én af vore spillere kommer til at forlade banen ufrivilligt. I værste fald vil efterdønningerne ramme os flere uger efter kampen. Men selvfølgelig ses vi da på stadion, point eller ej - Esbjerg away er en herlig masochistisk oplevelse, man på et eller andet tidspunkt bare må opleve live som FCM-fan.
Forza Midtjylland!
Forza Midtjylland!
Jeg er også sikker på at der kommer mange fiskerfans, da det plejer at være 3 sikre point, når vi kommer forbi.
Vinding
Vinding
EFB forum?
Kan det passe jeg ikke kan finde en EFB forum der virker, og som nogen bruger??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
-
The FCM FAN
http://www.efbforum.dk/efb_topics2_Deba ... dbold.aspxKan det passe jeg ikke kan finde en EFB forum der virker, og som nogen bruger??
Men der er ikke et forum om dagens kamp .
nej nej nej nej nej!!
Hvorfor starter Kristian Ipsa i stedet for Erik Swiatchenko?? Synes altid vores forsvar bliver uroligt når han spiller - Hvad giver rødt kort til Ipsa igen? tror det er let tjente penge!
Hvorfor starter Kristian Ipsa i stedet for Erik Swiatchenko?? Synes altid vores forsvar bliver uroligt når han spiller - Hvad giver rødt kort til Ipsa igen? tror det er let tjente penge!
Det var ligegodt satans, første fravær fra en EFB away i 5 år, og så vinder vi sgu - må hellere holde mig væk i de fremtidige opgør.. 
Yihaaa 3-0 i Esbjerg!!!!!!!
Flot kamp, masser af vilje. Og sikke en gang afrikansk samba vi fik. Fænomenal kamp af Izunna, og sikke da et par forrygende indhop af Igboun og Hassan, jeg tror Esbjerg forsvaret snurrer rundt om sig selv et par dage endnu
Vi ligger nr 1!
Flot kamp, masser af vilje. Og sikke en gang afrikansk samba vi fik. Fænomenal kamp af Izunna, og sikke da et par forrygende indhop af Igboun og Hassan, jeg tror Esbjerg forsvaret snurrer rundt om sig selv et par dage endnu
Vi ligger nr 1!