Nye ansigter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jesper-Sunds

Re: Nye ansigter

Indlæg af Jesper-Sunds »

Spicker skrev:http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=7239357
Ser ud til at kbn er i dk :)
http://www.sporten.dk/superligaen/krist ... -i-danmark
Her er linket der virker :)

-Jeg har ingen kommentarer til noget, siger Kristian Bak til sporten.dk.

Men vil du fortælle, hvad du laver i Danmark?

- Ja, lige nu kører jeg i min bil, siger Kristian Bak.

:mrgreen:

4096

Indlæg af 4096 »

Arff skrev:I følge min kilder skal Winston til lægetjek i eftermiddag (som der også står på flere hjemmesider), så derfor ser det med 99% sikkerhed ud til at Winston kan kaldes for ny mand i West Ham, mens det er 100% sikkert at 32 i aften (senest imorgen formiddag) kan blive præsenteret i Ulvetrøjen. Iøvrigt skulle han have klaret lægetjekket ;)
Vi er enige om det ik er er formiddag længere, ik? 8-)

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

4096 skrev:
Arff skrev:I følge min kilder skal Winston til lægetjek i eftermiddag (som der også står på flere hjemmesider), så derfor ser det med 99% sikkerhed ud til at Winston kan kaldes for ny mand i West Ham, mens det er 100% sikkert at 32 i aften (senest imorgen formiddag) kan blive præsenteret i Ulvetrøjen. Iøvrigt skulle han have klaret lægetjekket ;)

Haha! Det siger jeg også. Der har han vidst lige ladet sig rive for meget med. DET ER 100 % SIKKERT ! ;) Hehe.. :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

MathiasVJacobsen skrev:
4096 skrev:

Haha! Det siger jeg også. Der har han vidst lige ladet sig rive for meget med. DET ER 100 % SIKKERT ! ;) Hehe.. :D
Jo, det er vi enige om ;) - men eftersom Winston ikke har skrevet under med West Ham endnu, kan vi ikke signe Kristian Bak. Så spørgsmålet er pt. hvorfor Winston ikke har skrevet under endnu, og det tror jeg er fordi de lige mangler de sidste detaljer i kontrakten.

Men den er 110% sikker med Bak, så ro på :)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Arff skrev:
MathiasVJacobsen skrev:
4096 skrev:Vi er enige om det ik er er formiddag længere, ik? 8-)
Jo, det er vi enige om ;) - men eftersom Winston ikke har skrevet under med West Ham endnu, kan vi ikke signe Kristian Bak. Så spørgsmålet er pt. hvorfor Winston ikke har skrevet under endnu, og det tror jeg er fordi de lige mangler de sidste detaljer i kontrakten.

Men den er 110% sikker med Bak, så ro på :)
Ja forhåbentligt går der ikke Djemba-Djemba i den.... Det er en utrolig vigtig handel for klubben, så forhåbentlig går alt som planlagt og uden fnidder i lægetjek mv. Venter med længsel på en børsmeddelelse......

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Kent skrev:Ja forhåbentligt går der ikke Djemba-Djemba i den.... Det er en utrolig vigtig handel for klubben, så forhåbentlig går alt som planlagt og uden fnidder i lægetjek mv. Venter med længsel på en børsmeddelelse......
Det tvivler jeg på der gør - og jeg er bange for 32 først bliver præsenteret på tirsdag, da vi endnu ikke har hørt noget fra West Ham endnu.
Men kan dog ikke forstå hvorfor han ikke er præsenteret endnu, da der vel efterhånden er gået de 72 timer, som de sagde der ville gå, da Ben Haim blev præsenteret.

Men vil smutte forbi træningen i morgen, så måske kan jeg være heldig at få en snak med Glen igen, og høre hvad der lige sker.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Niiiice! Endelig, så kan man holde op med at sidde og trykke F5 på bold.dk hele dagen

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Og bekræftet på vores egen hjemmeside!!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Og Heerenveen begyndt at give lyd fra sig omkring Bak

http://www.sc-heerenveen.nl/

Og bold.dk

http://www.bold.dk/nyt/FCM-henter-Kristian-Bak-hjem

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Spændende at han bliver en del af træner-staben :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Ja, det er godt nok langtidsplanlægning. Det ser ud til at vi godt kan regne med ham i midterforsvaret de næste fem-otte år!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

tgjensen skrev:Ja, det er godt nok langtidsplanlægning. Det ser ud til at vi godt kan regne med ham i midterforsvaret de næste fem-otte år!
Ja lad os da håbe at det er det. At han har planlagt fremtiden og godt kunne tænke sig at gå trænervejen.

Og ikke at det er fordi hans mange skader har slidt så meget på ham at man ikke tror at der er alt for mange kampe/år i ham tilbage. :?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det her har været den mest spændende dag længe. Har tjekket mail hele dagen, for at se børsmeddlelsen, F5´et bold.dk osv.
Det er knageme fedt!

Brugeravatar
Kent

Re: Ny forsvarsspiller i næste uge?

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Jeg har her til morgen ladet mig fortælle, at vi skulle præsentere en ny god forsvarsspiller i næste uge.

Kilden er en, der efter sigende får lidt inside-viden fra en tidligere FCM-spiller, som af og til taler med Ørgaard.
Nu holdt tidsplanen ikke helt på mit rygte, da der gik 1½ uge i stedet for 1, men nu kan jeg nok godt afsløre, at den tidligere FCM-spiller, som jeg omtalte i mit oprindelige rygte, er en spiller, der nu igen er blevet FCM-spiller ;-)

Besvar