Baba

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Baba

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kort og kontant spørgsmål: Er Baba skadet? Synes ikke jeg har kunnet opspore noget nogen steder, men undrer mig at han ikke var i truppen til SAS-ligaen eller på banen i reservekampen. Især hans ganske fine forår taget i betragtning.

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Re: Baba

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Jesper BW1100 skrev:Kort og kontant spørgsmål: Er Baba skadet? Synes ikke jeg har kunnet opspore noget nogen steder, men undrer mig at han ikke var i truppen til SAS-ligaen eller på banen i reservekampen. Især hans ganske fine forår taget i betragtning.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&nyhedI ... ed&topID=5

Han står da opført på listen over spillere i truppen til reservekampen mod AaB
Men hvorfor han ikke spillede i kampen , kan måske være fordi vi havde en spiller på prøve i den kamp ???
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Jesper BW1100

Ja det er han da også. Det gør det blot endnu mere mærkeligt i mine øjne. Han må da være i ekstrem dårlig form, hvis han ikke engang bliver fundet god nok til spilletid i en reservekamp. Synes han var en af vores positive indslag i foråret?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Baba kom tilbage til træningen fredag inden kampen i søndags, derfor blev han udeladt. Hvad han har døjet med, tør jeg ikke gætte på, men bentøjet er nok et ganske godt bud! Han er nu tilbage i regelmæssig træning og tæsker godt med bolde ind til skudtræning, så han er på rette vej!

Jesper BW1100

Super. Tak for info Peter. Jeg håber snart at få Baba at se igen. Er virkelig glad for den knægt :-)

Besvar