Oppe igen
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: Oppe igen
Godt arbejde Persian Wolf og Tommy Pihl .. Tak for det !!Persian_Wolf skrev:Duptihey.
Det kører stiiille og roligt igen
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Lækkert at graven er oppe igen, super godt arbejde af de involverede! 
Vi mangler dog lige ikonerne for nye indlæg, de var mere overskuelige før 
Ja, kan vi få dem tilbage!Ravnen skrev:Vi mangler dog lige ikonerne for nye indlæg, de var mere overskuelige før
- Persian_Wolf
Nu er jeg ikke just verdensmester i at foretage backups, så jeg har naturligvis ikke de ikoner liggende mere
Men jeg får dem lige lavet snarest muligt
Edit:
Indtil jeg opdagede at ikonerne ligger her: http://www.black-wolves.com/b/4.html?p=89283#p89282
Så deeeeet burde ikke ta forfærdelig lang tid, når jeg lige får tid og plads til det
Men jeg får dem lige lavet snarest muligt
Edit:
Indtil jeg opdagede at ikonerne ligger her: http://www.black-wolves.com/b/4.html?p=89283#p89282
Så deeeeet burde ikke ta forfærdelig lang tid, når jeg lige får tid og plads til det
Woop Woop!
- Persian_Wolf
Re: forum-ikoner på plads
Der er stadig et par enkelte, der ikke er korrekte - fx det der viser emner med megen aktivitet (det var måske deaktiveret før?)Persian_Wolf skrev:Så skulle ikonerne være på plads.
- Persian_Wolf
Yep har du ret i, men det var også sådan før.
Jeg synes ikke rigtig at det giver mening med et ikon der viser det, når man blot kan se på antal indlæg.
Så jeg tog mig lige retten til at slippe for at finde på et ikon til at illustrere dette. Men har folk et forslag, så skal man da være velkommen
Jeg synes ikke rigtig at det giver mening med et ikon der viser det, når man blot kan se på antal indlæg.
Så jeg tog mig lige retten til at slippe for at finde på et ikon til at illustrere dette. Men har folk et forslag, så skal man da være velkommen
Woop Woop!
Enig - så jeg synes man skal deaktivere det.Persian_Wolf skrev:Jeg synes ikke rigtig at det giver mening med et ikon der viser det, når man blot kan se på antal indlæg.
Ligeledes er der noget med det ikon, der anvendes ved opslag - fx ved den nye transferrygte-tråd.