Vi har i Danny , Rillvan og Siv tre højrekanter men mangler en klasse back. Det får mig til at foreslå Siv som vores nye højreback .
Siv har højden og fysiken . Han er desuden lynhurtig og vil, kunne bruge sine gennembrud fra backpositionen . Faktisk har han alle de værktøjer, der skal til for at slå igennem SOM back.
Han Mangler selvfølgelig en del erfaring OG hans defensiv en mod en Skal naturligvis forbedres , men DET bør være muligt for ham at lære.
Hvem havde for År Tilbage set Simon P SOM landsholdet venstreback ? DET ER Langt fra for sent at få omskolet en Spiller SOM Sivebæk , OG MED Historisk dårlig bemanding på denne position på landsholdet mener Jeg, at Han MED tiden Vil være Godt tjent MED at få afprøvet backpositionen .
Finde mener jeg?
Sivebæk som back
Re: Sivebæk som back
Jeg er enig med dig. Sivebæk har mange gode kvaliteter, og han kan nå længere med sin karriere som højre back, end som offensiv kant.
Hans situation minder jo meget om Simon Poulsen. Der var vel ingen herinde der nogensinde ville tro på at Simon kunne blive en habil back, han slog jo gerne op i banen når der blev gået til ham, og tilbageløb var ikke lige det han havde mest af hos os.
Sivebæk har fysikken og hurtigheden til at blive en klasseback, og så kan han noget fremad banen.
Priske tror jeg egentlig bare er en ren gardering, han er ikke tiltænkt plads i startopstillingen, Marcic står foran ham nu, og hvis Siv eller en anden kunne omskoles, så får Priske kun en håndfuld kampe som indskifter.
Hans situation minder jo meget om Simon Poulsen. Der var vel ingen herinde der nogensinde ville tro på at Simon kunne blive en habil back, han slog jo gerne op i banen når der blev gået til ham, og tilbageløb var ikke lige det han havde mest af hos os.
Sivebæk har fysikken og hurtigheden til at blive en klasseback, og så kan han noget fremad banen.
Priske tror jeg egentlig bare er en ren gardering, han er ikke tiltænkt plads i startopstillingen, Marcic står foran ham nu, og hvis Siv eller en anden kunne omskoles, så får Priske kun en håndfuld kampe som indskifter.
Marcic!!!
Han rejste hjem i november måned og fik sin kontakt ophævet!!
Han rejste hjem i november måned og fik sin kontakt ophævet!!
Haha, ja det var selvfølgelig Ipsa jeg mente

Tænke jeg nok, men ville alligevel lige prikke til dig, hehe.. 
Hehe hvad kan man sige andet end: Upsa