De sidste 3 runder....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

De sidste 3 runder....

Indlæg af Kent »

Efter landskampspauser er vi nu klar til at genoptage den utrolige spændende afslutning på SAS-ligaen.

Det spændende er naturligvis ikke hvem, der bliver mester - det klarer Brøndby på lørdag. Men for os kan det blive alt fra 2. til 5. pladsen, og da der vel er en 3-4 mio i indtjening til forskel på de placeringer, er det utrolig vigtig at vi klarer os godt.

Slutprogrammet er yderst interessant, da de 4 klubber, der sandsynligvis bliver nr.2-5. skal mødes en hel del indbyrdes.

Mine bud på resultater er som følge:

FCM: 6 point
Randers ude - 3 point
Esbjerg ude - 0 point
Aab hjemme - 3 point

Aab: 2 point
OB ude - 1 point
FCK hjemme - 1 point
FCM ude - 0 point

Esbjerg: 6 point
FCK ude - 0 point
FCM hjemme - 3 point
Randers ude - 3 point

FCK: 7 point
Esbjerg hjemme - 3 point
Aab ude - 1 point
Herfølge hjemme - 3 point

Det giver en slutstilling, der ser sådan ud:
2. FCK 52 + 7 = 59
3. FCM 50 + 6 = 56
4. EfB 47 + 6 = 53
5. Aab 49 + 2 = 51

Da jeg ikke tror vi får mere end 6 point, tror jeg ikke det er muligt at overhale FCK - vi har i øjeblikket 2 point mindre og en dårligere målscorer. Men en 3. plads er også fint nok for mig.

Aab har umiddelbart det sværeste kampprogram, mens FCK har det letteste grundet 2 hjemmekampe.

Kent
Senest rettet af Kent 12. jun 2005, 06:43, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: De sidste 3 runder....

Indlæg af Peter Ross »

Sjovt nok har jeg fuldstændig samme slutstilling :-)

Men det er ikke rigtig til at sige noget mht. de sidste 3 runder. Alt kan ske.

Måske AaB får 3 skadede spillere hjem fra landsholdssamlingerne, og derfor er stærkt svækkede ?
Måske Fredrik Berglund brækker benet i morgen ?
Måske Kristian Bak bliver suspenderet pga. en voldsom bytur ? ;-)

Det jeg mener: Der kan ske meget uforudset. Vi kan tabe i Randers, Esbjerg kan efterfølgende vinde i Parken, så er vi under pres. Der er ikke råd til pointtab her i de sidste runder, derfor burde kravet egentligt være klart: 3 kampe - 9 point !

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja det er nu de skal vise deres værd og hive de 9 point hjem. Og det ser abselut ikke umuligt ud. Jeg tror på det. Tror stadig vi kan få sølv. Men det vigtigste er selvfølgeligt at medaljer for mig. Tro på det drenge, sølv i år og guld til næste år

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Jeg tror på:

Randers-FCM 2
Esbjerg-FCM X
FCM-Aab 1 FCM TOTAL = 57 point.

OB-Aab 1
Aab-FCK 1
FCM-Aab 1 Aab TOTAL = 51 point.

FCK-Esbjerg X
Aab-FCK 1
FCK-Herfølge 1 FCK TOTAL = 56 point.

FCK-Esbjerg X
Esbjerg-FCM X
Randers-Efb 2 Efb TOTAL = 52 point

Altså sølv til drengene. Det er ikke umuligt. I hvert tilfælde bronze og stadig den hidtil bedste sæson i FCM's historie!!!!! Hvem ville ha troet det, lige efter salget af en hvis egypter og DK's bedste keeper.

FORZA FCM

ulv865

jakob88

Kampen mod Randers altafgørende

Indlæg af jakob88 »

Vi kan tage et meget stort skidt mod 2 eller 3 pladsen ved at besejre Randers på Søndag, da EFB er på en svær opgave i Parken, og Aab må en tur til Odense...

Jeg tror ikke EFB og Aab kan få fuldt udbytte i af deres kampe, derfor skal vi udnytte denne enestående chance.

Desværre har vi for vane at tabe i Esbjerg, men vinder vi i Randers, kan vi tillade os, at sætte point til mod EFB, og selv sætte tingene på plads i den sidste kamp mod Aab og minimum sikre os 3 pladsen.

Men kan vi oven i hatten tage 3 point med fra Esbjeg tror jeg på at vi tager 2 pladsen, da FCK skal spille mod Aab på udebane.

Men meget skal udarte sig til vores fordel.

Kom så drenge, vis fodbold danmark at 2 pladsen tilhører os!!!!!!!!!!!!!!!!

klemme

Indlæg af klemme »

BIF vinder DM FCK bliver nr2 FC Midtjylland bliver 3 Esbjerg bliver 4 og Aab må tage til takke med en 5 plads, og ingen Royal leauge.
Dette er mit bud på de 5 første pladser.

Herfølge og Randers Freja må gå den tunge gang til 1 division, mens Nordsjælland klarer den.

Besvar