Bravo Allan Kuhn

Om FC Midtjylland og Black Wolves
guldhammer

Bravo Allan Kuhn

Indlæg af guldhammer »

Jeg er stolt over at sige det, jeg syntes fandeme at Allan Kuhn gør det fremragende.
Jeg har aldrig været i tvivl om at han er en god træner, det har han bevist før i Aab,
og jeg syntes Aab har godt af hvis han bliver i FC Midtjylland, jeg får næsten lyst til at blive fan af FC Midtjylland, mest på grund af ham.

Allan Kuhn kan og vil gøre FC Midtjylland til Danske Mestre, måske ikke i sæsonen 09/10 men så i sæsonen 10/11 stol trygt på dette.

Mvh
Guldhammer

tgjensen

Re: Bravo Allan Kuhn

Indlæg af tgjensen »

Jeg tror ikke FCM kommer til at have truppen til guld inden for de næste mange år. Vi satser hårdt på talenter nu, og så vil vi helt naturligt komme til at sælge vores bedste spillere løbende. Samtidig så ved vi vel efterhånden fra erfaring at en ung trup spiller uregelmæssigt på lang sigt. Javel, det går rigtig godt nu, men på et tidspunkt bliver det stolpe ud, og så rammer det drengene hårdere, når de ikke er ældre. Jeg tror simpelt hen ikke på at vi kommer til at klare os meget bedre end at spille med om 2.-5. pladsen den næste årrække.

Uanset at vi har en møgdygtig træner.

ditlevsen

Indlæg af ditlevsen »

Jeg tror også rigtig meget på det her hold og det kan sagtens gå hen og tage guld næste år. Med det setup FCM har med bl.a. BS tror jeg nok, at de skal være rustet til modgang. Spillerne har været gennem en krise og ved hvordan man skal arbejde sig ud af det! Vi har fundet et spillekoncept, som giver point uanset hvor godt vi spiller! Selve truppen skal man heller ikke undervurdere - bare se hvormeget den har rykket sig i foråret vi har jo spillere til to SAS liga hold!!!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Slap nu af drenge. Det er ikke længe siden halvdelen af Ulvegraven forbandede FCM langt væk, og sværgede nedrykning osv. Nu kører det på skinner for os, og vi kan praktisk talt ikke sætte en fod forkert. MEN det går hurtigt i fodbold, og med vores unge hold vil de være mere svingende end mere rutinerede hold. Derfor SKAL vi være med dem; også i modgang. For det er der de især har brug for os.
Men det skal absolut ikke tage noget fra Kuhn og hans præstation. Det er eminent, og jeg "elsker" virkelig den bornholmer. Han fik i vinter at vide at han skulle klare sig med unge talenter da FCM skilte sig af med et helt hold af rutinerede drenge. I stedet for at sætte sig ned og græde over de sværere arbejdsforhold, så han det som en gylden mulighed for at sætte sit præg på udviklingen i FCM. Og nu står vi med muligheden for at få den mest succesrige sæson i FCM's historie, med et halvt babyhold. Det er fandme lækkert!! Og husk nu på disse glade tider når der kommer modgang.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tager det hele som en oplevelse i øjeblikket. Det er ualmindeligt lækkert at følge et hold som efter modgang, pludseligt har masser af medgang.
Der er rigtig mange ting som skal gå op i en højere enhed, hvis guldet skal til Midtjylland. Men det er da absolut muligt. OB, Aab og FCM, skiftes jo nærmest til at være førsteudfordrer til FCK, næste sæson kan det være det er vores tur igen. Intet er umuligt for den som bærer troen i sit hjerte :mrgreen:

I første omgang drømmer jeg om pokalen :P

Jesper BW1100

Ravnen skrev: I første omgang drømmer jeg om pokalen :P
Jeg kan slet ikke beskrive hvor stor en følelse det ville være at stå i Parken og se Thyge løfte det trofæ. Jeg får kuldegysninger bare jeg tænker på det. For helvede jeg vil da gerne have den pokal :-)

Momme

Indlæg af Momme »

guldhammer skrev:Jeg er stolt over at sige det, jeg syntes fandeme at Allan Kuhn gør det fremragende.
Jeg har aldrig været i tvivl om at han er en god træner, det har han bevist før i Aab,
og jeg syntes Aab har godt af hvis han bliver i FC Midtjylland, jeg får næsten lyst til at blive fan af FC Midtjylland, mest på grund af ham.

Allan Kuhn kan og vil gøre FC Midtjylland til Danske Mestre, måske ikke i sæsonen 09/10 men så i sæsonen 10/11 stol trygt på dette.

Mvh
Guldhammer
Rooooolig nu.
Vi har haft gode kampe i foråret ja - men der er forskel på at spille sådan i en hel sæson, og så det vi har præsteret nu.
Med de spillere vi har nu, er det et meget ungt og uerfarent hold, hvilket jeg vurderer vil få meget svært ved at fortsætte en fremgang, som den vi er inde i lige nu.
Ingen tvivl om at Kuhn er dygtig, og at han har gjort et godt stykke arbejde, men lad nu være med at forvente for meget, for så vil du/I med stor sikkerhed blive skuffet/skuffede.

Hvad kommer sådan et indlæg på baggrund af, Guldhammer?
Det skal ikke forstås negativt, men det undrer mig bare, at der lige pludselig er en udmelding som den her inde på forum.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

guldhammer skrev: Allan Kuhn kan og vil gøre FC Midtjylland til Danske Mestre, måske ikke i sæsonen 09/10 men så i sæsonen 10/11 stol trygt på dette.

Mvh
Guldhammer
LOL
Har du set de sidste kampe?
FCM har ikke et spil der er i nærheden af at kunne give en mesterskab. Vi skraber pointene hjem, men det er også det.
Kvaliteten i truppen rækker kun så længe vi kan holde den positive bølge gående.

Ser vi på et sommersalg eller to, så er der ingen garanti for at FCM ikke skal kæmpe mod en bund placering i efteråret,
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Jesper BW1100

Hekler skrev: LOL
FCM har ikke et spil der er i nærheden af at kunne give en mesterskab. Vi skraber pointene hjem, men det er også det.
Kvaliteten i truppen rækker kun så længe vi kan holde den positive bølge gående.

Ser vi på et sommersalg eller to, så er der ingen garanti for at FCM ikke skal kæmpe mod en bund placering i efteråret,
Jaja Hekler. Fra den ene grøft til den anden. Vores kamp mod OB var ikke ret god, men til gengæld gjorde vi det rigtig fint mod FCK. Jeg ser ikke vores trup som potentielt bundhold næste sæson. Heller ikke med et sommersalg. Jeg mener vi har kvalitet nok til at blande os i det store midterfelt der strækker sig fra 2-3 pladsen og ned til 8-9 pladsen.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jesper BW1100 skrev:
Hekler skrev: LOL

Jaja Hekler. Fra den ene grøft til den anden. Vores kamp mod OB var ikke ret god, men til gengæld gjorde vi det rigtig fint mod FCK. Jeg ser ikke vores trup som potentielt bundhold næste sæson. Heller ikke med et sommersalg. Jeg mener vi har kvalitet nok til at blande os i det store midterfelt der strækker sig fra 2-3 pladsen og ned til 8-9 pladsen.

Jeg har lige set AGF og OB kampene idag, og jeg er ikke vildt imponeret over andet end indstillingen. Og hvis man ser på de typer chancer vi giver væk så må man sige at nogle marginalt skarpere modstandere ville have straffet os.

Jeg har desværre ikke FCK kampen den ville jeg meget gerne se.

Min pointe er at stabilitet er en nødvendighed. Generelt kræver det en trup af en hvis kaliber, og selvom vi har fået gode resultater, så er det altså ikke det samme.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

guldhammer

Indlæg af guldhammer »

Jesper BW1100 skrev:
Ravnen skrev: I første omgang drømmer jeg om pokalen :P
Jeg kan slet ikke beskrive hvor stor en følelse det ville være at stå i Parken og se Thyge løfte det trofæ. Jeg får kuldegysninger bare jeg tænker på det. For helvede jeg vil da gerne have den pokal :-)
Det vil også glæde mig at se FCM løfte pokalen i Parken ;)

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Hekler skrev:Vi skraber pointene hjem, men det er også det.
Det er også det der kendetegner et mesterhold, at man får point selvom spillet ikke altid fungerer ;)

Besvar