Ved godt vi lige har en randers kamp først.
Men vil gerne opfordre folk til at dukke op i odense! Vi har fri dagen efter, så det gør ikke noget man giver den god gas
Desværre er kampen kl. lort, på en dag med arbejde. Derfor vil jeg råde folk til at tage en fri dag, gå lidt før, bare så man kan nå bussen eller bilen derover.
Det er klart den vigtigste kamp i sæsonen, so far.. Derfor er det vigtigt at spillerne får den støtte de har brug for, så vi kan komme i parken.
RL/UBM skrev:Ved godt vi lige har en randers kamp først.
Men vil gerne opfordre folk til at dukke op i odense! Vi har fri dagen efter, så det gør ikke noget man giver den god gas
Desværre er kampen kl. lort, på en dag med arbejde. Derfor vil jeg råde folk til at tage en fri dag, gå lidt før, bare så man kan nå bussen eller bilen derover.
Det er klart den vigtigste kamp i sæsonen, so far.. Derfor er det vigtigt at spillerne får den støtte de har brug for, så vi kan komme i parken.
Alle mand afsted
Jaah come on peoples .. En flot sejr på 2-0 giver da sikkert 90% chance for finalen . Gutterne har brug for støtte i odense - selvom jeg ik kan se OB scorer 3 gange uden vi scorer 1 gang. Tror vi er godt 15 tilmeldte pt , så kom nu ud af busken - og som RL/UBM siger - vi har fri næste dag ! FORZA FCM
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Momme skrev:Tror bilen fyldes med folk og så kører vi derned.
Kunne egentlig godt tænke mig en begrundelse for, hvorfor i ikke vælger at tage bussen? I kan næppe gøre det billigere selv, så hvorfor egentlig bil?
1) Er ikke medlem af BW
2) Fordi jeg ikke gider sidde i en bus, ligegodt det kun er 1½-2 timer pr. vej.
3) Gider ikke sidde sammen med halvfulde mennesker, som råber og skriger slagsange i en lind strøm.
4) Jeg kan køre nogle gange frem og tilbage mellem Odense og Ikast for 875,-, som i øvrigt kun er prisen for medlemmer, hvilket ingen af os er - så skal vi meldes ind på turen, hvilket er yderligere 875,-.
Kunne egentlig godt tænke mig en begrundelse for, hvorfor i ikke vælger at tage bussen? I kan næppe gøre det billigere selv, så hvorfor egentlig bil?
1) Er ikke medlem af BW
2) Fordi jeg ikke gider sidde i en bus, ligegodt det kun er 1½-2 timer pr. vej.
3) Gider ikke sidde sammen med halvfulde mennesker, som råber og skriger slagsange i en lind strøm.
4) Jeg kan køre nogle gange frem og tilbage mellem Odense og Ikast for 875,-, som i øvrigt kun er prisen for medlemmer, hvilket ingen af os er - så skal vi meldes ind på turen, hvilket er yderligere 875,-.
Er de priser ikke lidt voldsomme?????
Mig bekendt betaler vi 175 for turen og 175 for medlemsskabet. Har du i grunden nogensinde været med på en sådan tur?????
Med hensyn til folk der "skriger" slagsange. Det er sgu også træls at folk er i godt humør. Og for øvrigt har jeg til dato stadig ikke prøvet at folk råber og skriger hele vejen. Måske hjem efter en god sejr, men det er der altså ikke noget at sige til. Personligt vil jeg langt hellere tage busen end at køre selv. Det er bare hygge. Jeg er desværre ikke i stand til at tage med ret tit.
Æhh... Hvor har du det fra?
På de busture jeg har været med, efterhånden en hel del, har jeg ikke oplevet det helt vilde stemning UNDER selve busturen. På selve stadion bliver selvfølgelig sunget igennem og måske også lidt hjem ad. Men der bliver altså råbt og skreget så meget at bussen er ved at vælte.
Det er skide hyggeligt på de busture, så jeg kan kun anbefale dig at tage afsted på dem for at få en god oplevelse.
Mini Bager skrev:Er de priser ikke lidt voldsomme?????
Mig bekendt betaler vi 175 for turen og 175 for medlemsskabet. Har du i grunden nogensinde været med på en sådan tur?????
Med hensyn til folk der "skriger" slagsange. Det er sgu også træls at folk er i godt humør. Og for øvrigt har jeg til dato stadig ikke prøvet at folk råber og skriger hele vejen. Måske hjem efter en god sejr, men det er der altså ikke noget at sige til. Personligt vil jeg langt hellere tage busen end at køre selv. Det er bare hygge. Jeg er desværre ikke i stand til at tage med ret tit.
BWs hjemmeside.
Vi er fem personer i en bil, derfor 5*175,- for transport og 5*175,- for indmeldelse i BW.
Ja, jeg har været med på sådan en tur før, og derfor tager jeg bilen.
Folk må råbe alt det de vil - det er jo netop derfor jeg ikke tager med.
pedersen7500 skrev:Æhh... Hvor har du det fra?
På de busture jeg har været med, efterhånden en hel del, har jeg ikke oplevet det helt vilde stemning UNDER selve busturen. På selve stadion bliver selvfølgelig sunget igennem og måske også lidt hjem ad. Men der bliver altså råbt og skreget så meget at bussen er ved at vælte.
Det er skide hyggeligt på de busture, så jeg kan kun anbefale dig at tage afsted på dem for at få en god oplevelse.
Ja, du har måske en fin oplevelse ud af det, men det har jeg ikke haft, og derfor tager jeg bilen sammen med kammeraterne.
Kan BW klare turen billigere end 5 personer i en bil kan?
Nej vel.
Hmm de seneste 3 bus ture jeg har været med på har der været ok stille i bussen på vej til kamp og hjem hvor folk bare har siddet og snakket sammen.. Den eneste kamp jeg kan mindes at ha været på med meget larm var til sølvfesten i fcn.. Men har aldrig helt forstået man skal være medlem af BW for at komme med bussen.. Hvorfor ikke bare sætte prisen på 200 kr for ikke medlemmer eller sådan et eller andet. Vil sikkert os få flere til at tage med bussen..
Mini Bager skrev:Er de priser ikke lidt voldsomme?????
BWs hjemmeside.
Vi er fem personer i en bil, derfor 5*175,- for transport og 5*175,- for indmeldelse i BW.
Ja, jeg har været med på sådan en tur før, og derfor tager jeg bilen.
Folk må råbe alt det de vil - det er jo netop derfor jeg ikke tager med.
OK, fair nok du ikke gider med på busturene.
Med i de 175 for turen er så også billetten, og jeg kan ikke huske hvad de koster de forskellige steder, men det er vel omtrent 100 kr. Så er der kun 75 kr tilbage. Det vil jeg gerne betale for det da. Men det er jo bare lille mig der gerne vil hygge mig med 50 andre BWere.
BWEast smækker højst sandsynligt også et par "fulde" biler over broen - jeg kan næsten garantere for at der bliver drukket et par pilsnere, og sunget nogle sange