Højtaleranlægget...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Re: Højtaleranlægget...

Indlæg af Hekler »

RL/UBM skrev:Den var så lav at man ikke kunne høre, når der blev startet nyt! Ellers var jeg nok bare godt ristet :lol:

Tilbage til megafonen.

Fuck Megafoner de fungerer ikke.
Skru op...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Fuck højtaler systemet! Det er lort.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

RL/UBM skrev:Fuck højtaler systemet! Det er lort.
Lørdag var der ikke nok lyd på, og det betød der hele tiden startede 3 sange på en gang, tribunen sang ikke sammen. Det er fandeme lige meget hvor få mennesker der er hvis man bruger megafon, så synger vi ikke sammen fordi vi ikke kan høre en skid af hvad der foregår nede i jeres hjørne.
Det kan godt være megafon fungere for jer 20-30 i jeres lille hjørne, men for resten af tribunen er det noget lort.

Jeg er selvfølgelig enig i at i ikke skal blæses ud af anlægget, men jeg har personligt været nede og justere det så det nemt kan justeres fra kamp til kamp fra tribunen.
/Hekler

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Jeg synes stemningen ar god i dag, bortset fra en eller anden kegle der ville lave en hadeklub mod Siv, fordi han lavede en enkelt fejl.

Men det dur ikke med så lidt lyd fra capo. Skru lidt op for højtaleranlægget er mit forslag (ved det er nemt og kan gøres på 2 min). Jeg stod selv i midten på Nordea, og der manglede absolut timing fra den øverste til nederste del af tribunen. Det lyder sgu ikke særlig godt med en gang kanonsang. Og man aner ikke hvilken del af tribunen man skal følge. Så jeg kiggede på capo flere gange, og han så dælme også forvirret ud en gang i mellem. Det er der ikke noget at sige til. :roll:

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Mini Bager skrev:Jeg synes stemningen ar god i dag, bortset fra en eller anden kegle der ville lave en hadeklub mod Siv, fordi han lavede en enkelt fejl.

Men det dur ikke med så lidt lyd fra capo. Skru lidt op for højtaleranlægget er mit forslag (ved det er nemt og kan gøres på 2 min). Jeg stod selv i midten på Nordea, og der manglede absolut timing fra den øverste til nederste del af tribunen. Det lyder sgu ikke særlig godt med en gang kanonsang. Og man aner ikke hvilken del af tribunen man skal følge. Så jeg kiggede på capo flere gange, og han så dælme også forvirret ud en gang i mellem. Det er der ikke noget at sige til. :roll:
Timingen fra den øverste del af tribunen skyldes vist mere manglende evne til at synge i takt. Det lyjjedes dem lige bag mig at komme ud af takt selvom de var startet i takt med de andre.

Jeg synes at højtalerne har vist sig at være en god løsning over de sidste par kampe.

Lund

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Thomas Lund skrev:
Mini Bager skrev:Jeg synes stemningen ar god i dag, bortset fra en eller anden kegle der ville lave en hadeklub mod Siv, fordi han lavede en enkelt fejl.

Timingen fra den øverste del af tribunen skyldes vist mere manglende evne til at synge i takt. Det lyjjedes dem lige bag mig at komme ud af takt selvom de var startet i takt med de andre.

Jeg synes at højtalerne har vist sig at være en god løsning over de sidste par kampe.

Lund
Det kan jo ske det med at synge i takt, specielt hvis man er pattestiv :lol:

Jeg er enig med dig i at højtalerne har været en god løsning. Der skulle bare være skruet lidt op i dag. Jeg mener også det er 100 gange bedre end megafoner (så længe man kan styre lyden). Headsettet giver capo mulighed for at sætte folk i gang med at klappe og ellers vise folk hvad der skal ske.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Det går for hurtigt....
/Hekler

Simon

Indlæg af Simon »

Der skal IKKE skrues mere op, end der var i dag!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hekler skrev:Det går for hurtigt....
Ja, jeg skal da lige love for, trommemanden var kommet på dobbelt hastighed i dag. Puha.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Simon skrev:Der skal IKKE skrues mere op, end der var i dag!
OK, som sagt stod jeg i midten på tribunen og jeg hørte ikke en skid af hvad Morten sagde eller startede op på. Kun når der var absolut stilhed. Så jeg tvivler på at dem der stod længere oppe hørte mere end mig.

Alex/UBM

Indlæg af Alex/UBM »

Jeg synes det er meget passende med det nuværende lyd-niveau ved capoen. For engangsskyld er det fansene og ikke capoen man kan høre over det hele. Og hvis capoen formår at sætte gang i de forreste (heriblandt ubm) så mon ikke at der hvor du Mini Bager og andre stod også kan høre det derfra?

Anyways, jeg synes det nuværende lydniveau er meget passende.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Frank, Glen, Danny O, Thyge og endda Kuhn har sagt gang på gang at vi skulle prøve og give de unge tid og plads til at forsøge, og holde igen med brokkeriet, også kommer der sådan en paphat og kommer med sådan et udråb. Kun godt at Siv ikke lod sig påvirke (selvom der var helt stille på stadion da han sagde det) og scorede senere...

Amby

Indlæg af Amby »

Hvis den øverste del af tribunen ikke kan høre lyden, kunne man så ikke bare vinkle den ene af højtalerne, så lyden rammer lidt højere på tribunen?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Alex/UBM skrev:Jeg synes det er meget passende med det nuværende lyd-niveau ved capoen. For engangsskyld er det fansene og ikke capoen man kan høre over det hele. Og hvis capoen formår at sætte gang i de forreste (heriblandt ubm) så mon ikke at der hvor du Mini Bager og andre stod også kan høre det derfra?

Man kan kun høre UBM hvis alle andre ikke synger, problemet er at der ofte er to andre sange i gang samtidigt.
/Hekler

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Hekler skrev:
Alex/UBM skrev:Jeg synes det er meget passende med det nuværende lyd-niveau ved capoen. For engangsskyld er det fansene og ikke capoen man kan høre over det hele. Og hvis capoen formår at sætte gang i de forreste (heriblandt ubm) så mon ikke at der hvor du Mini Bager og andre stod også kan høre det derfra?

Man kan kun høre UBM hvis alle andre ikke synger, problemet er at der ofte er to andre sange i gang samtidigt.
Lige præcis Hekler, og det var på de tidspunkter hvor capo, jeg og flere andre bliver forvirret

Besvar