Situationen er den, at 2 busser så småt er ved at være fyldte, og vi påtænker at fylde folk på den 3. bus nu..... Men dette er ikke nok, vi skal MANGE afsted, til hvad der kan vise sig at blive en af vores mest spændende og vigtigste opgør dette forår/denne sæson. Derfor opfordrer vi alle til at melde sig til denne tur! Tag dine venner, klassekammerater, kæreste, børn, etc. med! Vi skal nok få det hyggeligt, og jeg tør godt love, at der er 3 point i vente til vores drenge!
Så vær klar på tasterne, og tilmeld jer via de taster i har på tastaturet til PC'en, eller brug dem på telefonen og ring på 22 37 99 32 - indtal blot en besked hvis jeg ikke svarer, eller hvis du har spørgsmål - Så kan jeg altid ringe dig op senere.
/Kasper Madsen
Bussituationen vedr. Randers-turen
-
Crasher
Bussituationen vedr. Randers-turen
Senest rettet af Crasher 8. jun 2005, 01:32, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Bussituationen vedr. Randers-turen
Kanon at der er ved at være lidt flere med !
Det skal nok blive en herlig kamp, og jeg kan kun tilslutte mig Kasper og andres opfordring til at folk får tilmeldt sig turen, og ellers i det mindste sørger for at troppe op i Randers !
Vi kommer også nogle stykker fra BWEast, så når vi kan, så kan I da også
Det skal nok blive en herlig kamp, og jeg kan kun tilslutte mig Kasper og andres opfordring til at folk får tilmeldt sig turen, og ellers i det mindste sørger for at troppe op i Randers !
Vi kommer også nogle stykker fra BWEast, så når vi kan, så kan I da også
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Bussituationen vedr. Randers-turen
Her fra Randers skal da også lyde at jeg er klar! Møder op søndag i fuld FC-udrustning og støtter drengene....
Og ad os da endelig tage tre point mod ponyerne
/Ralle - BW2264
Og ad os da endelig tage tre point mod ponyerne
/Ralle - BW2264